Hun beste album, al kwam Obsidian wel in de buurt!count me in, in ben al sinds 2020 aan het wachten toen alien uit kwam
Hun beste album, al kwam Obsidian wel in de buurt!count me in, in ben al sinds 2020 aan het wachten toen alien uit kwam
Ja heel graag! Was toch wel mijn omtdekking van de gecancelde 2020 editiecount me in, in ben al sinds 2020 aan het wachten toen alien uit kwam
Goeie naam! Mooi om op je shirt te hebben, zeker op de rug. Brute sluitspier, je moet er maar op komen en je band er naar noemen.
Is goregrind een genre trouwens?
nee,.... je wil niet eens meer meezingen.Erger dan Whitesnake de laatste jaren?
Maar ik weet dat het dramatisch klinkt, al heb ik het nooit zelf live meegemaakt. Toch zal het wel schelen dat het geen 3 uur zal zijn en ik bij Bon Jovi meer kan meezingen dan bij GNR
Hier teken ik ook voor hoor!! Jullie maken allemaal zieke line-ups, kijk maar uit dat we straks niet teleurgesteld worden door de uiteindelijke Graspop line up
Ongelooflijk dit zeg, pfff...
Wow deze had ik niet zien aankomen, nog maar net op Graspop gestaan en de dag er na overleden
Die donderdag is echt de droomEr zal veel niet van kloppen qua grootte, maar was vooral leuke ontspanning![]()
Graspop Metal Meeting 2024 Clashfinder
A free, printable timetable for Graspop Metal Meeting 2024clashfinder.com
Heel triest dit. Maar hij was er niet bij op Graspop en de optredens ervoor. Dus hij is niet op de tour overleden. Maakt het niet minder triest, veel en veel te jong dit.
Wow deze had ik niet zien aankomen, nog maar net op Graspop gestaan en de dag er na overleden
Ziet er strak uit. Ik mis nog wel iets als Heilung of Wardruna.
I think Rob Flynn once said how much he disliked playing in front of an audience that's waiting for the next band and that's one of the reasons he stopped playing festivals. Machine Head closing the second stage at Download UK makes sense to me.Zou het wel typisch vinden als Machine Head ineens de smaak te pakken heeft en festivals gaat doen, op een lagere positie dan dit jaar op Graspop.
main 1 | SOAD | faith no more | avenged sevenfold | queen ft adam lambert | |
godsmack | lamb of god | limp bizkit | breaking benjamin | ||
rise against | skillet | turnstile | blue oyster cult | ||
bad omens | falling in reverse | jinjer | wolfmother | ||
evil invaders | amaranthe | dragonforce | night ranger | ||
crossfaith | starset | lordi | dirty honey | ||
main 2 | electric callboy | bring me the horizon | journey | my chemical romance | |
body count | rob zombie | toto | alestorm | ||
bullet for my valentine | a day to remember | megadeth | black star riders | ||
seether | battle beast | doro | three doors down | ||
P.O.D | bad wolves | babymetal | death angel | ||
powerflo | visions of atlantis | wage war | wind rose | ||
Marquee | dream theater | immortal | emperor | sleep | |
static-x | zeal and ardor | obituary | fu manchu | ||
hypocrisy | exodus | sleep token | igorrr | ||
animals as leaders | polyphia | candlemass | deicide | ||
moonspell | cattle decapitation | equilibrium | grand magus | ||
fit for an autopsy | archspire | hell | sacred reich | ||
make them suffer | gaerae | harms way | monkey3 | ||
Jupiler Stage | napalm death | comeback kid | underoath | biohazard | |
deez nuts | cro mags | the devil wears prada | knocked loose | ||
sheer terror | of mice and men | the distillers | memphis may fire | ||
fit for a king | living colour | voi-lence | melvins | ||
nasty | we came as romans | L7 | ultra vomit | ||
arkangel | liar | erra | wargasm | ||
malevolence | invent animate | alpha wolf | silent planet | ||
future palace | holding absence | scowl | ten56. | ||
Metal dome | sunno))) | amenra | killing joke | the bloody beetroots live | |
deafheaven | king gizzard and the lizard wizard | fields of the nephilim | graveyard | ||
boris | cult of luna | red fang | northlane | ||
cave in | crisix | atari teenage riot | high vis | ||
horse the band | wiegedood | celeste | the algorithm | ||
doom | doyle | fallujah | vildhjarta | ||
stab | secondhand saints | venom prison | toxic shock |
Machine Head is niet echt een typische headliner, was vooral vanwege de exclusiviteit denk ikDie van Download vind ik tot nu toe wel de meest ongeloofwaardige nep-postersZou het wel typisch vinden als Machine Head ineens de smaak te pakken heeft en festivals gaat doen, op een lagere positie dan dit jaar op Graspop.
is My Chemical Romance niet eerder een south stage headliner? vraag me af of die komen als ze niet bovenaan staan op de posterhet zal misschien opvallen maar de marquee en de dome zijn nu niet meteen de podia weer ik meestal sta, lijkt dit enigszins realistisch?
ik weet dat journey tourde met toto in hun voorprogramma (special guest) ik had vooraf ook toto hoger ingeschat dan journey maar goed, die tour komt naar europa hebben ze al laten weten dus daarom had ik hem zo opgeschreven. MCR is voor mij ook heel groot maar ik denk dat ik ze de grootte van ghost inschat. maar in engeland of amerika is dat inderdaad absolute headliner en als ik dan toch queen op die dag nog heb kan ik niet anders dan ze main 2 headliner maken want queen is groterMachine Head is niet echt een typische headliner, was vooral vanwege de exclusiviteit denk ik
die band kan ook prima wat lager staan als ze weer meer festivals gaan doen
is My Chemical Romance niet eerder een south stage headliner? vraag me af of die komen als ze niet bovenaan staan op de poster
Journey lijkt me dan weer erg klein voor North Stage headliner, maar misschien ligt dat aan mij. Ben niet zo bekend met die band
ik zou wel tekenen voor deze line up in ieder geval, lekker weinig herhaling in de headliners daar houden we van
Over wie gaat dit? Facebook bericht toont niet voor mij.
De Dome heeft wel een aantal te grote namen denk ik hoor. Zo is Deafheaven groter dan Sunn O))) lijkt me, en zal waarschijnlijk een hoge Marquee spot krijgen (headliner Roadburn, net als bijvoorbeeld Sleep). Fields of the Nephillim was dit jaar al als Dome afsluiter geboekt dus zouden daar waarschijnlijk weer staan, niet een plekje eronder. En King Gizzard, tja, ik denk zelf dat die niet zo snel op Graspop zullen staan, maar als ze wel komen zal de Dome ook echt te klein zijn voor ze gok ik. Middag main of eind van de dag Marquee lijkt me. En Cult of Luna daaronder kan ook door naar de Marquee denk ik? Of Dome afsluiter in ieder geval.heb nog eens wat moeite gedaan om wat andere podia op te zetten en nog een paar curveballs te gooien.
het zal misschien opvallen maar de marquee en de dome zijn nu niet meteen de podia weer ik meestal sta, lijkt dit enigszins realistisch?
main 1 SOAD faith no more avenged sevenfold queen ft adam lambert godsmack lamb of god limp bizkit breaking benjamin rise against skillet turnstile blue oyster cult bad omens falling in reverse jinjer wolfmother evil invaders amaranthe dragonforce night ranger crossfaith starset lordi dirty honey main 2 electric callboy bring me the horizon journey my chemical romance body count rob zombie toto alestorm bullet for my valentine a day to remember megadeth black star riders seether battle beast doro three doors down P.O.D bad wolves babymetal death angel powerflo visions of atlantis wage war wind rose Marquee dream theater immortal emperor sleep static-x zeal and ardor obituary fu manchu hypocrisy exodus sleep token igorrr animals as leaders polyphia candlemass deicide moonspell cattle decapitation equilibrium grand magus fit for an autopsy archspire hell sacred reich make them suffer gaerae harms way monkey3 Jupiler Stage napalm death comeback kid underoath biohazard deez nuts cro mags the devil wears prada knocked loose sheer terror of mice and men the distillers memphis may fire fit for a king living colour voi-lence melvins nasty we came as romans L7 ultra vomit arkangel liar erra wargasm malevolence invent animate alpha wolf silent planet future palace holding absence scowl ten56. Metal dome sunno))) amenra killing joke the bloody beetroots live deafheaven king gizzard and the lizard wizard fields of the nephilim graveyard boris cult of luna red fang northlane cave in crisix atari teenage riot high vis horse the band wiegedood celeste the algorithm doom doyle fallujah vildhjarta stab secondhand saints venom prison toxic shock