Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.118
7.284
Denk dat Architects misschien wel boven In Flames zal staan dan? En Testament dan net daaromder inderdaad.
Ben voor de grap eens gaan kijken waar Hellfest ze heeft neer gezet en die staan daar dus in hetzelfde rijtje boven In Flames inderdaad:
1676055057301.png

Had In Flames wel wat hoger verwacht eigenlijk, en Architects wat lager. maar zal op graspop ook wel zo zijn dan ja.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.118
7.284
Dit is mijn gokje voor de poster dan: (logo bands) al hoop ik stiekem dat ze de format van Hellfest overnemen met de podiumindeling erbij.
Slipknot - Parkway Drive
Pantera
Architects, In Flames, Testament, Halestorm, The Ghost Inside
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
ergens als vijfde hoogste van de dag zal het wel worden voor ze? Slipknot > Parkway Drive > Pantera > In Flames > Architects?
of is Testament groter nog
Ik denk zelfs dat we architects boven in flames zullen zien in dat rijtje.

M1 M2 respectievelijk
Slipknot - Pantera
Parkway drive - architects
Lijkt me niet onmogelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.294
5.695
Gaan we er dan vanuit dat de Marquee headliner van zaterdag nog aangekondigd moet worden? Want zie de overige bands van die dag die positie niet echt innemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Zou het kunnen dat er gewacht wordt tot eind februari om dan na hun Europese tour Manowar aan te kondigen. Ik weet dat daar nogal wat controverse over bestaat maar die ene keer dat ze op Graspop speelden (1999?) was ik toch onder de indruk.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
529
725
Zou het kunnen dat er gewacht wordt tot eind februari om dan na hun Europese tour Manowar aan te kondigen. Ik weet dat daar nogal wat controverse over bestaat maar die ene keer dat ze op Graspop speelden (1999?) was ik toch onder de indruk.
Goh we zitten steeds met het probleem dat Manowar boven de wettelijke geluid limiet wil spelen en daardoor België meestal links laat liggen. Daarnaast hebben ze zich enkele jaren geleden niet super populair gemaakt met last-minute te cancellen in xxx (spanje dacht ik?), Sabaton sprong in maar daardoor raakte de zanger zijn stem kwijt voor o.a. GMM.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.211
Goh we zitten steeds met het probleem dat Manowar boven de wettelijke geluid limiet wil spelen en daardoor België meestal links laat liggen. Daarnaast hebben ze zich enkele jaren geleden niet super populair gemaakt met last-minute te cancellen in xxx (spanje dacht ik?), Sabaton sprong in maar daardoor raakte de zanger zijn stem kwijt voor o.a. GMM.

De laatste paar jaren onder andere in Spanje, maar ook Hellfest. Verwacht niet dat Graspop zich er nog aan gaat wagen. Werd natuurlijk ook gezegd van Motley Crue, maar dan is Manowar toch nog een stapje erger denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.592
4.953
Dit is mijn gokje voor de poster dan: (logo bands) al hoop ik stiekem dat ze de format van Hellfest overnemen met de podiumindeling erbij.
Slipknot - Parkway Drive
Pantera
Architects, In Flames, Testament, Halestorm, The Ghost Inside
Moet Exodus daar wellicht niet nog bij als logoband?
Ik heb die toch altijd als redelijk gelijkwaardig qua grootte als Testament ingeschat.
Of is Testament toch echt significant groter dan Exodus?

Ook Rancid zou misschien nog een logoband kunnen zijn (net als The Offspring vorig jaar, hoewel die natuurlijk nog wel wat bekender zijn).
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.592
4.953
Gaan we er dan vanuit dat de Marquee headliner van zaterdag nog aangekondigd moet worden? Want zie de overige bands van die dag die positie niet echt innemen.
Ik denk niet dat er nog een band van dat formaat aangekondigd zal worden voor de zaterdag, er staan nu al meer dan genoeg grote namen.
Als afsluiter van de Marquee verwacht ik ofwel In Flames, ofwel de thrash combo Testament/Exodus.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Moet Exodus daar wellicht niet nog bij als logoband?
Ik heb die toch altijd als redelijk gelijkwaardig qua grootte als Testament ingeschat.
Of is Testament toch echt significant groter dan Exodus?

Ook Rancid zou misschien nog een logoband kunnen zijn (net als The Offspring vorig jaar, hoewel die natuurlijk nog wel wat bekender zijn).
Testament is altijd wel een tandje groter geweest. Alcatraz afgelopen jaar stond Testament laat op de main en Exodus in de tent. Verwacht hen niet met een logo op de poster.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.118
7.284
Moet Exodus daar wellicht niet nog bij als logoband?
Ik heb die toch altijd als redelijk gelijkwaardig qua grootte als Testament ingeschat.
Of is Testament toch echt significant groter dan Exodus?

Ook Rancid zou misschien nog een logoband kunnen zijn (net als The Offspring vorig jaar, hoewel die natuurlijk nog wel wat bekender zijn).
Ik had ook mijn twijfels, ben totaal niet thuis in de trash metal. Vraag me ook af of The Ghost Inside een logo band is of net niet. Lijken wel iets hoger te staan op line ups vanwege exclusiviteit heb ik het idee (en terecht)

Rancid twijfelde ik ook al over. Ik zie trouwens dat Halestorm vorige keer ook net geen logo band was.
 

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Als je dit zo leest over best kept secret kan ik me zo voorstellen dat dit ook deels is waar Graspop ook mee te maken heeft gehad, en we mede daardoor ook zo lang moeten wachten.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230211_210541_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20230211_210541_com.android.chrome.jpg
    440,4 KB · Weergaven: 87
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken