Graspop Metal Meeting 2024

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
321
803
ThursdayFridaySaturdaySunday
Mainstage 1System of a downToolAvenged sevenfoldBon jovi
limp bizkitrob zombiesum 41Toto
blue oyster cultslash ft myles kennedyfalling in reverseBoston
polyphiaskilletbad omensugly kid joe
evil invadersdoroseethersteve vai
crossfaitheisbrechterlordidirty honey
mainstage 2Electric callboyfaith no moreBring me the horizonJourney
body countLamb of goda day to remembergodsmack
bullet for my valentinemegadethrise againstlacuna coil
jinjerbattle beastpennywisebuckcherry
P.O.Damaranthebabymetalnight ranger
powerflostarsetwage wargirlschool

ook maar eens zelf een schema samengestoken, ergens denk ik dat ik misschien nog conservatief ben geweest met hoe bekend sommige namen zijn maar wou het nog enigszins realistisch houden? denk wel dat die zondag pijlsnel gaat uitverkopen moest die waar zijn, ook niet zeker als ik de genres te veel verdeeld heb of net te weinig.
Wanneer begint de ticketverkoop? 🤣 Hier zou ik voor tekenen hoor!
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
835
809
ThursdayFridaySaturdaySunday
Mainstage 1System of a downToolAvenged sevenfoldBon jovi
limp bizkitrob zombiesum 41Toto
blue oyster cultslash ft myles kennedyfalling in reverseBoston
polyphiaskilletbad omensugly kid joe
evil invadersdoroseethersteve vai
crossfaitheisbrechterlordidirty honey
mainstage 2Electric callboyfaith no moreBring me the horizonJourney
body countLamb of goda day to remembergodsmack
bullet for my valentinemegadethrise againstlacuna coil
jinjerbattle beastpennywisebuckcherry
P.O.Damaranthebabymetalnight ranger
powerflostarsetwage wargirlschool

ook maar eens zelf een schema samengestoken, ergens denk ik dat ik misschien nog conservatief ben geweest met hoe bekend sommige namen zijn maar wou het nog enigszins realistisch houden? denk wel dat die zondag pijlsnel gaat uitverkopen moest die waar zijn, ook niet zeker als ik de genres te veel verdeeld heb of net te weinig.
Plak er nog ergens Judas Priest, Iron Maiden en Volbeat in en je zal er idd niet ver naast zitten.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Plak er nog ergens Judas Priest, Iron Maiden en Volbeat in en je zal er idd niet ver naast zitten.
ik denk dat volbeat volgend jaar werchter zal doen, was in 2020 al de bedoeling en graspop zelf heeft ook wel door dat er een soort van volbeat 'moeheid' is nadat ze er al zo veel stonden de laatste jaren. ik denk ook niet dat ze een nieuw album zullen hebben dus er is eigenlijk geen reden om volbeat opnieuw te boeken
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en TNFke

TNFke

Support act
16 jan 2014
835
809
ik denk dat volbeat volgend jaar werchter zal doen, was in 2020 al de bedoeling en graspop zelf heeft ook wel door dat er een soort van volbeat 'moeheid' is nadat ze er al zo veel stonden de laatste jaren. ik denk ook niet dat ze een nieuw album zullen hebben dus er is eigenlijk geen reden om volbeat opnieuw te boeken
Het zou alvast geen slecht voorprogramma zijn voor de Foo Fighters.
Of SOAD, dat was ook de bedoeling in 2020 dacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Het zou alvast geen slecht voorprogramma zijn voor de Foo Fighters.
Of SOAD, dat was ook de bedoeling in 2020 dacht ik.
2020 was SOAD en volbeat op 1 dag, maar toen was RATM ook nog niet in the picture omdat die eerste amerikaanse tour gingen doen en dan europa in 2021. SOAD , foo fighters en RATM is te veel van het goede op 1 werchter editie en dan denk ik dat SOAD als eerste afvalt voor werchter
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.005
2020 was SOAD en volbeat op 1 dag, maar toen was RATM ook nog niet in the picture omdat die eerste amerikaanse tour gingen doen en dan europa in 2021. SOAD , foo fighters en RATM is te veel van het goede op 1 werchter editie en dan denk ik dat SOAD als eerste afvalt voor werchter
Inderdaad, wij moeten vooral hopen dat er voor komende zomer veel (hard)rock headliners beschikbaar zijn, waardoor Werchter moet gaan kiezen en er één of twee door kunnen schuiven naar Graspop.
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.312
1.172
Inderdaad, wij moeten vooral hopen dat er voor komende zomer veel (hard)rock headliners beschikbaar zijn, waardoor Werchter moet gaan kiezen en er één of twee door kunnen schuiven naar Graspop.
en dan pakken ze alsnog en SOAD en Foo fighters hoor
RATM gaat echt nog niet touren
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Er is voorlopig nog niet echt een aanleiding om ervan uit te gaan dat SOAD of RATM gaat touren volgend jaar toch?
Kans dat Foo Fighters, RATM en SOAD alle 3 touren lijkt me heel erg klein
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Als Bon Jovi de zondag afsluit, staat enkel hij er nog bij het vuurwerk, Axl zingt als een god vergeleken met hem
Ja, ben ik bij!! Heerlijk Bon Jovi als zondag afsluiter, zou ik echt geweldig vinden.
In dat licht snap ik deze opmerking van Jos ook niet zo goed. Als GNR zo slecht was, dan wordt Bon Jovi ook echt een enorme teleurstelling.
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
348
512
Alleen als Dave Grohl probot weer leven inblaast, zie ik hem op Graspop staan.
Damn, album herontdekt en da's echt totaal mn ding wel :love:
Dave Ghrol on drums en jack black die gewoon samen op podium staan en er een banger van een set van maken, zou echt zalig zijn :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

JK79

Dagopener
11 sep 2021
561
1.326
en dan pakken ze alsnog en SOAD en Foo fighters hoor
RATM gaat echt nog niet touren
Ergste scenario is dat SOAD en RATM niet touren en Werchter naast Foo Fighters ook Tool nog wegzet. Ik zie ze trouwens als RATM zou touren ze zelfs op Classic of Boutique wegzetten hoor.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.005
Er zal veel niet van kloppen qua grootte, maar was vooral leuke ontspanning
Qua bands zou ik zo voor deze line-up tekenen, maar zitten wel weer een paar verdomd lastige clashes tussen. Vooral op zondag, Hypno5e dat gedeeltelijk overlapt met Psychonaut, dat zou mijn hart breken man.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Het is echt oprecht het slechtste wat ik ooit heb moeten aanhoren.
Gelukkig had ik toen gratis inkom door te werken op TW Classic en waren John Fogerty en Skunk Anansie wel zeer goed

Erger dan Whitesnake de laatste jaren?
Maar ik weet dat het dramatisch klinkt, al heb ik het nooit zelf live meegemaakt. Toch zal het wel schelen dat het geen 3 uur zal zijn en ik bij Bon Jovi meer kan meezingen dan bij GNR
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
438
653
For the time being there is not really a reason to assume that SOAD or RATM will tour next year, right?
The chance that Foo Fighters, RATM and SOAD tour all 3 seems very small to me
Last year, before first Nova Rock announcement, people was asking for SOAD and then some guy wrote that SOAD is in plans for 2024. So we'll see in a few months if it's true or just another bullshit
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken