Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.629
5.067
Is er echt geen bus van metal town tot de wei zelf? Of is weer stappen
Sowieso geen bus van Metal Town tot festivalterrein.
Ik neem aan dat je Metal Park bedoelt?

Dat vond ik vorig jaar wel heel jammer inderdaad.
Voorheen stopte de shuttle bus vlak naast een zij-ingang, recht tegenover de hoofdingang van het festivalterrein.
Dat was echt ideaal, en een mooie service voor de mensen die op Metal Park en Devil's Lake verblijven (en toch voor een stukje meer luxe betalen).

Vorig jaar was de halte voor de shuttle bussen verplaatst, en moest je eerst een stuk richting camping lopen, door de campingingang, de hele camping oversteken (best een aardig lang stuk, zeker op de terugweg als je vermoeide benen en pijnlijke voeten hebt), weer door een campingingang (of door de drukke metal market steken), en tenslotte nog door de hoofdingang. Dat kostte je toch al gauw een kwartier..
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
393
557
Haha dadelijk hebben we er een hele "camel" lopen 😂
Arab World Egypt GIF

Meneer de security, tis mijnen assistentie kameel. :ROFLMAO: Moet werken toch
 

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
Arab World Egypt GIF

Meneer de security, tis mijnen assistentie kameel. :ROFLMAO: Moet werken toch
Haha ik heb in het overdekte winkelcentrum waar ik werk, als security, wel al eens iemand met een Bouvier in een winkelwagen gehad, welke zei:
Als een teckel in een reismandje mag, mag ik mijn hond ook meenemen toch?

Ik vraag mij nog altijd af, hoe die Bouvier in die kar is gekomen 🤔
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje en Simoni

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
De zaal Biebob moet noodgedwongen sluiten. Bob de schoenmaker, organisator van graspop, was nog steeds eigenaar van het gebouw. Veiligheid zou ver van oké geweest zijn volgens artikel. Weer een club minder.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: duck, RubenJS en Jamel

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
De uitbating van de zaal is sinds een tijdje niet meer in handen van Bob. De veiligheid is niet verre van oké. Het gaat gewoon over een keuring die om de zoveel jaar door de brandweer gedaan moet worden maar die nu vervallen is.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
De zaal Biebob moet noodgedwongen sluiten. Bob de schoenmaker, organisator van graspop, was nog steeds eigenaar van het gebouw. Veiligheid zou ver van oké geweest zijn volgens artikel. Weer een club minder.
Waar heb je dat gelezen? Ik heb daar nog niks van gehoord.
Dat zou wel echt spijtig zijn.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
De uitbating van de zaal is sinds een tijdje niet meer in handen van Bob. De veiligheid is niet verre van oké. Het gaat gewoon over een keuring die om de zoveel jaar door de brandweer gedaan moet worden maar die nu vervallen is.
Ik heb enkel geplaatst wat het artikel zei, geen eigen mening. Brandveiligheidattest zou dateren van 15 jaar geleden, slechts 1 nooduitgang bij bepaalde opstellingen, geen elektrische schemas beschikbaar.
Opnieuw enkel wat ik lees, geen mening.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken