Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
voel me beetje dubbel over I prevail, de sfeer zat er duidelijk in en die mannen zijn gewoon heel goed in wat ze doen, commerciële metal die perfect is voor de mainstage. Langs de andere kant verwacht je van een groep die genoeg hits heeft om een headlineset te maken die langer dan een uur is.
Laat ze maar de vrijdag headlinen dan, ik lees alleen maar plus punten:ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Het blijft echt wel lang duren voor die ontbrekende headliner.
Ik had sowieso A7X al niet verwacht.

Editie 2024 zal ik deze al maar opschrijven:
Godsmack,A7X & Rob Zombie.
Metallica zou ik ook niet op hopen hoor.
Denk dat het deze editie de grootste kans was om ze te strikken maar helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
De discussie van een paar dagen geleden. Mensen die vooral in andere topics actief zijn en Graspop wel proberen te volgen, kunnen het niet meer volgen doordat er teveel randzaken worden besproken en het niet puur gaat over aankondigingen en geruchten. Dan is er vervolgens een twee dagen lang gesprek gaande over of Avenged Sevenfold de ontbrekende headliner gaat zijn naar aanleiding van een teaser door de band zelf (maar 1x een "vandaag is de dag" post gezien). Terwijl daarnaast de actieve Graspop-forumgebruikers nu in een tweede topic de bandintroducties aan het schrijven zijn en daardoor dus inmiddels 7 pagina's aan extra berichten uit dit topic weg hebben gehden nogmo gaat het te snel om bij te houden, zelfs als het topic gebruikt wordt hoe het bedoeld is.

Zoiets denk ik @nikita ?

Waar ik verder wel het nut inzie van dat tweede topic overigens. Want als die introducties hier geschreven werden, dan verlies in ieder geval ik ze uit het oog wanneer er meer pagina's overheen zijn geschreven.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog niet zo'n forum heb meegemaakt waar zoveel onzinnigheid wordt verkondigd als hier.
Er zijn weinig echte namen gelekt die men hier heeft gevonden.
Als je hier een opmerking plaats die men niet politiek correct vindt, krijg je een hoop dislikes.
Een beetje meer reuring, wat meer spitten en minder onzin zou het forum goed doen.
De helft van de posts is reclame voor andere events, vandaag is het de dag of 20 x dezelfde band benoemen.
(P.s. en ja hoor laat de dislikes maar komen).
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.347
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog niet zo'n forum heb meegemaakt waar zoveel onzinnigheid wordt verkondigd als hier.
Er zijn weinig echte namen gelekt die men hier heeft gevonden.
Als je hier een opmerking plaats die men niet politiek correct vindt, krijg je een hoop dislikes.
Een beetje meer reuring, wat meer spitten en minder onzin zou het forum goed doen.
De helft van de posts is reclame voor andere events, vandaag is het de dag of 20 x dezelfde band benoemen.
(P.s. en ja hoor laat de dislikes maar komen).
Dikke zever ja, enkel het graspopforum heeft veel namen voor de aankondiging teruggevonden. Door de geschiedenispagina allereerst. De foutjes van Vended, alter bridge, nothing more... nikita die wat meer wist hier en daar.
Bij alle andere pagina´s op dit forum is het enkel The Lumineers geweest bij Rock Werchter. En dan bij Pukkelpop en Pinkpop een insider die ze letterlijk wist, maar dat is ook geen speurwerk uiteraard
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.628
3.222
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog niet zo'n forum heb meegemaakt waar zoveel onzinnigheid wordt verkondigd als hier.
Er zijn weinig echte namen gelekt die men hier heeft gevonden.
Als je hier een opmerking plaats die men niet politiek correct vindt, krijg je een hoop dislikes.
Een beetje meer reuring, wat meer spitten en minder onzin zou het forum goed doen.
De helft van de posts is reclame voor andere events, vandaag is het de dag of 20 x dezelfde band benoemen.
(P.s. en ja hoor laat de dislikes maar komen).
Ik raad je alvast aan om zelf het goede voorbeeld te geven ter bestrijding van de onzinnigheid.
Vanaf nu horen we je dan alleen als je wat meer gespit hebt en gelekte namen hebt ontdekt.
 

landgrockt

Playlistbediener
5 nov 2016
29
27
Voor de laatste Headliner zie ik naast de optie BMTH, ook nog mogelijkheden op The Who of Roger Waters / beide acts toeren dan in Europa en hebben op 16 juni nog ruimte. In mijn optiek echter het meest waarschijnlijk Journey, met voorprogramma Toto. Zij hebben nog niets naar bekend gemaakt over concerten in Europa, verwachting is wel dat deze combi. na de lopende Amerika tour ook nog na Europa komt.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
The Who zie ik nog (hoewel zeker niet symfonisch) maar Roger Waters zie ik toch echt niet op Graspop staan. Lijkt mij meer iets voor een breder festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Nightrage

prins

Dagopener
9 nov 2019
514
618
met nog 92 dagen te gaan verwacht ik eigenlijk geen verrassing uit de hoge hoed meer.
verwacht een band die ergens al is aangekondigd in europa, FFDP, deep purple,of zelfs ja helloween.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog niet zo'n forum heb meegemaakt waar zoveel onzinnigheid wordt verkondigd als hier.
Er zijn weinig echte namen gelekt die men hier heeft gevonden.
Als je hier een opmerking plaats die men niet politiek correct vindt, krijg je een hoop dislikes.
Een beetje meer reuring, wat meer spitten en minder onzin zou het forum goed doen.
De helft van de posts is reclame voor andere events, vandaag is het de dag of 20 x dezelfde band benoemen.
(P.s. en ja hoor laat de dislikes maar komen).
Ik neem aan dat niemand je gedwongen heeft om hier te blijven komen, toch? Als je het allemaal maar onzinnig vindt, dan lijkt het me sterk dat je het ontzettend naar je zin hebt. Begrijp me niet verkeerd, je bent en blijft van harte welkom om hier mee te praten. Ik zou mezelf alleen afvragen of ik er nog wel zin in heb, als ik ergens ben waar tientallen anderen het met elkaar gezellig hebben en ik het idee heb dat ze nogal onzinnig bezig zijn.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Voor de laatste Headliner zie ik naast de optie BMTH, ook nog mogelijkheden op The Who of Roger Waters / beide acts toeren dan in Europa en hebben op 16 juni nog ruimte. In mijn optiek echter het meest waarschijnlijk Journey, met voorprogramma Toto. Zij hebben nog niets naar bekend gemaakt over concerten in Europa, verwachting is wel dat deze combi. na de lopende Amerika tour ook nog na Europa komt.
Roger Waters zie ik sowieso niet op een festival staan en op Graspop lijkt mij net onwaarschijnlijker. Gezien zijn meningen over Joden en Oekraïne mag die van mij ook ver wegblijven.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.164
1.227
Dikke zever ja, enkel het graspopforum heeft veel namen voor de aankondiging teruggevonden. Door de geschiedenispagina allereerst. De foutjes van Vended, alter bridge, nothing more... nikita die wat meer wist hier en daar.
Bij alle andere pagina´s op dit forum is het enkel The Lumineers geweest bij Rock Werchter. En dan bij Pukkelpop en Pinkpop een insider die ze letterlijk wist, maar dat is ook geen speurwerk uiteraard
En Vended had ik als eerste gepost toen die waren gelekt met die affiche
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: PatrickV en Robbr

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Kunnen we nog ergens terugvinden wie dit toen was? En hem dan spammen voor een nieuwe leak.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.546
7.181
Hebben ook een keer iets als doeterniettoe en doeterweltoe gehad of iets dergelijks. En een keer een engels iemand jaren terug dacht ik.

Vrijwel elk jaar is er wel iemand die wat lekt hier volgens mij
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
Hebben ook een keer iets als doeterniettoe en doeterweltoe gehad of iets dergelijks. En een keer een engels iemand jaren terug dacht ik.

Vrijwel elk jaar is er wel iemand die wat lekt hier volgens mij
het was die mens die de poster geleaked had toen maar als ik het goed voor heb was dat helemaal terug in 2020
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken