Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
dit wordt de week 🤞 zou toch gek zijn als we de 100 pagina's halen zonder echt nieuws te hebben.
ik gok eerlijk gezegd dat we nog een extra week zullen nodig hebben. er is nog niks van banners of logo's aangepast ook
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Ik zet mijn geld in op de laatste week van oktober/eerste week van november.
volgens mij is graspop meestal 1 van de laatste festivals die iets van zich laat horen, en alle festivals rond hun zijn nog stil gebleven.
Hellfest, RaR/RiP, Download zullen hopelijk in de komende weken wat bekend gaan maken. dan zal graspop snel volgen
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.620
7.341
Ik zet mijn geld in op de laatste week van oktober/eerste week van november.
volgens mij is graspop meestal 1 van de laatste festivals die iets van zich laat horen, en alle festivals rond hun zijn nog stil gebleven.
Hellfest, RaR/RiP, Download zullen hopelijk in de komende weken wat bekend gaan maken. dan zal graspop snel volgen

Ik heb vaker het argument (herfst)vakantie voorbij zien komen door de jaren heen. Iemand enig idee in hoeverre de herfstvakantie echt uitmaakt en dat er rekening mee wordt gehouden bij aankondigingen?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
als motley crue aankondigd dan vermoed ik ergens wel dat het heel de tour zal zijn, in dat geval denk ik dus dat RAR/RIP/graspop/hellfest/download gewoon allemaal op dezelfde dag gaan aankondigen
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
ik gok eerlijk gezegd dat we nog een extra week zullen nodig hebben. er is nog niks van banners of logo's aangepast ook
Het is wel al vaker gebeurd dat ze de socials aanpassen met "first names soon to be announced", om dan de dag nadien gewoon aan te kondigen (of zelfs de dag zelfs meen ik me te herinneren in 2019/2020).

Dus het kàn in principe deze week, al denk ik wel eerder aan volgende week of de week daarop.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.255
Wist ook zeker niet wanneer Graspop zou gaan aankondigen? 😅
Die vraag heb ik niet gesteld, maar aangezien de bron verbonden was aan de bands en niet aan Graspop verwacht ik dat inderdaad niet.

Welke dag ze moeten spelen wist hij ook nog niet, dat hoort dus duidelijk niet bij de communicatie voor een bevestiging. Ergens ook begrijpelijk, toch zo vroeg op het seizoen - met een Belgische band heb je de mogelijkheid om hen in te vullen waar het uitkomt. Dat echt het podium al gemeld was, vond ik opvallend.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
1 ding wat ik me nog afvraag over dit festivalseizoen is of Metallica nou langs Europa komt of niet. Er zijn insiders op efestivals die zeggen dat Metallica 2 shows op Download zou spelen, en er zijn mensen op dit forum die zeggen dat Metallica volgend jaar niet naar Europa komt, vraag me af wat het wordt. Ze kunnen prima NovaRock, Download, RaR/RiP doen en ze hebben al een flinke festival tour. Maar of ze dat gaan doen is de vraag. @jimmywe toevallig enig idee hierover?
 
  • Leuk
Waarderingen: xydroh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
1 ding wat ik me nog afvraag over dit festivalseizoen is of Metallica nou langs Europa komt of niet. Er zijn insiders op efestivals die zeggen dat Metallica 2 shows op Download zou spelen, en er zijn mensen op dit forum die zeggen dat Metallica volgend jaar niet naar Europa komt, vraag me af wat het wordt. Ze kunnen prima NovaRock, Download, RaR/RiP doen en ze hebben al een flinke festival tour. Maar of ze dat gaan doen is de vraag. @jimmywe toevallig enig idee hierover?
Als ze komen, dan is dit zowat de enige en de grootste kans die graspop ooit zal krijgen om metallica op het festival te zetten. Daar zou men wel eens een donderdag extra voor inplannen denk ik dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Maar met juli als datum kan het ook best naar Alcatraz gaan. Ligt aan de rest van de tours
2 weken later dan graspop, een volle maand eerder dan alcatraz, lijkt mij eerder een tour finisher dan een tour starter maar het kan inderdaad beide kanten uit gaan
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Het is 4 weken na Graspop toch?
I'll see myself out. ergens in mijn gedachten was graspop nog altijd laatste weekend van Juni, maar dit is al enige jaren niet meer het geval.

Ik zal het op het feit dat het maandag is steken
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
graspop was toen veranderd omdat de meeste bands hun tour op een einde liep en een gunstiger tijdstip was om bands te krijgen. Kan dus inderdaad wel zijn dat dit alcatraz namen worden. Brujeria zie ik wel weer op ieperfest staan.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Brujeria 👏 👏 👏

Effe een nutteloos berichtje posten zodat ik op pagina 100 sta.

Straks nog even een discussie starten over de headliners, dan staan we morgen op pagina 150.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Brujeria 👏 👏 👏

Effe een nutteloos berichtje posten zodat ik op pagina 100 sta.

Straks nog even een discussie starten over de headliners, dan staan we morgen op pagina 150.
ik had echt gedacht dat ik met mijn postje van headliners waar ik nickelback had tussen geplaatst op zen minst 3 pagina's aan reactie ging krijgen. Moet het misschien eens op het rock werchter topic proberen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken