Graspop Metal Meeting 2024

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
343
612
Erger dan Whitesnake de laatste jaren?
Maar ik weet dat het dramatisch klinkt, al heb ik het nooit zelf live meegemaakt. Toch zal het wel schelen dat het geen 3 uur zal zijn en ik bij Bon Jovi meer kan meezingen dan bij GNR
nee,.... je wil niet eens meer meezingen.

hij verkracht niet alleen het liedje met zijn stem maar past ook de dynamiek aan....

ik heb nog filmpjes maar......

off topic

Nieuwe versie Last Resort door Falling in Reverse..... damn give the man a MainStage
 
  • Geweldig
Waarderingen: PreFXDesigns

won666

Support act
17 mei 2019
1.177
1.239


Stel dat dit de line up zou zijn dan zou het voor mij ongeveer worden


Donderdag --> For I Am king, Whitechapel, Of Mice And Men, Corey Taylor, Trivium, Brutus, Powerwolf en Cannibal Corpse
Vrijdag -------> Fit For A king, Baby Metal, Flogging Molly, Sodom, Lamb Of God, Bad Religion en Emperor
Zaterdag -----> Black Veil Brides, Evile, Pennywise, Bullet For My Valentine, Judas Priest, Exodus en While She Sleeps
Zondag ------> Feuerschwanz, Malevolence, Pyschonaut, Blind Guardian, Tyr, Alestorm, Bring Me The Horizon en Aerosmith


Vooral de zaterdag waren enkele fucked up keuzes. Had nog liever dan Exodus nog eens Apocalyptica gezien maar die overlappen 5 minuten met een van mijn andere all time favourites Judas Priest. En liever een volledige show dan een (bijna) halve zoveel mogelijk. Het voelt ook aan als of ik Iron Maiden verraad, een andere all time favourite. Maar Exodus en While She Sleeps zijn ook all time favourites die perfect vallen te combineren. Exodus en Overkill zou eigenlijk ook een mooi duo zijn vooral omdat Overkill een van de weinige bands is die ik heel graag hoor maar nog nooit live zag. Maar normaal zie ik ze deze zomer op Alcatraz. En vooral: While She Sleeps was echt een van de zotste feesjes die ik ooit heb meegemaakt in 2017 aan de jupiler stage. In 2022 heb ik ze laten links liggen op de mainstage (letterlijk, want ben wel een stukje gaan zien van de south stage :ROFLMAO: :ROFLMAO:)omdat 2017 toch niet meer te kloppen zou zijn en ik die herinneringen wou aanhouden maar ook vooral omdat die laatste albums van While She Sleeps voor mij te elektronisch zijn. Maar mochten ze volgend jaar op de Jupiler stage staan (en zeker als headliner) dan wil ik die show echt wel nog eens zien en een kans geven. 2017 overtreffen wordt onmogelijk maar een goed is mogelijk ook al spelen ze veel nieuwe nummers maar een goed feest is gegarandeerd als ze een old school playlist doen.


Verder ook Aerosmith en Dream Theater en Pendulum samen. WTF man. Maar Aerosmith zag ik nog nooit live dus keuze snel gemaakt. Dream Theater al een aantal keer gezien, laatste keer in tilburg dit jaar. Pendulum ... tja ... totaal niet mijn genre (als ik al moeilijk doe over Sleeps haar elektronika ...) maar toch ... die hebben een nummer met In Flames dat ik altijd leuk vond en mocht ik dat ooit eens live kunnen meemaken zou heel graaf zijn (al dan niet van tape) maar Aerosmith is nu toch nog net iets belangrijker.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
Dit is trouwens waar het download forum hun hoofd zit:

DL243.thumb.jpg.f91b7ebcb3243e34f328a9d8cfd6139c.jpg

image.thumb.png.ba6e93d5a338e7f8630e50410c112d2c.png
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
503
1.238
Heb dit in elkaar geknutseld.



Bekijk bijlage 5749
Ziet er strak uit. Ik mis nog wel iets als Heilung of Wardruna.
Ik denk alleen niet dat Die Toten Hosen voor minder dan een headline spot op een festival zal spelen. Daarnaast denk ik dat je ze niet moet willen want dan moet Graspop voor elke andere band op het festival gaan bekijken of ze ooit in het verleden iets hebben geroepen of gedaan dat de goedkeuring niet heeft van Die Toten Hosen (en vooral hun fans).
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
292
743
Die van Download vind ik tot nu toe wel de meest ongeloofwaardige nep-posters :LOL: Zou het wel typisch vinden als Machine Head ineens de smaak te pakken heeft en festivals gaat doen, op een lagere positie dan dit jaar op Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Zou het wel typisch vinden als Machine Head ineens de smaak te pakken heeft en festivals gaat doen, op een lagere positie dan dit jaar op Graspop.
I think Rob Flynn once said how much he disliked playing in front of an audience that's waiting for the next band and that's one of the reasons he stopped playing festivals. Machine Head closing the second stage at Download UK makes sense to me.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
heb nog eens wat moeite gedaan om wat andere podia op te zetten en nog een paar curveballs te gooien.
het zal misschien opvallen maar de marquee en de dome zijn nu niet meteen de podia weer ik meestal sta, lijkt dit enigszins realistisch?

main 1SOADfaith no moreavenged sevenfoldqueen ft adam lambert
godsmacklamb of godlimp bizkitbreaking benjamin
rise againstskilletturnstileblue oyster cult
bad omensfalling in reversejinjerwolfmother
evil invadersamaranthedragonforcenight ranger
crossfaithstarsetlordidirty honey
main 2electric callboybring me the horizonjourneymy chemical romance
body countrob zombietotoalestorm
bullet for my valentinea day to remembermegadethblack star riders
seetherbattle beastdorothree doors down
P.O.Dbad wolvesbabymetaldeath angel
powerflovisions of atlantiswage warwind rose
Marqueedream theaterimmortalemperorsleep
static-xzeal and ardorobituaryfu manchu
hypocrisyexodussleep tokenigorrr
animals as leaderspolyphiacandlemassdeicide
moonspellcattle decapitationequilibriumgrand magus
fit for an autopsyarchspirehellsacred reich
make them suffergaeraeharms waymonkey3
Jupiler Stagenapalm deathcomeback kidunderoathbiohazard
deez nutscro magsthe devil wears pradaknocked loose
sheer terrorof mice and menthe distillersmemphis may fire
fit for a kingliving colourvoi-lencemelvins
nastywe came as romansL7ultra vomit
arkangelliarerrawargasm
malevolenceinvent animatealpha wolfsilent planet
future palaceholding absencescowlten56.
Metal domesunno)))amenrakilling jokethe bloody beetroots live
deafheavenking gizzard and the lizard wizardfields of the nephilimgraveyard
boriscult of lunared fangnorthlane
cave incrisixatari teenage riothigh vis
horse the bandwiegedoodcelestethe algorithm
doomdoylefallujahvildhjarta
stabsecondhand saintsvenom prisontoxic shock
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.452
Die van Download vind ik tot nu toe wel de meest ongeloofwaardige nep-posters :LOL: Zou het wel typisch vinden als Machine Head ineens de smaak te pakken heeft en festivals gaat doen, op een lagere positie dan dit jaar op Graspop.
Machine Head is niet echt een typische headliner, was vooral vanwege de exclusiviteit denk ik
die band kan ook prima wat lager staan als ze weer meer festivals gaan doen
het zal misschien opvallen maar de marquee en de dome zijn nu niet meteen de podia weer ik meestal sta, lijkt dit enigszins realistisch?
is My Chemical Romance niet eerder een south stage headliner? vraag me af of die komen als ze niet bovenaan staan op de poster
Journey lijkt me dan weer erg klein voor North Stage headliner, maar misschien ligt dat aan mij. Ben niet zo bekend met die band
ik zou wel tekenen voor deze line up in ieder geval, lekker weinig herhaling in de headliners daar houden we van
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
Machine Head is niet echt een typische headliner, was vooral vanwege de exclusiviteit denk ik
die band kan ook prima wat lager staan als ze weer meer festivals gaan doen

is My Chemical Romance niet eerder een south stage headliner? vraag me af of die komen als ze niet bovenaan staan op de poster
Journey lijkt me dan weer erg klein voor North Stage headliner, maar misschien ligt dat aan mij. Ben niet zo bekend met die band
ik zou wel tekenen voor deze line up in ieder geval, lekker weinig herhaling in de headliners daar houden we van
ik weet dat journey tourde met toto in hun voorprogramma (special guest) ik had vooraf ook toto hoger ingeschat dan journey maar goed, die tour komt naar europa hebben ze al laten weten dus daarom had ik hem zo opgeschreven. MCR is voor mij ook heel groot maar ik denk dat ik ze de grootte van ghost inschat. maar in engeland of amerika is dat inderdaad absolute headliner en als ik dan toch queen op die dag nog heb kan ik niet anders dan ze main 2 headliner maken want queen is groter
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Over wie gaat dit? Facebook bericht toont niet voor mij.

heb nog eens wat moeite gedaan om wat andere podia op te zetten en nog een paar curveballs te gooien.
het zal misschien opvallen maar de marquee en de dome zijn nu niet meteen de podia weer ik meestal sta, lijkt dit enigszins realistisch?

main 1SOADfaith no moreavenged sevenfoldqueen ft adam lambert
godsmacklamb of godlimp bizkitbreaking benjamin
rise againstskilletturnstileblue oyster cult
bad omensfalling in reversejinjerwolfmother
evil invadersamaranthedragonforcenight ranger
crossfaithstarsetlordidirty honey
main 2electric callboybring me the horizonjourneymy chemical romance
body countrob zombietotoalestorm
bullet for my valentinea day to remembermegadethblack star riders
seetherbattle beastdorothree doors down
P.O.Dbad wolvesbabymetaldeath angel
powerflovisions of atlantiswage warwind rose
Marqueedream theaterimmortalemperorsleep
static-xzeal and ardorobituaryfu manchu
hypocrisyexodussleep tokenigorrr
animals as leaderspolyphiacandlemassdeicide
moonspellcattle decapitationequilibriumgrand magus
fit for an autopsyarchspirehellsacred reich
make them suffergaeraeharms waymonkey3
Jupiler Stagenapalm deathcomeback kidunderoathbiohazard
deez nutscro magsthe devil wears pradaknocked loose
sheer terrorof mice and menthe distillersmemphis may fire
fit for a kingliving colourvoi-lencemelvins
nastywe came as romansL7ultra vomit
arkangelliarerrawargasm
malevolenceinvent animatealpha wolfsilent planet
future palaceholding absencescowlten56.
Metal domesunno)))amenrakilling jokethe bloody beetroots live
deafheavenking gizzard and the lizard wizardfields of the nephilimgraveyard
boriscult of lunared fangnorthlane
cave incrisixatari teenage riothigh vis
horse the bandwiegedoodcelestethe algorithm
doomdoylefallujahvildhjarta
stabsecondhand saintsvenom prisontoxic shock
De Dome heeft wel een aantal te grote namen denk ik hoor. Zo is Deafheaven groter dan Sunn O))) lijkt me, en zal waarschijnlijk een hoge Marquee spot krijgen (headliner Roadburn, net als bijvoorbeeld Sleep). Fields of the Nephillim was dit jaar al als Dome afsluiter geboekt dus zouden daar waarschijnlijk weer staan, niet een plekje eronder. En King Gizzard, tja, ik denk zelf dat die niet zo snel op Graspop zullen staan, maar als ze wel komen zal de Dome ook echt te klein zijn voor ze gok ik. Middag main of eind van de dag Marquee lijkt me. En Cult of Luna daaronder kan ook door naar de Marquee denk ik? Of Dome afsluiter in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken