Graspop Metal Meeting 2023

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Vandaag de nieuwe Rock Tribune op de mat zie ik; hopelijk met GMM poster + nieuwe namen ;)!?!
Ik had vandaag omdat t de donderdag wel gehoopt op iets van nieuws, misschien 16.00 uur nog. Wat poster betreft, ik gebruik nu gewoon die van @PreFXDesigns om aan vrienden te laten zien haha. Ziet er waarschijnlijk net zo professioneel uit als degene die ze zelf gaan maken.
 

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
76
157
Ik had vandaag omdat t de donderdag wel gehoopt op iets van nieuws, misschien 16.00 uur nog. Wat poster betreft, ik gebruik nu gewoon die van @PreFXDesigns om aan vrienden te laten zien haha. Ziet er waarschijnlijk net zo professioneel uit als degene die ze zelf gaan maken.
Ik heb ook mijn pijlen wel gericht op vandaag ja, erg benieuwd.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Al mijn pijlen zijn ondertussen op...
Ik ben ondertussen in het stadium rustig afwachten gekomen
Same here.
Het is overduidelijk dat GMM rustig hun tijd nemen om alles geregeld te krijgen en de laatste info bekend te maken.
Het heeft dan ook geen enkele zin om iedere dag nerveus te speculeren of er eindelijk nieuws komt (wat nog steeds gewoon verkapte 'vandaag is de dag' berichten zijn 😉 ), daarmee maken we onszelf alleen maar gek en gefrustreerd.

Ook het speculeren over mogelijke kandidaten voor de laatste headlinerpositie is inmiddels groteske vormen aan het nemen, met de wildste namen die passeren.

GMM komt met nieuws en een poster als ze er klaar voor zijn, eerder niet (al is het pas in juni)..
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Even een vraag tussendoor, ik heb een ticket teveel voor Metallica in Hamburg op 26 en 28 mei. Zou hier iemand interesse hebben om dit ticket over te nemen? Betreft een zitplaats. Naast mij inderdaad.
 
Laatst bewerkt:

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
Even een vraag tussendoor, ik heb een ticket teveel voor Metallica in Hamburg op 26 en 28 mei. Zou hier iemand interesse hebben om dit ticket over te nemen? Betreft een zitplaats. Naast mij inderdaad.
Ik ga al 2 dagen in de galmbak, dat wordt mij teveel toch bedankt :D
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

graspoeper

Playlistbediener
11 feb 2020
10
27
Hey, long-time lurker en Graspopganger sinds 2009 hier. Hoe langer het duurt, hoe groter ik de kans acht op Linkin Park & friends. Gezien de toename van posts over Linkin Park op sociale media vanuit de muziekindustrie deze 2 weken toegenomen lijkt, en zaterdag Meteora 20 wordt, acht ik de kans reëel dat die LP&F tour toch ècht eraan zit te komen. Ik zou het persoonlijk echt te gek vinden, en ik denk dat de vrijdag dan ook binnen een uur uitverkocht is.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Hey, long-time lurker en Graspopganger sinds 2009 hier. Hoe langer het duurt, hoe groter ik de kans acht op Linkin Park & friends. Gezien de toename van posts over Linkin Park op sociale media vanuit de muziekindustrie deze 2 weken toegenomen lijkt, en zaterdag Meteora 20 wordt, acht ik de kans reëel dat die LP&F tour toch ècht eraan zit te komen. Ik zou het persoonlijk echt te gek vinden, en ik denk dat de vrijdag dan ook binnen een uur uitverkocht is.
Ik word helemaal gek in positieve zin als dat het geval zou zijn. Denk niet dat ik het drooghoud tijdens de show dan, maar dat zien we dan wel weer. Chesters dood deed heel veel met mij en nu nog steeds. Ik hoop hem echt een keer te kunnen eren.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
Hey, long-time lurker en Graspopganger sinds 2009 hier. Hoe langer het duurt, hoe groter ik de kans acht op Linkin Park & friends. Gezien de toename van posts over Linkin Park op sociale media vanuit de muziekindustrie deze 2 weken toegenomen lijkt, en zaterdag Meteora 20 wordt, acht ik de kans reëel dat die LP&F tour toch ècht eraan zit te komen. Ik zou het persoonlijk echt te gek vinden, en ik denk dat de vrijdag dan ook binnen een uur uitverkocht is.
Moest dat al een ding worden lijkt me dat niet voor deze editie...
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Nightrage

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Hey, long-time lurker en Graspopganger sinds 2009 hier. Hoe langer het duurt, hoe groter ik de kans acht op Linkin Park & friends. Gezien de toename van posts over Linkin Park op sociale media vanuit de muziekindustrie deze 2 weken toegenomen lijkt, en zaterdag Meteora 20 wordt, acht ik de kans reëel dat die LP&F tour toch ècht eraan zit te komen. Ik zou het persoonlijk echt te gek vinden, en ik denk dat de vrijdag dan ook binnen een uur uitverkocht is.
I wouldn't hold my breath, If I were you.
 

graspoeper

Playlistbediener
11 feb 2020
10
27
Moest dat al een ding worden lijkt me dat niet voor deze editie...
Waarom niet? We missen vreemd genoeg één headliner en Graspop heeft nog geen andere band naar boven geschoven. Dit kan heel goed een signaal zijn dat er een grotere artiest, waarvan ze weten dat het hard gaat lopen, een tour gaat aankondigen. In de achtergrond zal een dergelijke tour al LANG geregeld zijn, maar er kan een embargo op de aankondiging zijn (zoals bij GNR). Linkin Park is groot genoeg om 3 maanden voor een tour nog uit te verkopen, sowieso is Meteora hun grootste album, en is wachten tot het 20-jarige jubileum om iets aan te kondigen geen vreemde zet. Ook zou het logisch zijn om het in het jaar waarop het album 20 wordt te vieren met de hele wereld, niet pas na 21 jaar.

Het scenario dat ze gewoon geen headliner hebben is niet geheel onwaarschijnlijk, maar het kan gewoon een kwestie van een embargo zijn, dan horen we dat zaterdag wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
352
796
Waarom niet? We missen vreemd genoeg één headliner en Graspop heeft nog geen andere band naar boven geschoven. Dit kan heel goed een signaal zijn dat er een grotere artiest, waarvan ze weten dat het hard gaat lopen, een tour gaat aankondigen. In de achtergrond zal een dergelijke tour al LANG geregeld zijn, maar er kan een embargo op de aankondiging zijn (zoals bij GNR). Linkin Park is groot genoeg om 3 maanden voor een tour nog uit te verkopen, sowieso is Meteora hun grootste album, en is wachten tot het 20-jarige jubileum om iets aan te kondigen geen vreemde zet. Ook zou het logisch zijn om het in het jaar waarop het album 20 wordt te vieren met de hele wereld, niet pas na 21 jaar.
geheel terzijde, geweldige naam
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Moest dat al een ding worden lijkt me dat niet voor deze editie...
Zeg nooit nooit. Als deze kans plots boven water zou gekomen zijn denk ik niet dat graspop nog een jaar zou wachten. Zeker als de laatste headliner een vraagteken zou zijn. Al ze Die unieke kans niet grijpen zouden we LP volgend jaar 100% kwijt zijn aan Werchter.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
Waarom niet? We missen vreemd genoeg één headliner en Graspop heeft nog geen andere band naar boven geschoven. Dit kan heel goed een signaal zijn dat er een grotere artiest, waarvan ze weten dat het hard gaat lopen, een tour gaat aankondigen. In de achtergrond zal een dergelijke tour al LANG geregeld zijn, maar er kan een embargo op de aankondiging zijn (zoals bij GNR). Linkin Park is groot genoeg om 3 maanden voor een tour nog uit te verkopen, sowieso is Meteora hun grootste album, en is wachten tot het 20-jarige jubileum om iets aan te kondigen geen vreemde zet. Ook zou het logisch zijn om het in het jaar waarop het album 20 wordt te vieren met de hele wereld, niet pas na 21 jaar.

Het scenario dat ze gewoon geen headliner hebben is niet geheel onwaarschijnlijk, maar het kan gewoon een kwestie van een embargo zijn, dan horen we dat zaterdag wel.
Omdat bijna alle grote festivals al hun headliners hebben, ik neem aan dat als ze zoiets willen doen ze toch een hele tour willen doen. Ze kunnen natuurlijk enkele festivals doen en voor de rest zaal optredens, maar het lijkt me heel ongeloofwaardig.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ik word helemaal gek in positieve zin als dat het geval zou zijn. Denk niet dat ik het drooghoud tijdens de show dan, maar dat zien we dan wel weer. Chesters dood deed heel veel met mij en nu nog steeds. Ik hoop hem echt een keer te kunnen eren.
Ja Linkin Park opnieuw live zien zou echt een onwerkelijke ervaring worden. Ik kijk nog geregeld met de misses de beelden van de RW show 3 weken voor zijn dood waar we ook bij waren. Blijft indruk maken. Als dit werkelijkheid wordt dan is dit opeens met stip het belangrijkste concert van het weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Rockbeer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken