Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.113
Ik ben blij dat ik dan niet alleen ben! Enkel heb ik niet of weinig last van mijn rug.
Als ik die jaartallen zie kunnen sommige mijn vader zijn als ze op tijd begonnen šŸ˜†
Darth Vader Father GIF by Star Wars
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Statistieken van hoe vaak een band gemarkeerd is (in mijn clashfinder). Ben benieuwd of dit een beetje een tekenend beeld geeft van populariteit, dan gaat het op sommige plekken toch wel erg druk worden.
Leuke statistieken, interessant om te zien
Bij bepaalde acts vraag ik me af of het is door nare clashes of omdat niemand ze wilt zien
The Winery Dogs staat helemaal onderaan bijvoorbeeld, maar dat zal grotendeels ook komen door de clash met Ghost wat redelijk dezelfde doelgroep zal hebben lijkt me.

Dat Slipknot bovenaan staat is ook niet verrassend aangezien er geen enkele band tegenover staat. Zelfs als ik geen enkele intentie had om Slipknot te zien zou ik ze nog markeren.

Hoe vaak is de clashfinder ingevuld trouwens? kan je dat ook zien? is wel leuk om te weten op basis van hoe veel data deze statistieken zijn gevormd.
 

Devign

Nieuw lid
21 apr 2023
4
36
Kan helaas geen aantallen zien hoevaak deze is ingevuld. Ook geen onderscheid tussen welke kleuren zijn ingevuld. Sommige mensen zullen misschien rood markeren voor bands die ze zeker niet willen zien, maar die worden hier wel meegeteld denk ik.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
sleep token moet toch de populairste band van het onderste rijtje zijn als ik die statistieken zie. ik vermoed dat de dome wel eens afgeladen vol kan staan
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
140
272
Tom Morello ook extreem populair ondanks het vroegere uur.

Het mag wellicht niet verbazen maar toch! Zou mooi zijn als de weide al eens sterk gevuld geraakt vroeg op de middag.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.692
Bekijk bijlage 4712

Statistieken van hoe vaak een band gemarkeerd is (in mijn clashfinder). Ben benieuwd of dit een beetje een tekenend beeld geeft van populariteit, dan gaat het op sommige plekken toch wel erg druk worden.
Lorna Shore, Sleep Token en Hellmut zijn dus volgens jouw statistieken de drie populairste bands in de tent. Wel grappig dat wij hen hier ook al hadden geĆÆdentificeerd als kandidaten waar het druk gaat worden. Dus als je Ć©Ć©n van deze acts wilt gaan zien, wees er dan op tijd bij! Met name de Dome is niet zo groot. Dus als je pas bij aanvang de tent in wil bij Sleep Token en Hellmut ben je waarschijnlijk te laat.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Simoni

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
def leppard en motley crue staan voor headliners toch wel best laag denk ik. al denk i kdat het publiek voor die bands misschien niet het publiek is die weet hoe clashfinder werkt :p
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken