Graspop Metal Meeting 2023

Ook wel aan te raden na de show in Luxemburg city zelf. Er is daar een bar waar volop metal wordt gedraaid. Naakte paaldansacts worden er ook opgevoerd maar in de eerste plaats is het een metalcafe. Ik was op 16 juli na de show van Blind Guardian (wist op voorhand niet over de stripteaseacts). Naam vergeten, indien interesse zoek ik hem wel ff terug op

blijft wel jammer dat Trivium het augustus festival seizoen doet en dat het dus alcatraz wordt ipv graspop
was een band die ik graag wilde zien komend jaar, wellicht toch maar naar hun 013 show gaan (al heb ik HSB wel weer genoeg gezien dit jaar) want alcatraz zit er niet in voor mij.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
moet eerlijk zijn dat ik de laatste 5 jaar niks meer van trivium beluisterd heb. enige plaatjes die ik toch eens een kans moet geven?

Livebeelden van Muse van afgelopen zomer aan het bekijken en toch wel een beetje teleurgesteld dat Werchter daar steeds mee aan de haal gaat. Ik snap het ergens wel, gezien hun populariteit bij het 'mainstreampubliek'. En onder de diehard metalheads zal het wellicht een controversiële keuze zijn om ze een keer Graspop te laten headlinen. Maar ik ben ervan overtuigd dat die show perfect zou werken. Het is bij vlagen snoeihard voor een rockband en ze hinten gedurende de hele show naar metalbands, met riffs van bijvoorbeeld RATM en Slipknot.

Maar goed, ze staan in 2023 dus weer op Werchter. Dan maar kaarten halen voor hun show in Den Haag. Dat is voor mij lekker dichtbij. En met 80 euro vind ik de prijs nog schappelijk ook voor deze tijden.

• Leuk
Ich muss ehrlich sagen, dass ich in den letzten 5 Jahren nichts von Trivium gehört habe. Irgendwelche Bilder, denen ich eine Chance geben sollte?
The recent releases are quite the return to form, I think.

Songs I recommend: Beyond Oblivion, The Phalanx, What The Dead Men Say, In The Court Of The Dragon, Shadow Of The Abbatoir, Sin and The Sentence.

Livebeelden van Muse van afgelopen zomer aan het bekijken en toch wel een beetje teleurgesteld dat Werchter daar steeds mee aan de haal gaat. Ik snap het ergens wel, gezien hun populariteit bij het 'mainstreampubliek'. En onder de diehard metalheads zal het wellicht een controversiële keuze zijn om ze een keer Graspop te laten headlinen. Maar ik ben ervan overtuigd dat die show perfect zou werken. Het is bij vlagen snoeihard voor een rockband en ze hinten gedurende de hele show naar metalbands, met riffs van bijvoorbeeld RATM en Slipknot.

Maar goed, ze staan in 2023 dus weer op Werchter. Dan maar kaarten halen voor hun show in Den Haag. Dat is voor mij lekker dichtbij. En met 80 euro vind ik de prijs nog schappelijk ook voor deze tijden.
zou ik ook heel graag op graspop zien. bij het werchter publiek willen ze niets liever dan Muse eens niet te hebben. maar goed, zie het niet meteen gebeuren jammergenoeg

• Leuk
Waarderingen: Jamel
voor de liefhebbers, nieuwe architects. kom er maar aan gewend want ik schat de kans heel hoog in dat ze er gaan staan

Het is wel beter dan Deep Fake in ieder geval, terug weer iets meer de kant uit van hun eerdere werk. Ben ik wel blij mee.
Wat vind je zelf van de nieuwe singles?

• Leuk
Het is wel beter dan Deep Fake in ieder geval, terug weer iets meer de kant uit van hun eerdere werk. Ben ik wel blij mee.
ben wel fan van de nieuwe sound. al heb ik ook wel het gevoel dat architects voor het eerst sinds lange tijd, andere bands volgt in de plaats van zelf het voorbeeld voor andere bands te zijn.

kan maar een oordel vellen als ik ze live gezien heb want het vorig album ook niet live kunnen horen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
It's becoming quite obvious that Tom was their most capable songwriter and the driving creative force. Holy Hell still had some great stuff, I think it's been downhill ever since.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
nu dat blink 182 terug is, zie ik wel een venster waar blink 182 of green day ofzo gewoon graspop kunnen spelen. Het success van the offspring vorig jaar heeft gewoon aangetoond dat dit ook gewoon gesmaakt wordt.

Users who are viewing this thread