Graspop Metal Meeting 2023

thesummoning

Playlistbediener
18 jun 2019
44
115
En als je een zonnesteek krijgt kruip et mij de hele dag de metaldome in op zondag. haha
Hehe, scheelt dat ik op zondag enkel Dirkschneider wil zien op de mainstage. Maar op Hellmut en Lorna Shore na, wordt het voor de rest een dagje Marquee.
Maar zal vooral afhangen van vrijdag en zaterdag hoe ik er zondag aan toe zal zijn šŸ˜‚
Zelf ben ik er al van woensdag maar vrijdag en zaterdag komen er 'dagjesbezoekers' ook waarmee ik veel zal optrekken. Dus zien dat ik dan niet teveel in het rood ga en hopen dat de zon ons niet te vroeg uit de tent brandt zondagmorgen.

Nu, welk weer het ook wordt, ik kan niet wachten om woensdag in mijn auto te kunnen springen richting Dessel.
 

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
77
157
Positief bekeken, goed dat men de organisatie scherp houdt op de bescherming van het publiek tegen hitte verschijnselen. Dat is wel een goede zaak. De manier waarop moeten we, ten behoeve van de voorpret, maar even door de vingers zien.

Zeker wel veel zin in. Mijn persoonlijke hitteplan bestaat uit de overweging of ik de mouwen uit wat shirts ga knippen, beetje wijd zodat het goed ventileert. Of dat ik dan juist met gruwelijk verbrande schouders ga lopen eind van het weekend. Plus natuurlijk de keuze, welke band shirts wil ik Ć¼berhaupt zo de schaar in zetten? Mn mooie Tool shirtje van afgelopen jaar hou ik liever heel in ieder geval.

Kledingkeuzestress. Ik begin toch steeds meer op mijn vriendin te lijken...
Helemaal mee eens hoor, naast je eigen verantwoordelijkheid, heeft de organisatie zeker werk aan de winkel met zulke omstandigheden, dat wou ik hier zeker niet mee bagataliseren maar de toon viel me gewoon weer op haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Dr. Hannibal

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
77
157
Positief bekeken, goed dat men de organisatie scherp houdt op de bescherming van het publiek tegen hitte verschijnselen. Dat is wel een goede zaak. De manier waarop moeten we, ten behoeve van de voorpret, maar even door de vingers zien.

Zeker wel veel zin in. Mijn persoonlijke hitteplan bestaat uit de overweging of ik de mouwen uit wat shirts ga knippen, beetje wijd zodat het goed ventileert. Of dat ik dan juist met gruwelijk verbrande schouders ga lopen eind van het weekend. Plus natuurlijk de keuze, welke band shirts wil ik Ć¼berhaupt zo de schaar in zetten? Mn mooie Tool shirtje van afgelopen jaar hou ik liever heel in ieder geval.

Kledingkeuzestress. Ik begin toch steeds meer op mijn vriendin te lijken...
Vandaag ook gaan knippen
 

Bijlagen

  • 265F580F-D6D3-4A75-AF73-C3590C7D44D6.jpeg
    265F580F-D6D3-4A75-AF73-C3590C7D44D6.jpeg
    959,8 KB · Weergaven: 28

won666

Support act
17 mei 2019
1.177
1.239
Ik zag juist dat de Airbourne meeting al begint 15 minuten voor Airbourne begint (amai wat een zin).
Dus ik heb besloten dan ook nog even langs te komen. Ik had daar staan eten, drinken, toilet en metal market. Maar die metal market kan gerust meeting zijn. ;)
Zo zien jullie maar, zo strak is dat schema nu ook weet niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
209
281
Kuiten zeker niet vergeten insmeren ;)

Ik neems sowieso 2 witte en 1 rode tshirt mee, zwart is extra warm.
Bandana in de nek die ik af en toe nat maak.
 
  • Leuk
Waarderingen: ReasonsRemeain

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Hierbij nog de voor- en achterkant van de Bloodbath plectrum (kwaliteit van de foto's is een beetje matig):

Bekijk bijlage 5476
Bekijk bijlage 5478
Ja vet ook die review van Into The Grave! Heb nog zitten twijfelen om een dagje te gaan, zaterdag of zondag, maar uiteindelijk waren de bands die ik wilde zien net teveel gespreid over beide dagen. Had ik nu van tevoren geweten dat ik Orbit Culture en Psychonaut op een dag kon zien (moet die eerste op Graspop missen vanwege Haken) dan had ik wellicht wel een kaartje gekocht. Ach ja. Leuk om er zo over te lezen in ieder geval!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Ik heb dus een account aangemaakt voor de skullies. Begrijp ik het goed en kan je enkel op het festivalterrein je tokens in voorverkoop omzetten naar skullies?

Ja, klopt. Je kan nu al wel extra kopen. Maar de vouchers uit de voorverkoop alleen ter plekke, tijdens omzetten van je e-ticket naar polsbandje in ieder geval
 

PeterTypoSteele

Playlistbediener
31 mei 2023
11
12
Ik vraag me af hoe de ecotoken in een werk zal gaan. Zal dat een andere soort skullie zijn die er dan automatisch afgaat als je iets besteld waarvoor je een ecotoken kan gebruiken?
 

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
73
140
Vorig jaar tijdens Dying Fetus althans was ik bijna gesmolten. Een sauna was er niks tegen. Maar uiteraard wel een heerlijk optreden van Dying Fetus. Dezelfde hitte geƫvenaard dit jaar tijdens hun show in Berlijn. Maar toen was het buiten wel ... max 10 graden. Mogelijks aan het vriezen. Ik weet dat ik eind vorig jaar en begin dit jaar een aantal keer in Hamburg en Berlijn ben geweest met vriestemperaturen maar weet niet meer van buiten wat wanneer.




Dat vind ik wel interessant. Iedereen's persoonlijk hitteplan. Het mijne is: t-shirt met korte mouwen, short, een handdoek en regelmatig (tijdens de toiletpauzes ja) mijn kop onder een kraan water steken.

Dat van die kledingkeuzestress vond ik grappig, vandaar de lachsmilley, hahaha
Ik knupte weleens een 2e shirt als sjaal om m'n nek heen, zodat het als schaduw werkt. Dit jaar neem ik een paraplu mee die als parasol functioneert. Werkt als een tiet!
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en won666

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Ik vraag me af hoe de ecotoken in een werk zal gaan. Zal dat een andere soort skullie zijn die er dan automatisch afgaat als je iets besteld waarvoor je een ecotoken kan gebruiken?
Ik zou denken dat dat nog fysieke coins gaan zijn aangezien je die ook krijgt als je met de fiets komt of wanneer je een vuilzak binnen levert.
Al klinkt dat dan weer niet zo logisch in het eco-verhaal hahaha. We zullen het zien deze week!
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Ok, mijn barcode van mijn festivalticket is dus gekoppeld aan mijn e-mailadres. Dat is gekoppeld aan de gmm app met mijn naam. Zo kan ik via via gekoppeld dus de skullies bekijken op mijn app en de skullies op mijn bandje laten zetten ofzo? Alleen mijn app heeft geen weet van mijn barcode van mijn festivalticket? Of zie ik het verkeerd?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.452
Nog een gratis tip om te dealen met de hitte: een shirt extra mee nemen de weide op, dat shirt goed nat maken en in je nek leggen.
Je nek kan niet meer verbranden en het is een stuk koeler voor een aantal uur.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken