Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
3.333 views, 401 likes, 102 loves, 29 comments, 51 shares, Facebook Watch Videos from Machine Head: MACHINE HEAD TO HEADLINE GRASPOP METAL MEETING 2023 - For the first time in over a decade, Bay Area...
Stuiter stuiter stuiter stuiter!!!!!! Al meerdere keren geroepen dat dit mijn droomheadliner xou zijn voor de vrijdag om een fantastische lineup af te maken en nu staat Machine fucking Head er gewoon als headliner. Wat ontzettend dik en wat ern lineup due vrijdag ook weer. Stuiter stuiter!!!!
Pro-pain en Eclipse zie ik er ook nog tussenstaan. Mooie toevoegingen maae vooal Tom Morello is echt dik. Wel benieuwd wat hij speelt. En natuurlijk Helmut Lotti goes Metal. Een absolute must see!
over Helmut Lotti: Ik loop de hele week met een paar collega's te lachen als Clouseau ofzo op MNM te horen was dat ik zoiets wel op Graspop eens wou zien (moshen op 'Daar gaat ze'). Vooral veel mee gelachen... En nu komt Helmut fucking Lotti naar Graspop I am game, ik wil dit echt wel zien
Niet te vinden bij mij haha. Maar, als jij het kan zien; ik ben benieuwd hoe de comments daar zijn. Hebben mensen het door of zijn er een berg comments a la “we willen namen / de laatste headliner”
Niet te vinden bij mij haha. Maar, als jij het kan zien; ik ben benieuwd hoe de comments daar zijn. Hebben mensen het door of zijn er een berg comments a la “we willen namen / de laatste headliner”
Echt dikke credits naar de organisatie van Graspop! Wie had dit verwacht? Ik zeker niet! Had altijd de hoop Machine Head nog een x op Graspop te zien en dan ook direct als headliner. De line up was al de beste ooit en die is nog beter geworden
Inderdaad. Headliner moet nog komen. Anders zou het toch announced worden. Machine Head boven Disturbed, dat lijkt mij ook raar. Ergens binnenkort announcement van een paar nieuwe namen, inclusief Machine Head?