Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Ozzy was idd booked for Graspop
I was planning a hell ride from Birmingham, including an overnight ferry, to get to Graspop Metal Meeting 2023.

Sad but travel plans suddenly made much easier. Farewell Ozzy. Refunds in 5 tickets will be a silver lining.
Damn. I really wouldn't have expected that. I assumed that the people in the business, so to speak, would be well aware of all his health issues over the last couple years. Let's hope they were and they have a solid backup plan indeed.

If we do still get GnR though, I do understand where the 4 days come from. GnR - Ozzy - Slipknot - MC/DL is a list to make your festival go XXL for. Even though I personally only really want to see Slipknot from that list, lol.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
lijkt me een heel sterk verhaal, die tour ging gewoon eindigen in birmingham. kan me echt niet voor stellen dat die op de planning stond voor festivals

EDIT: iedereen lijkt er automatisch van uit te gaan dat dit gerucht waar is? sinds wanneer is een random facebook groep een geloofwaardige bron? mis ik iets?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Nee ik denk eigenlijk dat het gewoon weer terugkomt op BMTH. Zie die eigenlijk toch ook wel als een plan B headliner, zeker vergeleken met Ozzy. Of zouden anders wellicht MS2 afgesloten hebben, met Gojira als sub, en daar wat doorgeschoven? Ik vergeet ze graag maar alle tekenen blijven op BMTH wijzen voor mij.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
lijkt me een heel sterk verhaal, die tour ging gewoon eindigen in birmingham. kan me echt niet voor stellen dat die op de planning stond voor festivals

EDIT: iedereen lijkt er automatisch van uit te gaan dat dit gerucht waar is? sinds wanneer is een random facebook groep een geloofwaardige bron? mis ik iets?
Ach, het klinkt niet heel schokkend imo. Misschien is het complete onzin maar dan verlies je er nog niks aan. Hij gaat er niet staan, linksom of rechtsom. Fanfic kan ook entertainment zijn xD
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Het is wel plausibel, heb het hier zelf ook al twee keer aangehaald. Maar ik zeg er ook wel meteen bij dat het bij mij om gokken gaat en ik geen 'inside info' heb. Het is vrij makkelijk iets dergelijks te claimen, want het kan nirt gecheckt worden
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Judas Priest nog een optie? Die waren support act voor Ozzy.
Gezien hun passage vorig jaar denk ik niet dat we ze mogen verwachten. Sowieso zijn alle hoge spots al ingenomen, dus die gingen hoe dan ook niet meekomen met Ozzy (mocht hij ooit nog maar eventjes overwogen geweest zijn, wat ik zeer hard betwijfel)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jbj

Dagopener
11 okt 2022
522
716
Ik schat de kans klein dat Ozzy ooit overwogen was voor het festival. Dan doen ze in mijn ogen beter een donderdag optreden los van het festival. Gmm-gangers kunnen kamperen en een annulatie zou geen ramp betekenen.
Ik vrees nog altijd het Guns and/no roses-scenario :)
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
368
637
Toch wel jammer dat ze niet op graspop staan. Heerlijk nieuw nummer. Ik word er blij van.
#overkill
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230201_140825_Spotify.jpg
    Screenshot_20230201_140825_Spotify.jpg
    159,8 KB · Weergaven: 22
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.554
4.841
Facebook group Graspop family (ene douglas met inside Info van Ozzy)
Nah, gewoon iemand die dacht of hoopte dat Ozzy misschien op GMM zou staan, zonder enig bewijs.
Ik geloof niet dat Ozzy ook maar een moment in the picture was voor GMM.

1675262755325.png
1675262799023.png
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Nah, gewoon iemand die dacht of hoopte dat Ozzy misschien op GMM zou staan, zonder enig bewijs.
Ik geloof niet dat Ozzy ook maar een moment in the picture was voor GMM.

Bekijk bijlage 3815
Bekijk bijlage 3816
Ja dat is niet meer dan een hoop uitspreken.

Ik ben blij dat ik Ozzy eenmaal heb mogen aanschouwen op Graspop, was best vermakelijk. Heb hier niet onder stoelen of banken gestoken dat één keer ook wel genoeg was. Maar ik gun hem niet zo roemloos einde van zijn live carrière. Een van de grotere iconen in de metal en een unieke persoonlijkheid. Ik hoop dat hij nog vele jaren in rust en een enigszins goede gezondheid mag verder leven.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Ja dat is niet meer dan een hoop uitspreken.

Ik ben blij dat ik Ozzy eenmaal heb mogen aanschouwen op Graspop, was best vermakelijk. Heb hier niet onder stoelen of banken gestoken dat één keer ook wel genoeg was. Maar ik gun hem niet zo roemloos einde van zijn live carrière. Een van de grotere iconen in de metal en een unieke persoonlijkheid. Ik hoop dat hij nog vele jaren in rust en een enigszins goede gezondheid mag verder leven.
Exact dat ja. Heb zelf zowel Ozzy solo als met Black Sabbath op Graspop gezien. Blij dat ik beide meegemaakt heb. Zeker Black Sabbath is zo'n iconische band, die moet je gewoon een keer gezien hebben als metal liefhebber naar mijn mening. Maar dat zal nu helaas niet meer gaan. En dat is ook goed inderdaad, het moet niet nog verder achteruit gaan, dan doet je je eigen status geen recht meer aan als een Ozzy zijnde.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken