Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.699
7.492
def leppard en motley crue staan voor headliners toch wel best laag denk ik. al denk i kdat het publiek voor die bands misschien niet het publiek is die weet hoe clashfinder werkt :p

Waarschijnlijk veelal jong volk dat de clashfinders gebruikt inderdaad. Verwacht dat Mötley Crüe ook wel genoeg fans heeft die gewoon voor alleen hen een kaartje koopt
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.045
2.673
Zal proberen even een overzicht te schetsen van wat er besproken is, wellicht handig om dat met z'n allen bij te houden en aan te passen naderhand:
1. Woensdag Meeting in de avond op camping Boneyard, tijd nader te bepalen
2. Donderdag meeting tijdens Tom Morello
3. Vrijdag meeting tijdens Airbourne
4. Zaterdag meeting tussen Draconian en Sleep token, ergens in of rondom de metaldome
5. Zondag meeting na Hippotraktor

Zoiets zou je dan krijgen dan?
Misschien leuk om een soort van hoofd-meeting af te spreken waar iedereen probeert bij te zijn en een foto wordt gemaakt? Om de eerder genoemde versnippering tegen te gaan. Als we een lijst met opties zoals hier boven in een poll gooien ofso kunnen we zien waar de meeste mensen bij zouden zijn. Dan kan je op alle andere dagen ook gewoon een meeting inplannen en zien wie er bij wilt zijn.

Gaat dit de planning van de meetings worden? Dan houd ik daar rekening mee.

Graag als "hoofdmeeting" die van vrijdag, Airbourne is al 1000x in België geweest en zal nog 1000x naar België komen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.655
5.125
Tom Morello ook extreem populair ondanks het vroegere uur.

Het mag wellicht niet verbazen maar toch! Zou mooi zijn als de weide al eens sterk gevuld geraakt vroeg op de middag.
Maar zou ook wel eens de act met de meeste weglopers kunnen worden..
Ik vrees dat velen die een RATM-set verwachten, teleurgesteld zullen afdruipen.
De geduldigen die blijven staan (al dan niet wetend) voor toegift Killing In The Name zullen dan alsnog worden getrakteerd op een kortstondig feestje.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
Lorna Shore, Sleep Token en Hellmut zijn dus volgens jouw statistieken de drie populairste bands in de tent. Wel grappig dat wij hen hier ook al hadden geïdentificeerd als kandidaten waar het druk gaat worden. Dus als je één van deze acts wilt gaan zien, wees er dan op tijd bij! Met name de Dome is niet zo groot. Dus als je pas bij aanvang de tent in wil bij Sleep Token en Hellmut ben je waarschijnlijk te laat.
Deze clashfinder is natuurlijk wel een rechtstreekse representatie van dit forum, niet van het algemene Graspop publiek lijkt me
Uiteraard kunnen mensen zonder het linkje de clashfinder ook wel vinden, maar die kunnen dan net zo goed 1 van de andere 10 clashfinders aanklikken die er staan.

denk niet dat de tenten uit zijn voegen zullen barsten, staan wel grote publiekstrekkers tegenover.
The Ghost Inside is natuurlijk redelijk exclusief en zullen veel mensen willen zien
I prevail is verdomd populaire band, heeft vorige maand hun eerste belgische show gespeeld en komen nu voor hun eerste belgische festival
In Flames tegeonver Sleep Token zal ook behoorlijk wat mensen trekken, en hetzelfde voor Architects tegenover Soen
Ik gok dat er veel metalcore fans zullen zijn deze editie, aan de hand van de line up. Die zullen ook wel hun tentje opzetten aan de mainstage net als ik :)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
Iemand zou misschien wat opties voor de meetings in een poll kunnen gooien, dan kunnen we zien wat de beste opties zijn.
zelf geen idee hoe je een poll aan maakt
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Die vrijdag-optie is mogelijk bij een deel van ons wel best kort. Tussen Planet of Zeus (afhankelijk hoe goed ze zijn) en Finntroll gewrongen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
Als iedereen wat extra opties hier neer zet waarvan hij/zij denkt dat veel mensen zullen kunnen, dan kunnen we gewoon stuk of 10 opties in een poll gooien en zien wat het populairste is.

Lijstje wat ik had samengesteld waren gewoon de opties die hier door anderen genoemd waren trouwens hoor, kan zelf ook maar bij 2 van de 5 opties aanwezig zijn.

Als we een moment zoeken waar iedereen kan, denk ik niet dat we er uit zullen komen voor 15 juni :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en nikita

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.409
6.710
Als iedereen wat extra opties hier neer zet waarvan hij/zij denkt dat veel mensen zullen kunnen, dan kunnen we gewoon stuk of 10 opties in een poll gooien en zien wat het populairste is.

Lijstje wat ik had samengesteld waren gewoon de opties die hier door anderen genoemd waren trouwens hoor, kan zelf ook maar bij 2 van de 5 opties aanwezig zijn.

Als we een moment zoeken waar iedereen kan, denk ik niet dat we er uit zullen komen voor 15 juni :ROFLMAO:

Inclusief poll. :)
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
406
575
Ik ken nog geen mensen die NIET naar Hellmut gaan kijken, buitenlanders niet te na gelaten. Dus dat wordt de grootste overompeling van allemaal....
Het is dan ook iets unieks (misschien eenmalig) plus het wordt een greatest hit selectie. Het wordt dus meebrullen van begin tot eind.
Kan alleen maar goed gaan toch? 🤟
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Slyder73x

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
Kwam er net echter dat Ice Nine Kills op op graspop staat. Maar sie clasht met Amon Amarth. Denk det ik begin bij I9K en dan naar Amon Amartj ga (wil heel graag It Is The End zien. Geweldig nummer over IT de horror film. Zeker een aanrader om live te zien als ik ze hetzelfde doen als op Youtube)
Zag toevallig vandaag nog een video voorbij komen van IT is the end van Download 2022 en het lijkt erop dat die voor korte festival shows ook wel de hele boel mee nemen, met props (en de clown). Best bijzonder voor een bandje die 30 a 45min krijgt op festivals, meeste bands doen dat niet.
ik kijk ook wel erg uit naar deze show moet ik zeggen.
Amon Amarth is ook vet inderdaad, maar al vaak genoeg gezien gelukkig dus die sla ik dit keer over
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Kwam er net echter dat Ice Nine Kills op op graspop staat. Maar sie clasht met Amon Amarth. Denk det ik begin bij I9K en dan naar Amon Amartj ga (wil heel graag It Is The End zien. Geweldig nummer over IT de horror film. Zeker een aanrader om live te zien als ik ze hetzelfde doen als op Youtube)
INK is inderdaad 1 van mijn must see bands dan! Ik ga op mijn kop krijgen van mijn maten die mega fan zijn van Amon Amarth maar dat neem ik graag bij! De show op zich is het al volledig waard
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Simoni

Gebruikers die dit onderwerp bekijken