Graspop Metal Meeting 2024

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
107
309
Ik vind afsluiter Juup stage juist de perfecte plek voor Sum 41. Zeker na de aanpassingen aan het terrein van afgelopen jaar, waardoor dat qua grootte de derde stage is geworden na de twee mainstages. Gelet op hun positie op andere festivals, lijkt het me erg sterk dat ze bij Graspop Ć©Ć©n van de twee mainstages gaan headlinen. Dus dan zouden ze een set van hoogstens een uur in het licht krijgen. Terwijl als ze de Juup afsluiten, er dan ruimte is om ze 75 minuten in het donker en met een mooie productie te geven. Lijkt me voor de liefhebbers meer memorabel dan die andere optie.
Zet dan aub tegelijk met een headliner die zoals scorpions. Dan is dat gat ook mooi gevuld. Ik was dit jaar ook zeer content met As I Lay Dying gedurende GunsN Roses šŸ˜‰
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Dus we zijn van Toto, Journey en Bon Jovi naar Green Day en Avril Lavigne gegaan? En nu zitten we aan Post Malone? Waar gaat dit eindigen? Madonna? Harry Styles? Robbie Williams?

Ik ben nog mee in het feit dat Post Malone ooit in een metalcore band speelde. En ja de Nirvana tribute was zonder gezever goed gebracht. En ja hij heeft samen gewerkt met Matt Heafy, Ozzy Osbourne en andere metal artiesten.

Maar met zijn huidige repertoire op Graspop? Nee. Een Post Malone goes metal set (met evt enkele metal versies van zijn popsongs), dan ben ik wel benieuwd.


Mocht Post Malone trouwens zijn Nirvana set samen met Travis Barker willen brengen tijdens de nacht in de Metal Dome dan zou ik dat wel cool vinden trouwens. Maar gaat niet gebeuren vrees ik. (Travis speelt dan trouwens met Blink in de States. Allee in 2024 toch.)


Er zijn trouwens wel meerdere zo een artiesten die ooit metal speelde. Skrillex bv. Was eerst zanger bij metal core band From First To Last. Daarom Skrillex op Graspop (after party op de mainstage)? Ik denk dat de mainstage dan ontploft. Maar echt ONTPLOFT. Maar er zou minstens even veel gezeik op komen. En persoonlijk zie ik dan nog liever The Prodigy (like actually for real) of Pendulum maar dan wel een live set en liefst met gast optreden van Anders Firden van In Flames.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Ik denk dat we intussen wel een nieuwe wensenlijst kunnen opstellen, niet?

do: metallica, Lady Gaga (met Moth Into Flame in duet)
vrij: avril lavigne, foo fighters, terwijl in de marquee cradle of filth eindelijk hun nummer met Ed Sheeran komt voorstellen
za: post malone, Bon Jovi (kunnen ze ook een nummer samen doen)
zo: Toto, Miley Cyrus (en die roept wardibal en Akephalos (die tegen dan zijn EC tattoo heeft) op het podium om die tongkus over te doen), als surprise act komt daar nog Steel panther tevoorschijn om alle vrouwen naakt op het podium te roepen!

En nu oogjes dicht en snaveltjes toe! Genoeg internet voor vandaag. Droom maar van die prachtige Graspop line-up! Slaap lekker!
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.005
Denk dat dit vooral een tegenbeweging is omdat er hier de laatste tijd toch veel "dat is geen echte metal" en "vroeger was het allemaal beter" volk is bij gekomen
Een beetje. Vooral een reactie op alle wilde theorieƫn die richting aankondigingsseizoen van festivals altijd de ronde doen in de verschillende topics. Kleine kwinkslag, een poging om mensen te laten glimlachen (en stiekem ook te kijken of mensen het serieus zouden nemen).
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Bon Jovi is dan toch zo gek nog niet, he ;)
Uit nieuwsgierigheid heb ik gisteravond hun show op Rock In Rio van dit jaar bekeken. Bon Jovi is wel een guilty pleasure en Keep The Faith vond ik ooit echt een tof album. Helaas viel het optreden zwaar tegen. Vooral John was niet te doen. Misschien nog wel erger dan Axl.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Uit nieuwsgierigheid heb ik gisteravond hun show op Rock In Rio van dit jaar bekeken. Bon Jovi is wel een guilty pleasure en Keep The Faith vond ik ooit echt een tof album. Helaas viel het optreden zwaar tegen. Vooral John was niet te doen. Misschien nog wel erger dan Axl.

Dat ben ik volledig met je eens. Het is een groot drama en een festival is de enige plek waar ik een ticket zou kopen ervoor, omdat je dan een heel dag programma erbij hebt. Groot voordeel voor mij ten opzichte van GNR is dat ik hier meer kan meezingen en dus minder last zal hebben van de zang
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Kan er niet even iemand een slotje op dit topic doen, totdat er namen zijn? Als zelfs namen als Miley Cyrus, Post Malone en Lady Gaga voorbijkomen is het daar de hoogste tijd voor.
Het was een beetje een absurde (en humoristische) aanklacht tegen al die wilde theorieƫn die hier de laatste tijd ontstaan.
Er is een reden dat we het ook snel weer afkapten uiteraard.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken