Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.629
Ik kijk eigenlijk niet veel in het Graspop forum. Het kost simpelweg soms te veel tijd om alles bij te houden, maar lekker bezig! Dit doet niet onder voor de RW en Pinkpop topics qua activiteit, ahaha. En dat met veel minder actieve leden op dit topic denk ik.
dit is zo'n beetje het metal topic in het algemeen geworden. wat ergens wel logisch is. En metalheads zijn zoals vegans, overal waar die komen moeten ze dat laten weten. zo vul je dus 100 pagina's
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.130
Ik kijk eigenlijk niet veel in het Graspop forum. Het kost simpelweg soms te veel tijd om alles bij te houden, maar lekker bezig! Dit doet niet onder voor de RW en Pinkpop topics qua activiteit, ahaha. En dat met veel minder actieve leden op dit topic denk ik.
Pinkpop-topic zit inmiddels op pagina 140, Werchter op 103.
Die laatste moeten we makkelijk kunnen pakken, die eerste misschien ook met wat spammen ("vandaag is de dag") en stevige discussies (wat dachten jullie van deze headliners voor volgend jaar: Ozzy - Volbeat - KISS?). 😉
 
  • On fire
Waarderingen: xydroh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.629
Pinkpop-topic zit inmiddels op pagina 140, Werchter op 103.
Die laatste moeten we makkelijk kunnen pakken, die eerste misschien ook met wat spammen ("vandaag is de dag") en stevige discussies (wat dachten jullie van deze headliners voor volgend jaar: Ozzy - Volbeat - KISS?). 😉
nickelback - the prodigy - tenacious D , we wilden toch vernieuwing?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.629
Eén post van een niet metalhead en iedereen wordt gek hier 😅
ahja, we moeten allemaal zeggen dat we metalheads zijn, terug opnieuw heel het establish dominance. Hetzelfde process die de apen hebben als er een nieuwe aap in de dierentuin wordt geïntroduceerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.209
7.466
Straks kondigen ze nog 4 dagen aan met GnR als donderdag headliner, dat is toch na ozzy wel de worst-case scenario voor mij denk ik.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.629
ik zie eerlijkgezegd ook het probleem met guns n roses niet in. was toch gewoon goed vorige keer? misschien wat lang maar voor de rest gewoon goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.700
7.498
Mocht RW vandaag een naam aankondigen (met de nieuwe website layout) dan komt Graspop deze week niet? Of was dat niet altijd t idee?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.209
7.466
Dat valt mee, want dan kan je altijd een normaal combi ticket kopen voor vrijdag t/m zondag. Geen probleem!
Ligt eraan of ze de opzet van 2018 of van 2022 gebruiken voor de vierde dag.

ik zie eerlijkgezegd ook het probleem met guns n roses niet in. was toch gewoon goed vorige keer? misschien wat lang maar voor de rest gewoon goed.
Het is niet dat ik het een verschrikkelijke band vind, ik vind de muziek van GNR wel beter dan alle andere classic rock acts denk ik maar wat ik vooral jammer vind is dat ze de plek van 2 headliners in nemen. Het is gewoon heerlijk om na een classic rock act nog even anderhalf uur los te kunnen gaan op een band als Lamb of God, Korn, Parkway drive, In flames etc etc. Bij GNR is dit geen optie wat voor mij de hele festivaldag een stuk minder maakt.

Daarnaast wil ik van GNR vooral de hits horen maar lukt dit nooit omdat ik dan dikke 3 uur de rest van hun set zou moeten uithouden en dat is me nog niet gelukt.

Als GNR een set van 90min zou spelen waarin al hun hits voorbij komen, dan zeg ik kom maar door!
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Ligt eraan of ze de opzet van 2018 of van 2022 gebruiken voor de vierde dag.


Het is niet dat ik het een verschrikkelijke band vind, ik vind de muziek van GNR wel beter dan alle andere classic rock acts denk ik maar wat ik vooral jammer vind is dat ze de plek van 2 headliners in nemen. Het is gewoon heerlijk om na een classic rock act nog even anderhalf uur los te kunnen gaan op een band als Lamb of God, Korn, Parkway drive, In flames etc etc. Bij GNR is dit geen optie wat voor mij de hele festivaldag een stuk minder maakt.

Daarnaast wil ik van GNR vooral de hits horen maar lukt dit nooit omdat ik dan dikke 3 uur de rest van hun set zou moeten uithouden en dat is me nog niet gelukt.

Als GNR een set van 90min zou spelen waarin al hun hits voorbij komen, dan zeg ik kom maar door!
+1

3 uur is gewoon te lang om de aandacht te houden. Of het kon liggen aan het feit dat ik in 2018 te vroeg heb gepiekt.. :oops:
 
  • Haha
Waarderingen: duck

Gebruikers die dit onderwerp bekijken