Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.598
7.307
En ook hier is de knoop doorgehakt.
Wij gaan in elk geval de donderdag en vrijdag.
Ik zit alleen in dubio hoe, met zo`n shuttle vanaf Turnhout, of toch zelf doorrijden naar de parkeerplaatsen.
Iemand ervaring met dan wel de shuttle, dan wel dag parkeren? Hoe wev weg zijn deze

Dagparkeren is ideaal (maar vorige editie wel 15€ parkeerkosten per dag), was elke dag zo erop en eraf zonder problemen. Vanaf de parkeerplaatsen is het een paar minuten lopen nog
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
291
741
Ik heb hele goede ervaring met dag parking, gaat altijd heel snel en secuur. Nooit problemen mee gehad. Alleen dag 1 sta ik altijd in de file in Dessel zelf haha

Vind het wel nog een pittig eindje lopen van parking naar festivalterrein, maar is altijd wel een gezellig stukje.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
Hier nog een nieuwe eend in de vijver!
Ga dit jaar voor de vierde keer naar GMM, helaas alleen op vrijdag en zaterdag.

Voor mij gaan de hoogtepunten zijn: Gojira, Parkway Drive, Slipknot en Architects.

Maar ik loop ook warm voor Fever 333 (pun intended), Asking Alexandria en Disturbed (deze drie al eerder gezien) en ik ben erg benieuwd naar Machinehead, Pantera, In Flames, Vended en Loathe (allen eerste kennismaking).

Tenslotte zijn er altijd veel mooie verrassingen en ik heb al vele interessante tips mogen lezen op het forum hier (o.a. Draconian en Antimatter).

Eerst nog even Amenra (en Igorrr) over een goede week in Groningen! Kijk er erg naar uit. Zijn er forumleden in 013 of de Melkweg geweest?
Welkom...en ik zou zegen beter 2 dagen dan helemaal niet toch😉.......btw ben ook geweest, Amenra is altijd top, maar toch was mijn hoogtepunt Der Weg Einer Freiheit!!
 

J00st

Playlistbediener
3 apr 2023
13
48
Eerst nog even Amenra (en Igorrr) over een goede week in Groningen! Kijk er erg naar uit. Zijn er forumleden in 013 of de Melkweg geweest?

ik ben bij Igorrr in Tivoli geweest. Als Breakcore liefhebber ( heb Igorrr nog in zalen van 100 man gezien) echt een feestje!
Leuk om te zien dat er mensen totaal niet weten wat ze overkomt met die breaks :')
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Nutellica

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
369
842
Zo, mijn lijstje wat ik wil zien heeft zijn update gekregen. Dit is wat ik op dit moment graag zou willen zien.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik enkele clashes tegemoet ga en ben er mentaal nog niet klaar voor om te kiezen.
Vetgedrukte bands zijn bands die ik echt zeker gezien wil hebben, niet vetgedrukte is geen ramp als ik ze moet missen :)
DO:
Alter bridge
Arch Enemy
As I Lay Dying
Butcher babies
Cancer bats
Epica
Escape the fate
Ghost
Guns n roses
Motionless in White
Papa roach
Sick of it all
Spiritbox
Stray from the path
The raven age

VR:
Amon Amarth
Asking Alexandria
Bad Wolves
Behemoth
Black mirrors
Disturbed
Fever 333
Finntroll
Gojira
Hatebreed
Heidevolk
Ice Nine Kills
LANDMVRKS
Machine head
The Amity Affliction

ZA:
Architects
Danko Jones
Halestorm
I Prevail
In flames
Less then Jake
Korpiklaani
Oceans
Pantera
Parkway drive
Sleep token
Slipknot
The ghost inside

ZO:
Anti-Flag
Avatar
Billy Talent
Bloodywood
Chelsea Grin
Def Leppard
Enter Shikari
Hellmut Lotti
Hippotraktor
Hollwood Vampires
Lorna Shore
Motly Crue
Polaris
Stand Atlantic
The Halo Effect
Three days grace
 

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
Zo, mijn lijstje wat ik wil zien heeft zijn update gekregen. Dit is wat ik op dit moment graag zou willen zien.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik enkele clashes tegemoet ga en ben er mentaal nog niet klaar voor om te kiezen.
Vetgedrukte bands zijn bands die ik echt zeker gezien wil hebben, niet vetgedrukte is geen ramp als ik ze moet missen :)
DO:
Alter bridge
Arch Enemy
As I Lay Dying
Butcher babies
Cancer bats
Epica
Escape the fate
Ghost
Guns n roses
Motionless in White
Papa roach
Sick of it all
Spiritbox
Stray from the path
The raven age

VR:
Amon Amarth
Asking Alexandria
Bad Wolves
Behemoth
Black mirrors
Disturbed
Fever 333
Finntroll
Gojira
Hatebreed
Heidevolk
Ice Nine Kills
LANDMVRKS
Machine head
The Amity Affliction

