Graspop Metal Meeting 2023

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
Ik blijf hoop hebben op The Prodigy als een late night show of een afsluiter van een van de tenten!
Als ze dat hebben kunnen doen met Bloody Beetroots kan dit ook! šŸ˜
Met het verschil dat BB WSS veel minder vraagt en tevreden was met Metal Dome. The Prodigy zal wel iets veeleisender zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Paddy

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
Met het verschil dat BB WSS veel minder vraagt en tevreden was met Metal Dome. The Prodigy zal wel iets veeleisender zijn
Ja, ik zou het al best een stunt vinden mochten ze hen als Marquee afsluiter weten neer te zetten. Waarschijnlijk willen ze gewoon een van de mainstages afsluiten.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Bij deze alvast de voorspelling dat we volgend jaar Kiss, Avenged Sevenfold en Iron Maiden als grote headliners gaan zien.
KISS just announced that their final show will happen in New York on December 2nd this year. Do I believe them? No.
Do I think they're gonna "comeback" within just 7 months? No.

I think we're safe...for 2024 at least.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Ik blijf hoop hebben op The Prodigy als een late night show of een afsluiter van een van de tenten!
Als ze dat hebben kunnen doen met Bloody Beetroots kan dit ook! šŸ˜
Als die komen gaan die gewoon de laatste headline spot willen hoor
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.375
2.867
KISS just announced that their final show will happen in New York on December 2nd this year. Do I believe them? No.
Do I think they're gonna "comeback" within just 7 months? No.

I think we're safe...for 2024 at least.
They said that Kiss is like Marvel. So i think next year or after kiss is made of nameless ghouls like Ghost. Unknown players with the Kiss masks
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

RubenJS

Support act
18 feb 2023
826
2.379
Absoluut!! Al 2,5 jaar dat kaartje in bezit en morgen eindelijk knallen. Een van mijn grootste verrassingen tot nu toe op Graspop, die gasten bliezen me echt weg. Enorm veel zin in morgen.
Kijk aan! Wordt vet morgen.

Mocht je me spotten, voel je vrij gedag te zeggen. Ben denk ik bijtijds aanwezig om een plekje vooraan te bemachtigen. (Te herkennen aan At the Gates shirt en Gojira tattoo op linker arm).
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en Piebe71

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
Wie kom ik morgen trouwens tegen bij lamb of god in 013? Net via TicketSwap nog een kaartje kunnen bemachtigen
Ik heb nog getwijfeld om er een kaartje voor te halen toen het aangekondigd werd. Toch niet gedaan helaas, en nu staat er al iets anders in mijn agenda morgen avond. Zou er eigenlijk best graag bij zijn na alle positieve verhalen over Lamb of God live. Ach ja, een mens kan niet alles hebben.

Veel plezier aan iedereen die wel gaat :)
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

RubenJS

Support act
18 feb 2023
826
2.379
Ik heb nog getwijfeld om er een kaartje voor te halen toen het aangekondigd werd. Toch niet gedaan helaas, en nu staat er al iets anders in mijn agenda morgen avond. Zou er eigenlijk best graag bij zijn na alle positieve verhalen over Lamb of God live. Ach ja, een mens kan niet alles hebben.

Veel plezier aan iedereen die wel gaat :)
Merci! Ik had ā€œgelukā€ had ook al een afspraak staan. Maar die gaat niet door. Heel jammer dat ik nu maar naar LoG moet ;)
 
  • On fire
Waarderingen: Dr. Hannibal

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.619
7.336
Is vandaag nog eens de dag?

Bij de 2017 werd Scorpions op 6 maart nog samen met een groepje aangekondigd. Was toen dacht ik noodoplossing. Dus hopelijk duurt het niet lang meer, ookal hebben we net al een groep namen plus Gnr gehad
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken