Graspop Metal Meeting 2023

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Was er nog een hint bij Lamb of God?
Zouden die nog kunnen komen?
Kon het niet op de site qua tour vinden.
Ik zou het wel vet vinden indien ze die band upgraden tot (semi)-headliner
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.097
7.248
Was er nog een hint bij Lamb of God?
Zouden die nog kunnen komen?
Kon het niet op de site qua tour vinden.
Ik zou het wel vet vinden indien ze die band upgraden tot (semi)-headliner
de persoon die zo'n beetje de hele Download line up had geleaked, zei dat Lamb of God ook geboekt is.
dit was wel nog voor dat hun tour verplaatst was naar feb/maart.
ik hoop zelf ook heel hard dat die nog komen, al is mijn vertrouwen helaas wel wat afgenomen.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
806
2.286
Vreemd? Is dat niet meer uitzondering dan regel dan?
Hoe vaak zou het voorkomen dat een band in zo'n situatie daadwerkelijk een bevestiging of duidelijke hint geeft?
Zal ermee te maken hebben dat ik laatst bij een optreden was waar dit toevallig gezegd werd, recency bias laten we maar zeggen. En een gezonde hoeveelheid hoop ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

won666

Support act
17 mei 2019
1.158
1.226
Download Germany: Slipknot, Volbeat, The Prodigy, Parkway Drive, Distrubed, Amon Amarth, Lorna Shore, Wargasm, Bob Vylan (is dat een tribute band van Bob Dylan? Ik zie die naam al een paar keer voorbij komen maar ken ze niet), Clutch en nog enkelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage en MarcoReusel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
879
967
Download Germany: Slipknot, Volbeat, The Prodigy, Parkway Drive, Distrubed, Amon Amarth, Lorna Shore, Wargasm, Bob Vylan (is dat een tribute band van Bob Dylan? Ik zie die naam al een paar keer voorbij komen maar ken ze niet), Clutch en nog enkelen.
Bob vylan stond vorig jaar ook al op Jera als ik het goed heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.417
614
Download Germany: Slipknot, Volbeat, The Prodigy, Parkway Drive, Distrubed, Amon Amarth, Lorna Shore, Wargasm, Bob Vylan (is dat een tribute band van Bob Dylan? Ik zie die naam al een paar keer voorbij komen maar ken ze niet), Clutch en nog enkelen.
Ik blijf hoop hebben op The Prodigy als een late night show of een afsluiter van een van de tenten!
Als ze dat hebben kunnen doen met Bloody Beetroots kan dit ook! 😁
 

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
Hier al een aantal keer vernoemd, maar ik mis hen qua bekendere bands in je lijstje: Cobra the Impaler.
Hebben dit jaar shows op Prognosis UK, Hellfest, Brutal Assault, Metaldays, Arctangent, dynamo.
Yup, zeker een goeie band, mogen van mij worden toegevoegd en anders zie ik ze iig op Dynamo:cool:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken