Graspop Metal Meeting 2023

WJ

Playlistbediener
25 mrt 2015
33
11
nee dat is niet waar, Deftones bijvoorbeeld zijn nooit aangekondigd als headliners voor dit jaar.
tot het tijdschema vrij kwam was het nog maar onzeker of deep purple die andere mainstage ging afsluiten, of dat deftones dit ging doen.
Je hebt altijd twee headliners per dag. Op elke mainstage 1. Dat was de reden dat ze twee mainstages hebben geplaatst om te beginnen. Ze hebben dat toen zelfs per mail aangekondigd.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Morgen Metallica + info verkoop vrijdag / zaterag
Vrijdag groep namen + verkoop (zaterdag)

whose line is it anyway GIF
Vrijdag is een feestdag, dus noch namen noch ticketverkoop.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.148
7.354
Je hebt altijd twee headliners per dag. Op elke mainstage 1. Dat was de reden dat ze twee mainstages hebben geplaatst om te beginnen. Ze hebben dat toen zelfs per mail aangekondigd.
de post waarop je reageerde ging over het feit dat ze 2 headliners per dag aankondigen nu.
er waren inderdaad altijd al 2 headliners per dag, maar er werd nooit aangekondigd wie de tweede headliner van de dag ging zijn.
Deze aankondigingsstrategie is dus nieuw, dat is mijn punt.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Denk dat we nog wat zullen moeten wachten op de komende headliners.

Volgende stap is pakket namen volgens mij,donderdag misschien en dan wachten wat Werchter nog gaat pikken en dan pas de overige GMM headliners volgens mij.
Werchter heeft hun laatste headliner nog altijd niet bekendgemaakt dacht ik.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.608
7.324
@Loek123 @Joslittel en anderen, ga maar vast nadenken bij welke naam je vooraan wil staan. Je hebt maar 10 minuten tijd om van de ene naar de andere te gaan en frontrow bij beiden gaat niet lukken.

Heb zelf hetzelfde probleem op de zondag… (al is dat al opgelost)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
@Loek123 @Joslittel en anderen, ga maar vast nadenken bij welke naam je vooraan wil staan. Je hebt maar 10 minuten tijd om van de ene naar de andere te gaan en frontrow bij beiden gaat niet lukken.

Heb zelf hetzelfde probleem op de zondag… (al is dat al opgelost)
godmiljaar, zo had ik er nog niet over nagedacht
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.749
2.429
@Loek123 @Joslittel en anderen, ga maar vast nadenken bij welke naam je vooraan wil staan. Je hebt maar 10 minuten tijd om van de ene naar de andere te gaan en frontrow bij beiden gaat niet lukken.

Heb zelf hetzelfde probleem op de zondag… (al is dat al opgelost)
Welke ga je doen op zondag volgend jaar? Def Leppard of Motley Crue?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
@Loek123 @Joslittel en anderen, ga maar vast nadenken bij welke naam je vooraan wil staan. Je hebt maar 10 minuten tijd om van de ene naar de andere te gaan en frontrow bij beiden gaat niet lukken.

Heb zelf hetzelfde probleem op de zondag… (al is dat al opgelost)
Simpel: PD vooraan, eerste keer dat ik ze live zie. Slipknot is dikke prima vanaf de andere kant.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.148
7.354
@Loek123 @Joslittel en anderen, ga maar vast nadenken bij welke naam je vooraan wil staan. Je hebt maar 10 minuten tijd om van de ene naar de andere te gaan en frontrow bij beiden gaat niet lukken.

Heb zelf hetzelfde probleem op de zondag… (al is dat al opgelost)
Heb hier wel een idee voor.
Je gaat bij de eerste band vooraan staan, vervolgens als die band af is dan loopt iedereen weg.
Op dat moment ga je tegen het hek aan staan aan de zijkant dus in het midden (je staat dan officieel bij de verkeerde mainstage voor de tweede band maar je hebt erg goed zicht, waarschijnlijk beter zicht dan als je gaat zitten switchen. Heb deze tactiek al vaak toegepast en werkt goed.
 
  • Winning
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ik ontzie mijzelf de zondag al gewoon omdat ik weet dat ik compleet afgemat ga zijn door de pwd/slipknot combo, en ik weet dan nog niet eens wat er nog voor speelt
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
@Loek123 @Joslittel en anderen, ga maar vast nadenken bij welke naam je vooraan wil staan. Je hebt maar 10 minuten tijd om van de ene naar de andere te gaan en frontrow bij beiden gaat niet lukken.

Heb zelf hetzelfde probleem op de zondag… (al is dat al opgelost)
Vanaf beide stages is eigenlijk het zicht best goed op beide stages hoor. Bv Slayer nog bekeken vanaf mainstage 1 hoewel die op mainstage 2 stonden. Als u van voor wil staan mss wel best zo rechts mogelijk van voor bij de linker mainstage of zo links mogelijk vanvoor bij de rechter mainstage. Voor de moshpit: daar geraakt u altijd wel in (trouwens bij Slayer waren ook voor mainstage 1 pits geloof ik, wel wat kleiner maar toch)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken