Graspop Metal Meeting 2023

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
+1

3 uur is gewoon te lang om de aandacht te houden. Of het kon liggen aan het feit dat ik in 2018 te vroeg heb gepiekt.. :oops:
ik had ook te vroeg gepiekt, zoals zo vaak :p
maar toch nog voldoende bij mijn verstand om het verschrikkelijk saai te vinden.
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.466
4.635
brutal assault en bloodstock tesamen? zal dan wel een headliner zijn of een band die de hele tour aankondigd zeker?
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
wat is dat? ik was net lulu aan het opleggen
Not joking: I really like Lulu a lot, it's completely misunderstood in my opinion. I consider myself a big Lou Reed Fan though, and mostly appreciate this album as a Lou Reed project - his poetry on this record is phenomenal. Also, this record made me respect Metallica so much more, they had to know how divisive this record would be and put it out regardless.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

won666

Support act
17 mei 2019
1.183
1.243
WTF zeg! Durbuy gooit ook Bloodbath zomaar op het affiche. Die stond heel hoog op mijn wishlist voor Graspop maar is hiermee wel afgeschreven..
Er hebben al vaker bands in één hetzelfde jaar zowel Durbuy als Graspop gedaan.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.183
1.243
1 ding wat ik me nog afvraag over dit festivalseizoen is of Metallica nou langs Europa komt of niet. Er zijn insiders op efestivals die zeggen dat Metallica 2 shows op Download zou spelen, en er zijn mensen op dit forum die zeggen dat Metallica volgend jaar niet naar Europa komt, vraag me af wat het wordt. Ze kunnen prima NovaRock, Download, RaR/RiP doen en ze hebben al een flinke festival tour. Maar of ze dat gaan doen is de vraag. @jimmywe toevallig enig idee hierover?
Ik vermoed dat als die zouden komen, dat die tour dan eigenlijk al aangekondigd zou zijn geweest. Volgens mij kondigen die altijd 9 maand op voorhand aan.
Wat ik ook raar zou vinden, als ze al komen, dat ze dan geen Glastonbury zouden doen (want Download EN Glastonbury lijkt mij geen optie?). Natuurlijk, Glastonbury moet ook willen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
WTF zeg! Durbuy gooit ook Bloodbath zomaar op het affiche. Die stond heel hoog op mijn wishlist voor Graspop maar is hiermee wel afgeschreven..
Mooi, op de vrijdag ook nog.
Eergisteren ook al Paradise Lost aangekondigd, maar die staan helaas op de zaterdag.
Misschien moet ik toch maar die Sabaton-kaartjes verkopen... :unsure:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.580
Mooi, op de vrijdag ook nog.
Eergisteren ook al Paradise Lost aangekondigd, maar die staan helaas op de zaterdag.
Misschien moet ik toch maar die Sabaton-kaartjes verkopen... :unsure:
Sabaton in Sportpaleis?

Ik ben een lobby gestart om de standaard familieweek in de Ardennen dit keer niet tijdens de Philippe Gilbert wielertocht te doen maar tijdens Durbuy! De misses is na de aankondiging van Paradise Lost ook voor :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
Sabaton in Sportpaleis?

Ik ben een lobby gestart om de standaard familieweek in de Ardennen dit keer niet tijdens de Philippe Gilbert wielertocht te doen maar tijdens Durbuy! De misses is na de aankondiging van Paradise Lost ook voor :)
Ja, in Sportpaleis.
Helaas is Keulen op 12 mei (vrijdag van Durbuy) dus ook geen optie, en 3 mei in Amsterdam kan ik ook al niet.
Wellicht is Luxemburg op 25 april een optie.
Of Paradise Lost ergens anders gaan zien, dat is natuurlijk ook nog een optie. 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
Ja, in Sportpaleis.
Helaas is Keulen op 12 mei (vrijdag van Durbuy) dus ook geen optie, en 3 mei in Amsterdam kan ik ook al niet.
Wellicht is Luxemburg op 25 april een optie.
Of Paradise Lost ergens anders gaan zien, dat is natuurlijk ook nog een optie. 😉
Luxemburg it is, en dus ook beide dagen DRF! :cool:🤘
Voor wie interesse heeft in 2 Sabaton-tickets in Sportpaleis:
https://www.ticketswap.nl/listing/s...&utm_source=ticketswap&utm_medium=manualshare

Iemand al eens in Rockhal in Esch-sur-Alzette geweest?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

saurus

Dagopener
4 feb 2019
546
642
Ligt eraan of ze de opzet van 2018 of van 2022 gebruiken voor de vierde dag.


Het is niet dat ik het een verschrikkelijke band vind, ik vind de muziek van GNR wel beter dan alle andere classic rock acts denk ik maar wat ik vooral jammer vind is dat ze de plek van 2 headliners in nemen. Het is gewoon heerlijk om na een classic rock act nog even anderhalf uur los te kunnen gaan op een band als Lamb of God, Korn, Parkway drive, In flames etc etc. Bij GNR is dit geen optie wat voor mij de hele festivaldag een stuk minder maakt.

Daarnaast wil ik van GNR vooral de hits horen maar lukt dit nooit omdat ik dan dikke 3 uur de rest van hun set zou moeten uithouden en dat is me nog niet gelukt.

Als GNR een set van 90min zou spelen waarin al hun hits voorbij komen, dan zeg ik kom maar door!
ik ben tussenin naar kataklysm gegaan en heb de hits in het begin van de set gezien en na de show van kataklysm gewoon terug naar GnR gegaan om de hits aant einde van de set mee te nemen
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
GnR zou voor mij zalig zijn. Zij hebben me hardrock leren kennen en dan via MetallicA over naar de metal. De eerste liefde blijft speciaal.
I also think their 2018 show was quite fun, albeit a bit too long. An extra day with GNR would be a good thing in my book.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
546
737
Luxemburg it is, en dus ook beide dagen DRF! :cool:🤘
Voor wie interesse heeft in 2 Sabaton-tickets in Sportpaleis:
https://www.ticketswap.nl/listing/s...&utm_source=ticketswap&utm_medium=manualshare

Iemand al eens in Rockhal in Esch-sur-Alzette geweest?
Indertijd naar Behemoth/Slipknot geweest daar. Zeer vermakelijke zaal waar vaak (grotere) bands staan voor een mindere prijs, terwijl de capaciteit merkelijk kleiner is dan pakweg sportpaleis.
Grappig stadje ook, mix van oude, industriele gebouwen en nieuwe kantoren/appartementen. Zeker de moeite wat vroeger af te zakken en de hippe cafétjes te proberen! Voor de zaal stonden ook een tiental foodtrucks. Overnachten was er ook spotgoedkoop toen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.647
3.296
Indertijd naar Behemoth/Slipknot geweest daar. Zeer vermakelijke zaal waar vaak (grotere) bands staan voor een mindere prijs, terwijl de capaciteit merkelijk kleiner is dan pakweg sportpaleis.
Grappig stadje ook, mix van oude, industriele gebouwen en nieuwe kantoren/appartementen. Zeker de moeite wat vroeger af te zakken en de hippe cafétjes te proberen! Voor de zaal stonden ook een tiental foodtrucks. Overnachten was er ook spotgoedkoop toen.
Ahja, daar was ik ook!
Inderdaad een zaaltje met capaciteit van 6000 als ik me niet vergis. Geluid was oke en sfeer was erg fijn. Hotel vlakbij de zaal, op zondag was die buurt wel extreem dood. We wilden ergens een ontbijtje zoeken, maar zijn uiteindelijk dan toch maar geëindigd bij het buffet in het hotel omdat er helemaal niks open was en het slecht weer was. Op zaterdag was het er inderdaad wel gezellig in de cafeetjes met alle metalheads die het daar overnamen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken