Graspop Metal Meeting 2023

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Inderdaad. Headliner moet nog komen. Anders zou het toch announced worden. Machine Head boven Disturbed, dat lijkt mij ook raar. Ergens binnenkort announcement van een paar nieuwe namen, inclusief Machine Head?
MACHINE HEAD TO HEADLINE GRASPOP METAL MEETING 2023 - For the first time in over a decade, Bay Area metal titans, Machine Head, will headline the Graspop Metal Meeting alongside Disturbed, Gojira and many others. Tickets are on sale now!

Ik denk dat het wel duidelijk is dat ze Headlinen.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.297
2.743
Inderdaad. Headliner moet nog komen. Anders zou het toch announced worden. Machine Head boven Disturbed, dat lijkt mij ook raar. Ergens binnenkort announcement van een paar nieuwe namen, inclusief Machine Head?
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-03-31-08-34-59-402_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-03-31-08-34-59-402_com.android.chrome.jpg
    841,7 KB · Weergaven: 49
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
136
266
Zowel de aankondiging als de poster maken toch duidelijk dat Machine Head de laatste headliner is lijkt me.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.393
4.509
sleep token staat wel echt belachelijk klein de zaterdag. alsook skindred staat heel klein. three days grace staat dan weer veel te groot
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
136
266
Wel vreemd dat het nieuws door Graspop zelf nog niet bevestigd is!
Ja, misschien daarom? Zou wel vreemd zijn als ze posts maken enkel voor Belgen.
Gezien de post ook in het Nederlands is lijkt het mij niet zo gek. Ik heb het ook zien passeren als Belg.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
sleep token staat wel echt belachelijk klein de zaterdag. alsook skindred staat heel klein. three days grace staat dan weer veel te groot
Ja dat laatste verbaasde mij ook. Lijkt me wel beetje groot ingeschat voor die band maar oke
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
349
791
Ook wel straf dat dit de enige Europese show lijkt te zijn op het eerst zicht van Machinehead! Of ze moeten de rest van de tour nog aankondigen maar dan hadden ze dat denk ik meteen gedaan of niet?
Anyhow, het is niet mijn all time favorite band, maar als er geen heel zware clash is ga ik er met veel plezier naar kijken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Ik ga het gewoon zeggen. Met MH en Tom Morello erbij is dit voor mij de beste line-up die Graspop ooit in elkaar gezet heeft. Wat een bizarre set aan ongelofelijke toffe en grote namen aangevuld met mooie parels onderaan de poster. Gedurfde boekingen, bands opeens uit de hoge hoed. Subliem gedaan
 

HerveBe

Randprogramma
3 nov 2022
108
235
Laat maar komen. Bands die hun hoogtepunt hadden 20 jaar geleden zoals The Offspring waren vorig jaar een feestje, ook al was het muzikaal niet altijd top.

En van de bands zoals WT en Volbeat al meerdere keren gezien. En als de headliner mijn ding niet is zal er wel iets anders spelen dat mijn smaak draagt. Enkel akkoord indien ze een keuze moesten maken tussen een unieke headliner, maar dan zitten we eigenlijk al direct bij de grote kleppers zoals SOAD/Metallica.. Machine head zou ik ook nog prefereren mochten ze terug vol festivals doen.
Hup 😎🤓
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Simoni

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Reclame voor Belgische radio voor Belgen is best logisch tho
Snap ik, maar als een STUBRU/graspop slim is doen ze het toch openbaar? Waarom zouden onze gelijkgestemde noorderburen die dag niet naar STU BRU kunnen luisteren? Het zou de lijst alleen maar mooier kunnen maken.

Op vlak van Marketing zijn wij belgen toch niet altijd te slimste blijkbaar :ROFLMAO: :rolleyes:
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
871
961
Liggen ze nog te slapen bij Graspop? Of kunnen ze niemand bereiken bij Machine Head om hun statement in te trekken 🤣 iemand bij de marketing, communicatie zal wel onder zijn voeten krijgen
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Gebruikers die dit onderwerp bekijken