ZA:
Architects
Danko Jones
Halestorm
I Prevail
In flames
Less then Jake
Korpiklaani
Oceans
Pantera
Parkway drive
Sleep token
Slipknot
The ghost inside

ZO:
Anti-Flag
Avatar
Billy Talent
Bloodywood
Chelsea Grin
Def Leppard
Enter Shikari
Hellmut Lotti
Hippotraktor
Hollwood Vampires
Lorna Shore
Motly Crue
Polaris
Stand Atlantic
The Halo Effect
Three days grace
Holy shit sterkte man!
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Amon Amarth
Asking Alexandria
Bad Wolves
Behemoth
Black mirrors
Disturbed
Fever 333
Finntroll
Gojira
Hatebreed
Heidevolk
Ice Nine Kills
LANDMVRKS
Machine head
The Amity Affliction
Nice list, very similar to mine!

If you haven't been to a Fever 333 show yet - you should not miss this. One of the very best live acts I've ever seen. Absolutely incredible energy.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.603
5.004
Zo, mijn lijstje wat ik wil zien heeft zijn update gekregen. Dit is wat ik op dit moment graag zou willen zien.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik enkele clashes tegemoet ga en ben er mentaal nog niet klaar voor om te kiezen.
Vetgedrukte bands zijn bands die ik echt zeker gezien wil hebben, niet vetgedrukte is geen ramp als ik ze moet missen :)
DO:
Alter bridge
Arch Enemy
As I Lay Dying
Butcher babies
Cancer bats
Epica
Escape the fate
Ghost
Guns n roses
Motionless in White
Papa roach
Sick of it all
Spiritbox
Stray from the path
The raven age

VR:
Amon Amarth
Asking Alexandria
Bad Wolves
Behemoth
Black mirrors
Disturbed
Fever 333
Finntroll
Gojira
Hatebreed
Heidevolk
Ice Nine Kills
LANDMVRKS
Machine head
The Amity Affliction

ZA:
Architects
Danko Jones
Halestorm
I Prevail
In flames
Less then Jake
Korpiklaani
Oceans
Pantera
Parkway drive
Sleep token
Slipknot
The ghost inside

ZO:
Anti-Flag
Avatar
Billy Talent
Bloodywood
Chelsea Grin
Def Leppard
Enter Shikari
Hellmut Lotti
Hippotraktor
Hollwood Vampires
Lorna Shore
Motly Crue
Polaris
Stand Atlantic
The Halo Effect
Three days grace
Ik zit met hetzelfde probleem.
Realistisch gezien kun je per dag ongeveer 12 (hele) optredens zien, zonder rekening te houden met eten, drinken, wc, rusten, (uit)slapen, etc.
Maar ik heb iedere dag wel (ruim) meer dan 12 bands die ik graag wil zien.
Clashes zijn dan ook niet waarschijnlijk, maar onvermijdelijk.
Het is alleen maar te hopen dat dan geen vetgedrukte namen gaan samenvallen.. 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
369
842
Ik zit met hetzelfde probleem.
Realistisch gezien kun je per dag ongeveer 12 (hele) optredens zien, zonder rekening te houden met eten, drinken, wc, rusten, (uit)slapen, etc.
Maar ik heb iedere dag wel (ruim) meer dan 12 bands die ik graag wil zien.
Clashes zijn dan ook niet waarschijnlijk, maar onvermijdelijk.
Het is alleen maar te hopen dat dan geen vetgedrukte namen gaan samenvallen.. 😉
ik hoop het ook niet, maar ik vrees er wel voor.
In mijn excel lijst heb ik nog meer criteria om te bepalen gaan wie ik ga kiezen of welke delen ik zou gaan zien. Maar het gaat zeker niet simpel worden!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.443
4.596
ik zit zowat met het luxeprobleem dat ik eigenlijk maar 1 top must see band heb en dat is the ghost inside. Dat is de enige band in mijn top lijst die ik nog niet live zag. Ik heb natuurlijk wel een lijstje met bands die ik graag wil zien maar dat doet zoveel jaren graspop wel met je.
 

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
106
199
ik zit zowat met het luxeprobleem dat ik eigenlijk maar 1 top must see band heb en dat is the ghost inside. Dat is de enige band in mijn top lijst die ik nog niet live zag. Ik heb natuurlijk wel een lijstje met bands die ik graag wil zien maar dat doet zoveel jaren graspop wel met je.
Ik heb hetzelfde maar dan met Sleep Token.
Zijn inderdaad heel veel andere bands die heel goed zijn, maar heb ze allemaal al eerder gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
er staan zeker must sees tussen maar ice nine kills, motionless in white, spiritbox, fever 333, parkway drive, architects, i prevail etc heb ik allemaal wel al minstens 1 keer gezien
Polaris, Novalists, Landmvrks, As I lay dying, The Amity affliction ook al gezien? of staan die niet op je lijstje?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken