Graspop Metal Meeting 2023

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.710
3.496
Bob de schoenmaker, organisator van graspop, was nog steeds eigenaar van het gebouw. Veiligheid zou ver van oké geweest zijn volgens artikel.

Ik heb enkel geplaatst wat het artikel zei, geen eigen mening. Brandveiligheidattest zou dateren van 15 jaar geleden, slechts 1 nooduitgang bij bepaalde opstellingen, geen elektrische schemas beschikbaar.
Opnieuw enkel wat ik lees, geen mening.

Ik mag hopen dat het artikel zijn naam op z'n minst juist zette (dat doen ze gelukkig dus wel).
En overdrijven is ook een kunst... "de veiligheid kan niet gegarandeerd worden omdat er geen geactualiseerd brandveiligheidsattest kan voorgelegd worden en er geen elektriciteitsplan beschikbaar is" lijkt me net iets anders dan dat de veiligheid "verre van oké" geweest zou zijn. Het is maar hoe je iets leest zeker. Als het er daadwerkelijk erg onveilig was, kan je je vragen stellen waarom er dan nu pas werd ingegrepen.

Helaas wel, mooie concertjes beleefd daar, met een fantastische show van After Forever in mijn geheugen gegrift.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
911
1.000
Ik mag hopen dat het artikel zijn naam op z'n minst juist zette (dat doen ze gelukkig dus wel).
En overdrijven is ook een kunst... "de veiligheid kan niet gegarandeerd worden omdat er geen geactualiseerd brandveiligheidsattest kan voorgelegd worden en er geen elektriciteitsplan beschikbaar is" lijkt me net iets anders dan dat de veiligheid "verre van oké" geweest zou zijn. Het is maar hoe je iets leest zeker. Als het er daadwerkelijk erg onveilig was, kan je je vragen stellen waarom er dan nu pas werd ingegrepen.

Helaas wel, mooie concertjes beleefd daar, met een fantastische show van After Forever in mijn geheugen gegrift.
Klopt inderdaad wel. Je zou denken dat de brandweer tot jaarlijks een inspectie doet naar brandveiligheid toe in drukbezochte zalen. Blijkbaar niet...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.454
8.061
Alleen zijn ze officieel nog niet in de verkoop. Alleen sommigen konden bij hun combi al wel bij bestellen dacht ik?
ik geloof dat alleen de mensen die overnachten op inferno al een parkeerticket bij hun accomodatie konden kopen

waarom kijken mensen zoveel uit naar het kopen van een parkeerticket? Is toch fijn dat je die 15 euro nog even op je bankrekening mag houden? :ROFLMAO:
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
878
2.593
ik geloof dat alleen de mensen die overnachten op inferno al een parkeerticket bij hun accomodatie konden kopen

waarom kijken mensen zoveel uit naar het kopen van een parkeerticket? Is toch fijn dat je die 15 euro nog even op je bankrekening mag houden? :ROFLMAO:
Dat parkeerticket kon je ook alleen direct bestellen bij aankoop van inferno tickets. Kwam ik achter nadat ik de inferno ticket besteld had…. Gelukkig was de klantenservice coulant
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Simoni

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.586
7.527
Na voor mijn gevoel al eeuwen mee te kijken ook maar eens een account aangemaakt!

Sinds de editie van 2015 er ieder jaar combi bij geweest behalve de vorige editie. Het kriebelt inmiddels dus wel weer behoorlijk!
Van harte welkom op ons prachtige forum!

Naar welke bands kijk je het meeste uit?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Maerts

Maerts

Campingartiest
16 mei 2023
76
169
Van harte welkom op ons prachtige forum!

Naar welke bands kijk je het meeste uit?
Als ik alleen kijk naar bands die ik nog niet eerder gezien heb;
- The Amity Affliction
- Ice Nine Kills
- Sleep Token
- Lorna Shore
- The Halo Effect

Maar er is genoeg wat ik al vaker heb gezien wat ook op m'n lijstje staat! Voordeel aan in alle genres wel wat kunnen vinden!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.586
7.527
Als ik alleen kijk naar bands die ik nog niet eerder gezien heb;
- The Amity Affliction
- Ice Nine Kills
- Sleep Token
- Lorna Shore
- The Halo Effect

Maar er is genoeg wat ik al vaker heb gezien wat ook op m'n lijstje staat! Voordeel aan in alle genres wel wat kunnen vinden!
Mooie lijst! Afgaande op deze bands, ga je deze editie een mooi programma kunnen samenstellen. :)
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
389
879
Als ik alleen kijk naar bands die ik nog niet eerder gezien heb;
- The Amity Affliction
- Ice Nine Kills
- Sleep Token
- Lorna Shore
- The Halo Effect

Maar er is genoeg wat ik al vaker heb gezien wat ook op m'n lijstje staat! Voordeel aan in alle genres wel wat kunnen vinden!
Wij gaan elkaar wel ergens tegenkomen lijkt me :D deze staan ook stuk voor stuk hoog in mijn lijstjes!
 
  • Leuk
Waarderingen: Maerts

Maerts

Campingartiest
16 mei 2023
76
169
Mooie lijst! Afgaande op deze bands, ga je deze editie een mooi programma kunnen samenstellen. :)
Ja absoluut, aantal pijnlijke keuzes ook moeten maken. Maar goed, hoort erbij!

Heb de editie van vorig jaar wel goed bekeken en moet zeggen dat ik deze komende dan stukken interessanter vind!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.438
Als ik alleen kijk naar bands die ik nog niet eerder gezien heb;
- The Amity Affliction
- Ice Nine Kills
- Sleep Token
- Lorna Shore
- The Halo Effect

Maar er is genoeg wat ik al vaker heb gezien wat ook op m'n lijstje staat! Voordeel aan in alle genres wel wat kunnen vinden!
Welkom, maar zo makkelijk kom je er natuurlijk niet van af.
Een beetje GMM-forumlid post een compleet minuut-tot-minuut spoorboekje, incl. randactiviteiten, eet- en rustmomenten, etc. En natuurlijk niet vergeten te vermelden op welke dag je eerder naar bed/huis kan omdat de headliner je niet bevalt.. 😉
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.454
8.061
Als ik alleen kijk naar bands die ik nog niet eerder gezien heb;
- The Amity Affliction
- Ice Nine Kills
- Sleep Token
- Lorna Shore
- The Halo Effect

Maar er is genoeg wat ik al vaker heb gezien wat ook op m'n lijstje staat! Voordeel aan in alle genres wel wat kunnen vinden!
Welkom! Weer een metalcore liefhebber erbij, altijd leuk.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
389
879
Welkom, maar zo makkelijk kom je er natuurlijk niet van af.
Een beetje GMM-forumlid post een compleet minuut-tot-minuut spoorboekje, incl. randactiviteiten, eet- en rustmomenten, etc. En natuurlijk niet vergeten te vermelden op welke dag je eerder naar bed/huis kan omdat de headliner je niet bevalt.. 😉
deze keer blijft het bij een waarschuwing, volgende overtreding is naar Mimi gaan kijken :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken