Graspop Metal Meeting 2023

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.653
3.324
damn, snap het wel als ze even rust wil nemen dan
Net haar bericht gelezen, ze neemt nu even rust maar verwacht er wel te staan voor de Nightwish shows eind november.
Ze klinkt ook heel positief over een goede prognose en dat ze er snel bij zijn. Ik hoop voor haar mee dat het inderdaad zo loopt zoals ze voorzien.
 
  • Leuk
Waarderingen: prins

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Net haar bericht gelezen, ze neemt nu even rust maar verwacht er wel te staan voor de Nightwish shows eind november.
pas daarna de bestraling, denk dat we dus wel kunnen stellen dat ze daarna even rust neemt? zie niet in hoe je daarna nog een volledig jaar non stop gaat touren. Also, wordt de drummer van Sabaton tijdelijk vervangen om bij zijn vrouw te zijn of gaat die gewoon verder touren? want die hadden nu toch een vrij druk schema dacht ik?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.653
3.324
pas daarna de bestraling, denk dat we dus wel kunnen stellen dat ze daarna even rust neemt? zie niet in hoe je daarna nog een volledig jaar non stop gaat touren. Also, wordt de drummer van Sabaton tijdelijk vervangen om bij zijn vrouw te zijn of gaat die gewoon verder touren? want die hadden nu toch een vrij druk schema dacht ik?
Ik heb geen idee of dat echt een lange kuur is aangezien ze stelt dat ze na de operatie verwachten dat ze kankervrij is en haar borst kan behouden.
Net even voor Sabaton gecheckt, begin december enkele dagen Australië, voor de rest enkel Zweedse shows tot midden april. Dus dat valt beter mee dan haar Nightwish tour.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Nog nooit solo nee, al een 3-tal keer met Stone Sour geloof ik.
Dat solo dingetje (met eigen werk) is ook maar iets heel recent natuurlijk.

Eerder deed hij wel al soloshows, maar dat was dan eerder gecombineerd met de publicaties van zijn boeken (waarin hij stukken aanhaalt uit zijn boeken) of een Q&A waar de comedian in Corey het overneemt in het eerste deel en het tweede deel is dan een acoustic concert met veel covers en een aantal slipknot en stone sour nummers. Ohhh wat had ik zo'n show graag eens hier gehad!

Aanraders:
- Corey Taylor Live at House of Blues 2015 :
- Corey Taylor "You're Making Me Hate You" Live Chicago @The Bottom Lounge 7/11/2015 :
- Corey Taylor - Live in London (om een of andere reden zonder de hele Q&A, geen idee waar die naartoe is, zonde) :

Stuk voor stuk aanraders. Je moet wel door de vele 'fucks' heen kijken, maar ik vind hem heerlijk om naar te luisteren, met soms zo'n absurde verhalen, wanneer hij praat en in die akoestische versies hoor je enorm de kracht van zijn stem (no screams, promise ;) )
Iemand het laatste nummer van corey taylor gezien? Spit it iout, hop on one leg? Zelfs Corey lag strike. :D
btw gisteren toevallig op youtube een video tegengekomen getiteld: all slipknot songs at the same" time. what da ....
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.258
7.565
ja, vandaag voelde ik hem al niet zo. niet eens zitten f5en dit keer.
Morgen gaat hem worden! (al zei ik dat dinsdag ook, maar dat terzijde)
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.643
11.415
Ik heb net even het volledige album van Psychonaut beluisterd dat vrijdag uitkomt, Violate Consensus Reality: pareltje! Die singles waren al veelbelovend, maar de rest gaat gewoon lekker mee in dezelfde richting. Hopelijk genieten jullie er vrijdag evenveel van! :)
Uitschieters qua lengte ook. Zo is er een nummer van 3.20, maar ook eentje van bijna 13 minuten. Goede afwisseling van hard en rustig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken