Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.331
Benieuwd wanneer Graspop iets plaatst? 8 uur misschien al en dat er gewoon een foutje is ingeslopen door zomer- en wintertijd?
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Benieuwd wanneer Graspop iets plaatst? 8 uur misschien al en dat er gewoon een foutje is ingeslopen door zomer- en wintertijd?
lijkt me heel waarschijnlijk. Stubru heeft ook zwaarste lijst net aangekondigd.. Meteen na het nieuws nog eens metal op StuBru?
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Benieuwd wanneer Graspop iets plaatst? 8 uur misschien al en dat er gewoon een foutje is ingeslopen door zomer- en wintertijd?
Denk dat er toch ergens iets mis is gelopen, als de band alles al bekend maakt met poster en al, en gmm post de zwaarste lijst.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Pro-pain en Eclipse zie ik er ook nog tussenstaan. Mooie toevoegingen maae vooal Tom Morello is echt dik. Wel benieuwd wat hij speelt. En natuurlijk Helmut Lotti goes Metal. Een absolute must see!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en duck

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
over Helmut Lotti: Ik loop de hele week met een paar collega's te lachen als Clouseau ofzo op MNM te horen was dat ik zoiets wel op Graspop eens wou zien (moshen op 'Daar gaat ze'). Vooral veel mee gelachen... En nu komt Helmut fucking Lotti naar Graspop :D I am game, ik wil dit echt wel zien :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Ja lekker afgestemd lijkt het niet te zijn haha. 9 of 10 uur dan maar nog een beeicht van Graspop? Ze gaan toch niet wachten tot 16 uur?
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.375
2.866
Niet te vinden bij mij haha. Maar, als jij het kan zien; ik ben benieuwd hoe de comments daar zijn. Hebben mensen het door of zijn er een berg comments a la “we willen namen / de laatste headliner”
Nog niet op de Facebook van GMM. Staat op de website van Graspop. Onder kop nieuws
 

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
102
294
Echt dikke credits naar de organisatie van Graspop! Wie had dit verwacht? Ik zeker niet! Had altijd de hoop Machine Head nog een x op Graspop te zien en dan ook direct als headliner. De line up was al de beste ooit en die is nog beter geworden 😍🤘🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita, duck en lieven

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Niet te vinden bij mij haha. Maar, als jij het kan zien; ik ben benieuwd hoe de comments daar zijn. Hebben mensen het door of zijn er een berg comments a la “we willen namen / de laatste headliner”
Deels, maar een aantal wakkere personen hebben de post van Machine Head ook zien passeren.

Nog niet op de Facebook van GMM. Staat op de website van Graspop. Onder kop nieuws
Hoe komt dat ik alleen dat op Facebook kan zien?? :eek:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken