Graspop Metal Meeting 2024

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Machine head had met beschikbaarheid te maken (ze tourden niet).
Metallica gaat niet gebeuren omdat het een stadionband die te veel van het budget zou innemen.
Aangezien Rammstein en Guns N’Roses ook op Graspop hebben gestaan, is budget niet de reden.
 

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
167
260
DXXI-RGB-launch-admat_final-900x1273.jpg


tja.......
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
135
431
Ik vind het gek dat While She Sleeps zo hoog staat? 2 jaar geleden opende ze de mainstage op donderdag.
Komt dat door de uitverkochte tours die ze gedaan hadden met Bury Tomorrow en Polaris?

enkele opvallende namen: Harper (dat kleine meisje die Spiritbox coverde?), Hoobastank, Halocene (bekende YouTube cover band)
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
2 niet metal headliners, 2 niet metal subs…

QOTSA lijkt wel dit jaar meer de metal festivals te doen, meer kans voor Graspop lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
147
204
2 niet metal headliners, 2 niet metal subs…

QOTSA lijkt wel dit jaar meer de metal festivals te doen, meer kans voor Graspop lijkt me.
Ik dacht dat Download er tussen zweeft en ook rock bands boekte.
Ik zou QOTSA een verbreding vinden voor Graspop maar denk toch dat die eerder op Rock Werchter staan
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Elf

Campingartiest
3 mrt 2023
84
110
Alsof Guns n Roses en Iron Maiden voor een krat bier en zakje chips komen. Een snelle zoek en je ziet dat (blijkbaar) Metallica $1.3 miljoen vraagt voor een show en GnR $2.5 tot $6 MILJOEN. Iron Maiden zal ook wel rond een miljoentje liggen.

Heel nauwkeurig zijn die bedragen natuurlijk niet, maar het idee dat Metallica te duur zou zijn vind ik echt flauwekul. Rock Werchter combiticket is toch ook net zo duur? Copenhell is wat duurder maar in Denemarken is bier ook 30% duurder.
Rock Werchter heeft 50% meer bezoekers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken