Paar dagen gelezen las ik de opinie om een apart forum te openen en als fervente volger (zonder inbreng) van het forum andere jaren ben ik er dit jaar bijna helemaal uitgestapt omdat er echt wel veel te veel niet graspop gerelateerde zaken passeren. Ik snap dat je jouw favoriete band op graspop wil zien, maar moet je die daarom op elke 3 pagina’s benoemen? Berichten als ‘vandaag is de dag’ en lijstjes vind ik helemaal grappig en horen erbij (en zijn zelfs interessant). Maar wanneer de broer van mijn buurman zijn achterneef een gitaar vastpakt die hij heeft gewonnen met bingo in het rusthuis van de koning zijn nonkel, dan hebben jullie er ook helemaal niets aan dat ik daar 4 nummers van drop in de hoop dat iemand me wat complimenten geeft over de catch ookal heeft het niets met gmm te maken? van een bepaalde persoon weet ik intussen ook al vanbuiten welke dagen hij/zij naar graspop gaat want die vind dat ook belangrijk dat we dat 10x lezen kortom: er komen zeer interessante weetjes over graspop-artiesten voorbij, maar die gaan volledig verloren aan de hoop niets die ernaast komt te staan. Althans dat is mijn mening en wil niemand tegen de borst stoten, indien jullie het anders zien heb ik daar oprecht geen problemen mee en zal ik jammer genoeg het forum laten voor wat het is.
Cheers!
Cheers!