Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.304
7.669
Ik had eerder ergens Vukovi en Wargasm voorgesteld om te luisteren als punk-bands, alleen maar omdat ze op de GMM-website staan aangegeven als punk (de enige 2 overigens), maar dat was nog voordat ik ze daadwerkelijk beluisterd had..😅
Ik heb een hele brede smaak, en probeer vrijwel alles leuk te vinden. Ik zal dan ook niet heel snel negatief over een band spreken, integendeel, soms zit ik hier bepaalde bands zelfs te verdedigen, die door vrijwel iedereen worden afgekraakt.
maar deze twee trek zelfs ik totaal niet.. 😵‍💫
Ik zei ook niet dat ik het goed vond, gewoon dat ik het niet als metalcore vond klinken dat is alles. Ik kan er zelf idd ook niks mee

Laat ze nog maar wat poppunk boeken als offspring of sum 41, dat gaat er wel in.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.459
6.950
@Loek123 en @MetalLimbo bedankt voor jullie uitwisseling over Vukovi! Mijn aandacht wordt altijd getrokken door acts die zich lastig laten definiëren en het dus blijkbaar anders doen dan andere bands. Best kans dat ik het juist daardoor tof vind. En dat is nu ook weer het geval. Echt geen idee in welk hokje ik Vukovi zou moeten plaatsen. Maar ik heb vanochtend zes liedjes van ze geluisterd en ik vind het gaaf!
 

R3mko

Playlistbediener
20 nov 2023
34
30
Hoe zit dat met ontbijt op de campings eigenlijk?
Eerste keer dat ik een combi ga nemen, is daar wat makkelijk eten te krijgen in de buurt? :D
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
175
208
@Loek123 en @MetalLimbo bedankt voor jullie uitwisseling over Vukovi! Mijn aandacht wordt altijd getrokken door acts die zich lastig laten definiëren en het dus blijkbaar anders doen dan andere bands. Best kans dat ik het juist daardoor tof vind. En dat is nu ook weer het geval. Echt geen idee in welk hokje ik Vukovi zou moeten plaatsen. Maar ik heb vanochtend zes liedjes van ze geluisterd en ik vind het gaaf!
Ik heb ze ook een kans gegeven WARGASM vind ik echt wel iets hebben. Ik zou ze toch niet echt in punk genre steken. Het is soms leuk om te vinden waar zij vinden waar ze hun invloed hebben gehaald.

"Ze hebben invloeden aangehaald zoals L7, Limp Bizkit, Loathe, SHVES en POPPY. Toen hem tijdens een interview met Freddy Perry werd gevraagd welke songteksten hen inspireerden, antwoordde Matlock "Custer" van Slipknot en Way antwoordde "Smack A B*tch - Remix" van Rico Nasty

nog een weetje Sam Matlock is de zoon van Glen Matlock gitarist van Sex pistols geweest.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
562
664
Hoe zit dat met ontbijt op de campings eigenlijk?
Eerste keer dat ik een combi ga nemen, is daar wat makkelijk eten te krijgen in de buurt? :D
Op de boneyard stond vorig jaar een tent voor te ontbijten en door den dag te eten denk ik. En ook een groot terras met vanalle eetfaciliteiten errond.
Op straat is natuurlijk ook eten genoeg te verkrijgen en normaal iets goedkoper dan binnen.
En op het terrein zelf zijn er natuurlijk ook wel mogelijkheden.

Jammer dat er op camping inferno geen ontbijt meer is inbegrepen.
Maar daar was ook een groot terras met meerdere ontbijtopties.
 
  • Leuk
Waarderingen: R3mko

R3mko

Playlistbediener
20 nov 2023
34
30
The Offspring is altijd leuk om mee te nemen.
Klinkt de laatste tijd niet meer zo heel zuiver, maar die maken er wel steeds een feest van.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.304
7.669
The Offspring is altijd leuk om mee te nemen.
Klinkt de laatste tijd niet meer zo heel zuiver, maar die maken er wel steeds een feest van.
ik vond offspring de laatste keer juist wel vrij zuiver klinken eigenlijk.
zou het wel leuk vinden als ze sum 41 weten te boeken voor hun laatste belgische festival show, maar ik zie ze ook nog wel naar werchter gaan.
 

stengels

Playlistbediener
19 okt 2022
12
30
Nu het over die ontbijtjes gaat: zitten hier misschien nog wat Desselse locals? Ik heb sinds de verandering van het terrein het gevoel dat de lokale ondernemer nogal buitenspel gezet wordt: de shuttle bussen komen aan de andere kant van het terrein aan, er is geen vervoer van/naar dessel en mensen kunnen ook niet meer gratis de eigen auto pakken, en er zijn (of dat lijkt iig zo) allerlei restricties voor de mensen die wel een ontbijttent/ barretje neer willen zetten. Zet dat nog kwaad bloed lokaal, of maakt dat mensen eigenlijk niet zoveel uit? Ik snap natuurlijk wel dat GMM de bezoekers op het eigen terrein wil houden (= meer omzet), maar tegelijkertijd is een goede verstandhouding met de buurt ook belangrijk natuurlijk
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.853
7.823
Ik mis HammerFall, Amaranthe en The Darkness eigenlijk nog wel; hopelijk bij de volgende groep namen :)

Amaranthe is lastig in te schatten, ze hebben in t voorjaar een nieuw album, maar een van de leden staat al met Dynazty op Graspop. Kan zowel positief als negatief zijn voor Amaranthe op Graspop
 

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Amaranthe is lastig in te schatten, ze hebben in t voorjaar een nieuw album, maar een van de leden staat al met Dynazty op Graspop. Kan zowel positief als negatief zijn voor Amaranthe op Graspop
Zou niet de enige zijn die dubbele dienst draait op Graspop. Bijvoorbeeld: Emperor/Ihsahn of I Am Morbid/Vltimas
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken