Dus we zijn van Toto, Journey en Bon Jovi naar Green Day en Avril Lavigne gegaan? En nu zitten we aan Post Malone? Waar gaat dit eindigen? Madonna? Harry Styles? Robbie Williams?
Ik ben nog mee in het feit dat Post Malone ooit in een metalcore band speelde. En ja de Nirvana tribute was zonder gezever goed gebracht. En ja hij heeft samen gewerkt met Matt Heafy, Ozzy Osbourne en andere metal artiesten.
Maar met zijn huidige repertoire op Graspop? Nee. Een Post Malone goes metal set (met evt enkele metal versies van zijn popsongs), dan ben ik wel benieuwd.
Mocht Post Malone trouwens zijn Nirvana set samen met Travis Barker willen brengen tijdens de nacht in de Metal Dome dan zou ik dat wel cool vinden trouwens. Maar gaat niet gebeuren vrees ik. (Travis speelt dan trouwens met Blink in de States. Allee in 2024 toch.)
Er zijn trouwens wel meerdere zo een artiesten die ooit metal speelde. Skrillex bv. Was eerst zanger bij metal core band From First To Last. Daarom Skrillex op Graspop (after party op de mainstage)? Ik denk dat de mainstage dan ontploft. Maar echt ONTPLOFT. Maar er zou minstens even veel gezeik op komen. En persoonlijk zie ik dan nog liever The Prodigy (like actually for real) of Pendulum maar dan wel een live set en liefst met gast optreden van Anders Firden van In Flames.