Graspop Metal Meeting 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.005
Lijkt me echt heel sterk dat Bon Jovi Graspop gaat headlinen. Maar goed, er stond vorig jaar wel een Bon Jovi band in de Dome 's nachts, dus helemaal uitsluiten kan ik het ook niet. Maar doe dan maar Aerosmith op die classic spot.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en jonasvh

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
Erger dan Whitesnake de laatste jaren?
Maar ik weet dat het dramatisch klinkt, al heb ik het nooit zelf live meegemaakt. Toch zal het wel schelen dat het geen 3 uur zal zijn en ik bij Bon Jovi meer kan meezingen dan bij GNR
Beiden gezien in 2019 en Bon Jovi was toen echt erger. Van Whitesnake versie 2022 geen idee
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Bon Jovi heeft toch wat meer meezing nummers en zou geen 3 uur spelen, dat scheelt een berg
Voor een deel is dat het wel ja. 1,5 uur met alleen maar hits? Heb de beste man nooit live mogen zien dus ook geen mening over de liveshow. Phil Anselmo klink ook jaren k*t en kijk waar zangles en motivatie hem dit jaar bracht. Bij BJ niet gezegd dat het vanaf nu alleen nog maar slecht is en zou het graag zelf eens willen zien. Grote kans dat het de grootste teleurstelling van het festival wordt, dat wel.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.005
Voor een deel is dat het wel ja. 1,5 uur met alleen maar hits? Heb de beste man nooit live mogen zien dus ook geen mening over de liveshow. Phil Anselmo klink ook jaren k*t en kijk waar zangles en motivatie hem dit jaar bracht. Bij BJ niet gezegd dat het vanaf nu alleen nog maar slecht is en zou het graag zelf eens willen zien. Grote kans dat het de grootste teleurstelling van het festival wordt, dat wel.
Verschil is wel dat Phil een uitzonderlijk motief had om iets aan zijn zangcapaciteiten te doen. Die heeft met de Pantera reünie eigenhandig zijn carrière en reputatie op het spel gezet. Bon Jovi verkoopt, ondanks al jarenlang onderpresteren, nog steeds genoeg tickets, dus die hoeft niet in vorm te geraken voor een eventuele tour volgend jaar.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Net nog eens een paar clips opgezocht van toen en vond dat best goed hoor.
Zeker nog respectabel voor hun leeftijd/slijt :D

Was dat een show met een tweede zanger? Want Coverdale zelf kan het echt niet meer (en ik ben groot fan van de muziek)

Voor Bon Jovi lijkt het me ook gewoon geweldig om de gehele weide ‘je ligt op m’n buik’ te horen schreeuwen, dat was het bij de Richie Sambora solo show jaren geleden ook al en dat was in de 013 in plaats van een weide van 50.000 man
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Volgens mij heb je dat heel erg goed gedaan. Daar wil ik geen enkele naam van zien dus lijkt me een prima lijstje :LOL:
Zolang wij (mensen als theblackmadness, dr.hannibal, jos, duck, jamel, mezelf) dan de 2 tenten mogen vullen en er een leuk buitenprogramma voor de jupiler stage kan gezet worden, gaat dit sowieso een fantastische graspop dag worden :cool:
Wel fijn dat je snapt dat ik sowieso Trivium ga kijken :p
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
291
604
ThursdayFridaySaturdaySunday
Mainstage 1System of a downToolAvenged sevenfoldBon jovi
limp bizkitrob zombiesum 41Toto
blue oyster cultslash ft myles kennedyfalling in reverseBoston
polyphiaskilletbad omensugly kid joe
evil invadersdoroseethersteve vai
crossfaitheisbrechterlordidirty honey
mainstage 2Electric callboyfaith no moreBring me the horizonJourney
body countLamb of goda day to remembergodsmack
bullet for my valentinemegadethrise againstlacuna coil
jinjerbattle beastpennywisebuckcherry
P.O.Damaranthebabymetalnight ranger
powerflostarsetwage wargirlschool

ook maar eens zelf een schema samengestoken, ergens denk ik dat ik misschien nog conservatief ben geweest met hoe bekend sommige namen zijn maar wou het nog enigszins realistisch houden? denk wel dat die zondag pijlsnel gaat uitverkopen moest die waar zijn, ook niet zeker als ik de genres te veel verdeeld heb of net te weinig.
Mooi schema! Denk wel dat Electric Callboy nog niet klaar is voor headliner spot. Amaranthe staat doorgaans overdag in de Marquee, Starset stond de laatste keer in de Metal Dome geloof ik. Starset zou ik wel blij van worden, maar komt beter tot zijn recht in één van de tenten.

Zaterdag ziet er patent uit! Kan tijdens Pennywise dan mooi naar een ander optreden (mogelijk slechtste concert dat ik ooit heb bezocht, zelfs als ik Guus Meeuwis meereken)! Rise Against mag van mij ook weer komen hoor. De zondag zou ik dan weer laten gaan, niet mijn (sub)genres.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Leuk om de schema's hier te lezen,ben zelf ook eentje aan't samenstellen trouwens.
Zal het ook eens posten als het af is.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
denk hoe meer mensen er namen uit gooien hoe beter de schema's zullen worden, want iedereen voegt altijd wel een paar namen toe waarvan je dan denk: juist die had ik er ook nog moeten in zetten. ik hoop vooral dat graspop mee leest.

voor de toekomstige schema posters zou ik nog graag ten56. als jupiler stage opener zien :)
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

Nutellica

Randprogramma
3 apr 2023
117
327
ThursdayFridaySaturdaySunday
Mainstage 1System of a downToolAvenged sevenfoldBon jovi
limp bizkitrob zombiesum 41Toto
blue oyster cultslash ft myles kennedyfalling in reverseBoston
polyphiaskilletbad omensugly kid joe
evil invadersdoroseethersteve vai
crossfaitheisbrechterlordidirty honey
mainstage 2Electric callboyfaith no moreBring me the horizonJourney
body countLamb of goda day to remembergodsmack
bullet for my valentinemegadethrise againstlacuna coil
jinjerbattle beastpennywisebuckcherry
P.O.Damaranthebabymetalnight ranger
powerflostarsetwage wargirlschool

ook maar eens zelf een schema samengestoken, ergens denk ik dat ik misschien nog conservatief ben geweest met hoe bekend sommige namen zijn maar wou het nog enigszins realistisch houden? denk wel dat die zondag pijlsnel gaat uitverkopen moest die waar zijn, ook niet zeker als ik de genres te veel verdeeld heb of net te weinig.
Topaffiche hoor!

Northlane misschien nog op een MS spot op de zaterdagmiddag?
Na halstreikend uitkijken heb ik ze begin dit jaar in Den Bosch mogen zien en de Aussies hebben echt een goeie show neergezet. Goeie vocals, stevige drum&bass, veel electronica. Publiek ging goed los. Zou niet misstaan op de spot waar dit jaar Asking Alexandria stond, bv.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Topaffiche hoor!

Northlane misschien nog op een MS spot op de zaterdagmiddag?
Na halstreikend uitkijken heb ik ze begin dit jaar in Den Bosch mogen zien en de Aussies hebben echt een goeie show neergezet. Goeie vocals, stevige drum&bass, veel electronica. Publiek ging goed los. Zou niet misstaan op de spot waar dit jaar Asking Alexandria stond, bv.
hoe graag ik het ook wil is het waarschijnlijk te hoog gegrepen. northlane heeft niet zo veel voeten in de aarde in belgie en hebben helaas veel momentum verloren tijdens covid
 
  • Leuk
Waarderingen: Nutellica

Nutellica

Randprogramma
3 apr 2023
117
327
hoe graag ik het ook wil is het waarschijnlijk te hoog gegrepen. northlane heeft niet zo veel voeten in de aarde in belgie en hebben helaas veel momentum verloren tijdens covid
Jammer. Dan maar in de Metal Dome voor een select groepje liefhebbers!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken