Carmine Appice on Mötley Crüe's Stadium Tour show: "Everything was on tape"
Carmine Appice has claimed that Mick Mars was unhappy playing last summer's dates with Mötley Crüe, and that much of the music was pre-recorded
Hahaha oke dan![]()
Carmine Appice has claimed that Mick Mars was unhappy playing last summer's dates with Mötley Crüe, and that much of the music was pre-recordedwww.loudersound.com
Hmm, en ik vond de synthesizesr bij Bib van tape al irritant![]()
Carmine Appice has claimed that Mick Mars was unhappy playing last summer's dates with Mötley Crüe, and that much of the music was pre-recordedwww.loudersound.com
I call bullshit.![]()
I honestly don't think she's that bad at what she does, but her appearance at a genre festival like Graspop makes zero sense.Gaat er iemand vanavond nog naar Mimi in Haarlem? We kunnen wel een recensie gebruiken![]()
Denk je? Toen ik daar vorig jaar via ticketswap kaartjes voor probeerde te krijgen was dat on-mogelijk. En in de voorverkoop was het binnen een uur uitverkocht. Was grote zaal 013.Sum 41 is toch gewoon een Jupiler Stage headliner?
pangWat ik vooral wel opvallend vind is dat Graspop op zaterdag drie bands heeft met een headlinerstatus op andere festivals. Dat ze in de fase van boeken (voordat Pantera z'n eerste shows deed) nog twijfelden of die reünie een dermate succes zou worden zodat ze samen met Gojira een dag kunnen dragen, dat begrijp ik. Maar als je Parkway Drive naar de vrijdag had gehaald, dan heb je met PwD en Gojira als headliners en Disturbed, Amon Amarth en Behemoth als subs toch een prima dag? En dan Pantera met Slipknot ook een prima duo op zaterdag, waarbij die laatste groot genoeg is om de dag alleen te dragen.
Dit gegeven, plus die losse show van Kiss in België, heeft me maandenlang het vertrouwen gegeven dat Graspop gewoon een headliner had voor donderdag en vrijdag, waarop gewacht moest worden. Op donderdag bleek dit inderdaad het geval met GnR, maar op vrijdag is het me inmiddels een compleet raadsel wie dat dan zou moeten zijn. Ik zie geen opties meer, eigenlijk. Wellicht hadden ze toch Ozzy op de planning staan, zoals eerder al gesuggereerd. Maar dan nog snap ik niet waar ze op wachten. BMTH lijkt me beschikbaar, gelet op hun tourdata. Maar die hadden ze dan toch allang aangekondigd? Of als het doorschuiven van een band die al geboekt is de enige overgebleven optie is, kun je dat nu ook al doen, toch? Dus ergens toch wel de hoop dat ze nog bezig zijn met een act waar we nog niet aan hebben gedacht, of afgeschreven hebben omdat het onmogelijk lijkt. Maar wie dan? Schiet mij maar lek..
Je hebt natuurlijk niet altijd die keuze als festival op welke dag je welke band neer zet.Wat ik vooral wel opvallend vind is dat Graspop op zaterdag drie bands heeft met een headlinerstatus op andere festivals. Dat ze in de fase van boeken (voordat Pantera z'n eerste shows deed) nog twijfelden of die reünie een dermate succes zou worden zodat ze samen met Gojira een dag kunnen dragen, dat begrijp ik. Maar als je Parkway Drive naar de vrijdag had gehaald, dan heb je met PwD en Gojira als headliners en Disturbed, Amon Amarth en Behemoth als subs toch een prima dag? En dan Pantera met Slipknot ook een prima duo op zaterdag, waarbij die laatste groot genoeg is om de dag alleen te dragen.
Dit gegeven, plus die losse show van Kiss in België, heeft me maandenlang het vertrouwen gegeven dat Graspop gewoon een headliner had voor donderdag en vrijdag, waarop gewacht moest worden. Op donderdag bleek dit inderdaad het geval met GnR, maar op vrijdag is het me inmiddels een compleet raadsel wie dat dan zou moeten zijn. Ik zie geen opties meer, eigenlijk. Wellicht hadden ze toch Ozzy op de planning staan, zoals eerder al gesuggereerd. Maar dan nog snap ik niet waar ze op wachten. BMTH lijkt me beschikbaar, gelet op hun tourdata. Maar die hadden ze dan toch allang aangekondigd? Of als het doorschuiven van een band die al geboekt is de enige overgebleven optie is, kun je dat nu ook al doen, toch? Dus ergens toch wel de hoop dat ze nog bezig zijn met een act waar we nog niet aan hebben gedacht, of afgeschreven hebben omdat het onmogelijk lijkt. Maar wie dan? Schiet mij maar lek..
Vind ik zelf sowieso geen miscalculatie. Als je kijkt hoe stacked al die dagen zijn, dan had je van dit affiche zomaar 35 bands moeten weghalen. Voor mij een onmogelijke opgaveZou het niet gewoon een miscalculatie zijn geweest om die vierde dag toe te voegen? Kan me voorstellen dat je GNR ook wel had kunnen bewegen naar de vrijdag voor de juiste prijs
Inderdaad. Ongeacht wie die laatste headliner wordt, is de rest van de line-up op elk van de vier dagen al van zo'n niveau dat die extra dag al lang en breed gerechtvaardigd is.Vind ik zelf sowieso geen miscalculatie. Als je kijkt hoe stacked al die dagen zijn, dan had je van dit affiche zomaar 35 bands moeten weghalen. Voor mij een onmogelijke opgave
Sum41 stond afgelopen jaar op Rock Werchter als 2e naam van de dag op de Main. Kan me best voorstellen dat die op Graspop wat hoger staan, maar sub of headliner zijn ze imo bij lange na niet.Denk je? Toen ik daar vorig jaar via ticketswap kaartjes voor probeerde te krijgen was dat on-mogelijk. En in de voorverkoop was het binnen een uur uitverkocht. Was grote zaal 013.
Ik zou ervoor tekenen! Heb normaal op maandagochtend na Graspop nog een soort van onverzadigd gevoel en het verlangen om nog even door te gaan. Terwijl bij die twee 4-daagse edities het voor mijn gevoel wel oké was om terug naar huis te moeten. Dus ja, 4 dagen is voor mij wel de sweet spot, lijkt het.Is 4 dagen wellicht niet de nieuwe standaard voor Graspop vanaf nu? Kijkend naar de andere grote festivals, die zijn ook allemaal 4 dagen.