Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.634
bands in de running om de laatste headliner te worden zijn bring me the horizon, five finger death punch, volbeat, within temptation, evanescence volgens mij.

nightwish is al bezet op de vrijdag, en LOG heeft geen datums in europa en lijkt me ook wel net iets te klein.

bij de lijst wel veel kanshebbers om 2 jaar na elkaar te komen daarom lijkt de consensus hier dat het BMTH zal worden
 

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
bands in de running om de laatste headliner te worden zijn bring me the horizon, five finger death punch, volbeat, within temptation, evanescence volgens mij.

nightwish is al bezet op de vrijdag, en LOG heeft geen datums in europa en lijkt me ook wel net iets te klein.

bij de lijst wel veel kanshebbers om 2 jaar na elkaar te komen daarom lijkt de consensus hier dat het BMTH zal worden
Ik baal wel enorm van Nightwish, had gehoopt dat ze dit jaar weer eens zouden langskomen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.634
Ik baal wel enorm van Nightwish, had gehoopt dat ze dit jaar weer eens zouden langskomen
volbeat speelt ook gewoon een dag er voor in zweden dus ook redelijk onwaarschijnlijk.

ze hadden tenacious D en KISS niet mogen wegzetten in de week van graspop in vorst en paleis 12, die moet je toch gewoon op je festival hebben ..
 

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
volbeat speelt ook gewoon een dag er voor in zweden dus ook redelijk onwaarschijnlijk.

ze hadden tenacious D en KISS niet mogen wegzetten in de week van graspop in vorst en paleis 12, die moet je toch gewoon op je festival hebben ..
Vooral Tenacious D snap ik niet goed. Dat je KISS niet nog een keer met dezelfde tour wilt hebben begrijp ik heel goed.
Maar the D is al een hele tijd niet geweest (als ze ooit al eens zijn geweest). Ze touren altijd heel kort in Europa (vaak maar 2-3 weken), dus dit is in mijn ogen echt een enorm gemiste kans.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck, n13k en nikita

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
293
748
Vanavond en morgen Electric Callboy in 013 met support van Holding Absence en Future Palace. De laatste 2 kende ik nog niet, maar na ff luisteren spreekt t mij behoorlijk aan! Ik ga morgen en ga zeker alle 3 checken. EC vond ik vorig jaar op de festivals ook echt een feestje
Zwaai maar even als je mij ziet lopen (Sabaton broek, EC vest en battle vest, haar in een staart) 🤘 Ik ga vandaag en morgen haha
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Hoi allen,

Mike Patton tourt weer een beetje met Mr. Bungle. Faith No More stond vorig jaar als headliner op het programma maar dat ging niet door.

Aangezien Patton mentaal blijkbaar weer fit genoeg is om op te treden zouden ze, indien BMTH niet de headliner wordt, misschien hun gecancelde show van vorig jaar in kunnen halen?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.047
2.677
Hoi allen,

Mike Patton tourt weer een beetje met Mr. Bungle. Faith No More stond vorig jaar als headliner op het programma maar dat ging niet door.

Aangezien Patton mentaal blijkbaar weer fit genoeg is om op te treden zouden ze, indien BMTH niet de headliner wordt, misschien hun gecancelde show van vorig jaar in kunnen halen?
Mike Patton heeft in een interview gezegd dat de cancels voor ruis in de relatie hebben gezorgd met de andere leden van FNM. Ik zou ze dit jaar niet verwachten.

Ik hoop wel op volgend jaar, want FNM eist veel van vocals, en Mike Patton wordt er niet jonger op...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.220
7.478
volbeat speelt ook gewoon een dag er voor in zweden dus ook redelijk onwaarschijnlijk.

ze hadden tenacious D en KISS niet mogen wegzetten in de week van graspop in vorst en paleis 12, die moet je toch gewoon op je festival hebben ..
Ben persoonlijk juist blij dat ze Kiss niet 2 keer boeken tijdens hun "we spelen geen 2 keer op dezelfde plek" afscheidstour, dat moet je toch niet willen op je festival. al zullen ze vast wel weer langs komen over een paar jaar, als deze tour nog steeds bezig is of de volgende afscheidstour is begonnen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.716
7.513
Vooral Tenacious D snap ik niet goed. Dat je KISS niet nog een keer met dezelfde tour wilt hebben begrijp ik heel goed.
Maar the D is al een hele tijd niet geweest (als ze ooit al eens zijn geweest). Ze touren altijd heel kort in Europa (vaak maar 2-3 weken), dus dit is in mijn ogen echt een enorm gemiste kans.

Bij deze alvast de voorspelling dat we volgend jaar Kiss, Avenged Sevenfold en Iron Maiden als grote headliners gaan zien.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.634
ik heb trouwens nog een kaartje over voor electric callboy donderdag in de lotto arena
kan ik daar iemand blij mee maken?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Mike Patton heeft in een interview gezegd dat de cancels voor ruis in de relatie hebben gezorgd met de andere leden van FNM. Ik zou ze dit jaar niet verwachten.

Ik hoop wel op volgend jaar, want FNM eist veel van vocals, en Mike Patton wordt er niet jonger op...
Hmm oké, ik ben niet per se hun grootste fan maar heb ze nog nooit gezien dus zou het wel leuk vinden om ze nog eens op GMM te zien
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken