Graspop Metal Meeting 2023

cryinghorizon

Playlistbediener
21 feb 2018
46
53
Wat een kansloos shit systeem met die skullies. Hoezo testen ze dit niet van tevoren? Amateuristische nietsnutten van de organisatie.
Hier gaat alles tot nu toe prima, op wat idioten na die zonder hun bandje op te laden in de rij gaan staan en zo heel de boel ophouden.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Nou, Skullies werken tot nu toe alles behalve soepel. 40 vanuit de voorverkoop op het account gelinkt aan de band gezet, maar 0 zichtbaar als ze op de band scannen. Terwijl de code in de app en code op de fysieke band ook hetzelfde is. Rij loopt van de Helpdesk (naast festivalingang) tot de Marque.

Houd daar rekening mee als je nog niet hebt geprobeerd wat te betalen. Kan zo dat het wel even duurt voordat je je biertje hebt.
Als er nog mensen met dit probleem zijn: gwn saldo checken bij automaten, dan staan ze er op, gaat veel sneller dan helpdesk
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
254
519
Als er nog mensen met dit probleem zijn: gwn saldo checken bij automaten, dan staan ze er op, gaat veel sneller dan helpdesk
Ik kom morgen dus pas. Als ik het goed begrijp: skullies in vvk worden ter plekke op je bandje gezet, op vertoon van QR? Je bandje moet je dan vervolgens bij de automaten 'activeren' door het saldo te checken?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.344
5.889
Ik kom morgen dus pas. Als ik het goed begrijp: skullies in vvk worden ter plekke op je bandje gezet, op vertoon van QR? Je bandje moet je dan vervolgens bij de automaten 'activeren' door het saldo te checken?
Ik heb niks hoeven activeren, hier werkt het gewoon direct. Zo is het denk ik ook bedoeld. Maar blijkbaar gaat het niet bij iedereen goed…
 
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980

MetalHarmonica

Playlistbediener
20 feb 2023
9
13
Wat een kansloos shit systeem met die skullies. Hoezo testen ze dit niet van tevoren? Amateuristische nietsnutten van de organisatie.
Begreep van de cashless crew dat de activatie server eruit heeft gelegen. Skullies die in die periode overgezet en geactiveerd zijn, zijn toen niet op je bandje zelf geactiveerd. Hopelijk gewoon een freak incident. Denk dat er nog wel genoeg discussie over gaat zijn achter de schermen.

Sowieso slecht ingecalculeerd op de 1e dag maar 1 iemand bij de helpdesk te zetten inplaats deze volledig te bemannen. Dat is iets wat wel makkelijk van tevoren bedacht had kunnen worden.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Ik ontwaak ook nog maar even uit m'n zomerslaap om te reageren.
Laatste 20 pagina's ofzo heb ik niet veel kunnen lezen ivm druk leven.
Wie is de legend met het
"Vandaag is de dag" tshirt? 😂
Zag ik toevallig toenstraks voorbij lopen hahahaa
Je zal er wel een aantal zien. Een aantal weken geleden werd de actie opgestart om vanuit dit forum de legendarische festileaks-vandaag-is-de-dag-shirts te maken. Toch een pak aantal geïnteresseerden lopen op dit moment met zo'n exemplaar op de wei :D
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.313
Nou, Skullies werken tot nu toe alles behalve soepel. 40 vanuit de voorverkoop op het account gelinkt aan de band gezet, maar 0 zichtbaar als ze op de band scannen. Terwijl de code in de app en code op de fysieke band ook hetzelfde is. Rij loopt van de Helpdesk (naast festivalingang) tot de Marque.

Houd daar rekening mee als je nog niet hebt geprobeerd wat te betalen. Kan zo dat het wel even duurt voordat je je biertje hebt.
Bij de oplaad even je saldo checken, dan zijn ze geactiveerd.
 

FredM

Playlistbediener
6 jun 2023
12
43
Goeie start...
Installeer net de app nadat ik skullies had gekocht. App eenmaal kunnen openen (direct na installatie), daarna nooit meer. Opent en stopt direct.
De ene keer dat ik de app wel open kreeg (direct na installatie dus) kon ik inloggen en moest ik via een omweg (doen alsof ik een account ging aanmaken) checken of die skullies wel toegevoegd waren. Was blijkbaar in orde maar krijg de app nu dus niet meer open.

Geen problemen met een cashless systeem maar zorg dan aub dat het vooraf deftig getest is. Een simpele knop in de app waarmee je je saldo kan nakijken... is dat teveel gevraagd? Trouwens; dat geldt ook voor een app die gewoon werkt...

Ben benieuwd dat het morgen allemaal goed komt met die skullies...

Gsm: Motorola G9Play
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Goeie start...
Installeer net de app nadat ik skullies had gekocht. App eenmaal kunnen openen (direct na installatie), daarna nooit meer. Opent en stopt direct.
De ene keer dat ik de app wel open kreeg (direct na installatie dus) kon ik inloggen en moest ik via een omweg (doen alsof ik een account ging aanmaken) checken of die skullies wel toegevoegd waren. Was blijkbaar in orde maar krijg de app nu dus niet meer open.

Geen problemen met een cashless systeem maar zorg dan aub dat het vooraf deftig getest is. Een simpele knop in de app waarmee je je saldo kan nakijken... is dat teveel gevraagd? Trouwens; dat geldt ook voor een app die gewoon werkt...

Ben benieuwd dat het morgen allemaal goed komt met die skullies...

Gsm: Motorola G9Play
Kun je ook niet gewoon via je browser op je smartphone naar https://www.graspop.be/en/info/cashless
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken