Graspop Metal Meeting 2023

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171
Tip voor alle voorzichtigen (of ouderen): vaak ontstaan er beetje naar achteren ook wat kleinere, rustigere pits (soort groene piste zeg maar). Heerlijk om je daar met gelijkgestemden toch een beetje verantwoord uit te leven.
FF op mijn eigen post reageren, dan ga ik weer aan het werk: is het een idee om tijdens Killing in the name of een mooie 2e lijns mosh meeting te organiseren, allemaal ons shirt aan en zachtjes beuken maar.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Pfffffffffffffffff, net opgemerkt dat Five Finger Death Punch cancelled voor Amsterdam, wat een domper voor ons, nog erger de vervanging, Floor Jansen, dat kweelwijf van Nightwish, das toch niet meer serieus, godverdomme :ROFLMAO:
Daar staat de band bekend om. Het is al een wonder te nowmen als ze uberhaupt spelen. Nooit meer boeken aub.
Onrespectvolle band, amateuristisch gedrag. De indivuduele bandleden kunnen er niet allemaal iets aan doen, maar dit moddert al erg lang aan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.592
11.213
Daar staat de band bekend om. Het is al een wonder te nowmen als ze uberhaupt spelen. Nooit meer boeken aub.
Onrespectvolle band, amateuristisch gedrag. De indivuduele bandleden kunnen er niet allemaal iets aan doen, maar dit moddert al erg lang aan.
Moody is niet op tijd hersteld van z'n hernia. Echt gigantisch amateuristisch.
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
Moody is niet op tijd hersteld van z'n hernia. Echt gigantisch amateuristisch.
Ja, niet echt koosjer, dit moet al lang gekend zijn, waarschijnlijk hebben ze zo lang gewacht omwille van de tegenvallende ticketverkoop.
De arena is inderdaad een barslechte zaal/galmbak maar wij hebben 6 staanplaatsen gekocht, met een podium in het midden zou dit toch nog moeten meevallen?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.695
7.487
Ja, niet echt koosjer, dit moet al lang gekend zijn, waarschijnlijk hebben ze zo lang gewacht omwille van de tegenvallende ticketverkoop.
De arena is inderdaad een barslechte zaal/galmbak maar wij hebben 6 staanplaatsen gekocht, met een podium in het midden zou dit toch nog moeten meevallen?

Nooit problemen gehad in de arena
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
257
523
Daar staat de band bekend om. Het is al een wonder te nowmen als ze uberhaupt spelen. Nooit meer boeken aub.
Onrespectvolle band, amateuristisch gedrag. De indivuduele bandleden kunnen er niet allemaal iets aan doen, maar dit moddert al erg lang aan.
Kansloze band met onuitstaanbare frontman. Ook ooit last minute geannuleerd voor NL festival in Nijmegen wegens 'logistieke redenen'. Dag ervoor waren ze al in A'dam, lijkt haalbaar logistiek. Zullen wel (heel cliché) te lang in een coffeeshop hebben gezeten. Daarna in 013 optreden gestaakt omdat de zanger instortte. Nu dit weer. In zijn stompzinnige teksten vraagt dhr. Moody (heel treffend, al is het niet zijn echte achternaam) zich af waarom ze altijd hem moeten hebben. Ik kan wel een paar redenen opnoemen!

Het is een overgeproduceerde clichéband, muzikaal best oké maar de teksten en de frontman doen mij hopen ze nooit meer te zien!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.459
Hierbij nog even mijn voorlopige planning, wordt een druk weekend. Gelukkig dit keer de zondag de meest rustige dag, vorig jaar was de zondag juist mijn drukste dag dat is niet ideaal.

Donderdag:

Molybaron

Beast in Black
Orbit Culture
Spiritbox
Escape the fate
Tom Morello? als hij Killing in the name als laatste nummer speelt pak ik wellicht alleen dat nummer even mee.
Epica > The Raven Age (jammer, The Raven Age nog nooit gezien maar Epica is te goed om te skippen)
Papa Roach van een afstandje, energie opwekken voor mijn 2 hoogtepunten van de dag:
Arch enemy
Motionless in white > Alter Bridge
(Deze clash doet nog steeds het meest pijn van alles)
Ghost (zit nog te denken om langs te wippen bij My Dying Bride of Sick of it all)
As I lay dying.
GNR, tweede helft kijken op een afstandje

Vrijdag:

Blind Channel (als ik op tijd op het terrein ben, is geen must)
Stukje Saltatio Mortis
Any given day
Landmvrks
Fever 333

stukje Blackgold
Airbourne
Finntroll
The Amity Affliction
Ice Nine Kills

Delain
Disturbed
Gojira > Hollywood undead
twijfelmomentje nog, ik ga Gojira absoluut niet missen maar twijfel of ik eerst nog een stukje hollywood undead mee pak.
Machine head

Zaterdag:

Vended
Skindred
I prevail
The Ghost Inside

Stukje Draconian mee pakken als het lukt
In Flames op een afstandje
Architects
Rancid op een afstandje
Korplikaani
Parkway Drive
Slipknot

Zondag:


Paledusk (als ik er op tijd bij ben)
Polaris
Bloodywood

Deathstars
Avatar
Three days grace
The Halo Effect
Hollywood vampires
Eluveitie
Motley Crue/Billy Talent. Geen idee nog. Zal van de groep afhangen ook.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.695
7.487
Hierbij nog even mijn voorlopige planning, wordt een druk weekend. Gelukkig dit keer de zondag de meest rustige dag, vorig jaar was de zondag juist mijn drukste dag dat is niet ideaal.

Donderdag:

Molybaron

Beast in Black
Orbit Culture
Spiritbox
Escape the fate
Tom Morello? als hij Killing in the name als laatste nummer speelt pak ik wellicht alleen dat nummer even mee.
Epica > The Raven Age (jammer, The Raven Age nog nooit gezien maar Epica is te goed om te skippen)
Papa Roach van een afstandje, energie opwekken voor mijn 2 hoogtepunten van de dag:
Arch enemy
Motionless in white > Alter Bridge
(Deze clash doet nog steeds het meest pijn van alles)
Ghost (zit nog te denken om langs te wippen bij My Dying Bride of Sick of it all)
As I lay dying.
GNR, tweede helft kijken op een afstandje

Vrijdag:

Blind Channel (als ik op tijd op het terrein ben, is geen must)
Stukje Saltatio Mortis
Any given day
Landmvrks
Fever 333

stukje Blackgold
Airbourne
Finntroll
The Amity Affliction
Ice Nine Kills

Delain
Disturbed
Gojira > Hollywood undead
twijfelmomentje nog, ik ga Gojira absoluut niet missen maar twijfel of ik eerst nog een stukje hollywood undead mee pak.
Machine head

Zaterdag:
Vended
Skindred
I prevail
The Ghost Inside

Stukje Draconian mee pakken als het lukt
In Flames op een afstandje
Architects
Rancid op een afstandje
Korplikaani
Parkway Drive
Slipknot

Zondag:


Paledusk (als ik er op tijd bij ben)
Polaris
Bloodywood

Deathstars
Avatar
Three days grace
The Halo Effect
Hollywood vampires
Eluveitie
Motley Crue/Billy Talent. Geen idee nog. Zal van de groep afhangen ook.

Geen Def Leppard van een afstandje? Zie dat sowieso bij weinig lijstjes, dus ben wel benieuwd of dat ook daadwerkelijk betekent dat men sowieso niet gaat, of dat het afhankelijk is van restant bonnen, energie etc
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.408
6.704
Geen Def Leppard van een afstandje? Zie dat sowieso bij weinig lijstjes, dus ben wel benieuwd of dat ook daadwerkelijk betekent dat men sowieso niet gaat, of dat het afhankelijk is van restant bonnen, energie etc
Misschien vanaf de tribune. Hangt bij mij van een aantal factoren af. Bijvoorbeeld of er nog een DJ komt in de Dome na Carpenter Brut. En zo ja, hoe laat die dan begint. Ook even afwachten hoe het zit met m'n energie. En ook wat mijn vrienden willen. Als zij een vervroegd feestje willen bouwen op de camping, laat ik dat ook niet aan me voorbij gaan.
 
Laatst bewerkt:

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.695
7.487
Misschien vanaf de tribune. Hangt van mij van een aantal factoren af. Bijvoorbeeld of er nog een DJ komt in de Dome na Carpenter Brut. En zo ja, hoe laat die dan begint. Ook even afwachten hoe het zit met m'n energie. En ook wat mijn vrienden willen. Als zij een vervroegd feestje willen bouwen op de camping, laat ik dat ook niet aan me voorbij gaan.

Camping had ik ook nog niet aan gedacht! Heb ook geen idee wat er op de camping gebeurt aan het eind van de dag, laat staan op de laatste dag
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.459
Geen Def Leppard van een afstandje? Zie dat sowieso bij weinig lijstjes, dus ben wel benieuwd of dat ook daadwerkelijk betekent dat men sowieso niet gaat, of dat het afhankelijk is van restant bonnen, energie etc
Wellicht dat veel ze in 2019 gezien hebben, Motley is natuurlijk wat exclusiever.

Ik heb zelf niets met Def Leppard, ik weet dat ze wel een goede reputatie hebben dat ze nog steeds goed zijn live maar ik heb gewoon niet zo veel met hun muziek. Wel kans dat we op een afstandje nog een deel van de show kijken en de muntjes opmaken.

Blijft jammer dat Motley Crue niet afsluit. Eluveitie, dan Billy Talent, dan Motley Crue was een leuke avond geweest maar helaas.
Hoe veel ik ga zien van Eluveitie, Motley en Billy ben ik ook nog niet helemaal over uit. zal ik ook wel van de groep af laten hangen aangezien het allemaal geen absolute must sees zijn voor mij. de hoogtepunten van de dag liggen voor mij vooral in de middag.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken