Graspop Metal Meeting 2023

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.786
hier ook herkenbaar hoor, die hitte helpt natuurlijk ook niet mee, paar uur in de brandende zon staan in 35-40 graden dan is de energie snel op
Moet wel eerlijk zeggen dat we normaal gesproken wel van het doortanken zijn op die dagen. Vorig jaar al vrij snel van de halve liters overgestapt op de gewone bekers. Die halve liters werden warm in de hand. En tegen ons gebruik in toch heel veel water drinken. Constant flesje bij ons en bijvullen. Een mens wordt ouder hè?🤣 Wijzer nog niet hoop ik🤭
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Moet wel eerlijk zeggen dat we normaal gesproken wel van het doortanken zijn op die dagen. Vorig jaar al vrij snel van de halve liters overgestapt op de gewone bekers. Die halve liters werden warm in de hand. En tegen ons gebruik in toch heel veel water drinken. Constant flesje bij ons en bijvullen. Een mens wordt ouder hè?🤣 Wijzer nog niet hoop ik🤭
tja ik ben overgestapt van de halve liters bier naar de halve liters water door dat weer, behoefte in bier werd een stuk minder in die hitte
nog één wens naast de bands en het blokkenschema, kunnen we het alsjeblieft een keer droog houden en tegelijk ook onder de 30 graden? zou fantastisch zijn
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
Moet wel eerlijk zeggen dat we normaal gesproken wel van het doortanken zijn op die dagen. Vorig jaar al vrij snel van de halve liters overgestapt op de gewone bekers. Die halve liters werden warm in de hand. En tegen ons gebruik in toch heel veel water drinken. Constant flesje bij ons en bijvullen. Een mens wordt ouder hè?🤣 Wijzer nog niet hoop ik🤭

Met al dit soort berichten heb ik toch altijd het idee dat ik elke editie mijn ticket voor de volgende editie al heb verdiend qua drankbonnen ten opzichte van mede Graspopgangers:ROFLMAO:
 

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
hier ook herkenbaar hoor, die hitte helpt natuurlijk ook niet mee, paar uur in de brandende zon staan in 35-40 graden dan is de energie snel op
Ja dat was wel afzien afgelopen jaar met die hitte en zeker in die tenten (pffff...), maar hoort er ook weer een beetje bij, als metal die hard stug doorgaan...🍻🤘
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Loek123 en Piebe71

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
154
196
De reden waarom ik denk dat Rancid zo hoog staat op de affiche is dat het als terug van 2017 geleden is dat ze op groezrock gestaan hebben (Ik mis de tijd van groezrock :p). Volgens mij zelf nog niet zo vaak afgezakt naar EU in heel hun carrière. Ze zijn toch wel een grote naam in de punk wereld hebben toch ook een nummers gekend in het breder publiek. Dus ik weet niet voor mij verbaast het toch niet dat ze zo hoog staan op de lijst. Geen idee of Gras ze de jupiler stage laat afsluiten of op de main zal zetten :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
De reden waarom ik denk dat Rancid zo hoog staat op de affiche is dat het als terug van 2017 geleden is dat ze op groezrock gestaan hebben (Ik mis de tijd van groezrock :p). Volgens mij zelf nog niet zo vaak afgezakt naar EU in heel hun carrière. Ze zijn toch wel een grote naam in de punk wereld hebben toch ook een nummers gekend in het breder publiek. Dus ik weet niet voor mij verbaast het toch niet dat ze zo hoog staan op de lijst. Geen idee of Gras ze de jupiler stage laat afsluiten of op de main zal zetten :D
Ja je hebt wel een punt
In de afgelopen 25 jaar hebben ze 2x groezrock en 3x pukkelpop gedaan en that's it. Die gasten houden niet van Belgische zalen, dat mag duidelijk zijn
 

Nu_metal90

Campingartiest
19 sep 2021
99
289
Ik probeer het altijd gewoon in de tas mee naar binnen te smokkelen.
Neem sowieso wat verschillende, losse doppen mee, zodat je je flesje water alsnog kan dichtdraaien als ze de dop weer eens houden/afnemen.
Hahah ik dacht vorig jaar ook doppen te scoren. Weet je wanneer je echt zat bent? Als je 100 doppen in je broekzak vindt de volgende morgen en er pas dezelfde dag achter komt dat met 41 graden de organisatie het prima vindt als jij je doppen houdt 😅😂
 
  • Haha
Waarderingen: Dovytn en Dumblydore

Nu_metal90

Campingartiest
19 sep 2021
99
289
Ik zie vooral in de VS nog veel nummer één hits in recente jaren, maar daarbuiten eigenlijk vrijwel niks (2x VK) na 2004.
Heb een live show nu opstaan en het is totaal niet verkeerd hoor, maar ik zie ze niet als grote band verder
Ieder zijn ding natuurlijk. Mijn maatstaaf blijft als ik 1 cd kan vullen met vette hits, dan heb je het voor mij als band gewoon goed gedaan. En ik snap dat niet iedereen Papa Roach vet vindt. Zit toch een beetje aan de onderkant van hard rock en niet echt de zware metalen.

But I like! En het helpt dat mij vriendin dat soort muziek nog enigszins pruimt 😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Somekindofdylan

Nu_metal90

Campingartiest
19 sep 2021
99
289
hier ook herkenbaar hoor, die hitte helpt natuurlijk ook niet mee, paar uur in de brandende zon staan in 35-40 graden dan is de energie snel op
Doet mij denken aan die bar aan de weg buiten het festival terrein. Dikke tetten van Rammstein iedere 5 minuten. Wie was daar nog meer bij?!?! 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Tom Morello heeft blijkbaar ook wat solo stuff, maar vind het spijtig dat hij zo hoog op de poster gezet wordt, gewoon omdat hij in de mega bekende band 'Rage against the machine' speelt.
Epica had er inderdaad wel bij de logo bands kunnen staan, maar niet ten koste van Papa Roach ;)
Bij Tom Morello krijg ik inderdaad een beetje het 'Me And That Man' of 'Ihsahn' gevoel.
Hun muziek heeft nauwelijks iets te maken met de muziek van de band waarvan iedereen ze kent...
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
37
80
Met de aankondigingen van vandaag wordt maar weer eens bevestigd dat er een enorm sterke line-up is dit jaar. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel bands willen zien. Ik vrees alleen enorm voor een clash tussen Ghost en Carpenter Brut....
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Er staat een artikel in de gazet over Hellmut Lotti.
Hij zal spelen om 17.40u en omringd worden door Duitse muzikanten.

Er staat ook een deel van de setlist in maar die zal ik weglaten voor diegene die verrast willen worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken