Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Ik lees al een tijdje mee, maar heb speciaal voor deze post maar een account aangemaakt.

Wanneer is nou de dag?! :unsure:
Vandaag, natuurlijk
Werchter heeft al een nutteloze sociaal media post eruit gegooit, Graspop nog niet. kan niet meer missen toch? toch??
en als er om 16:00 nog niks is gekomen, dan is maandag de dag. dit is hoe we iedere dag in denial leven, welkom bij de groep :)

we kunnen bijna wel een disclaimer bovenaan de pagina van dit topic zetten:
"Festileaks is niet aansprakelijk bij psychische klachten ivm. dagelijks beloven dat vandaag de dag is terwijl vandaag niet de dag bleek te zijn"
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ik lees al een tijdje mee, maar heb speciaal voor deze post maar een account aangemaakt.

Wanneer is nou de dag?! :unsure:
DE dag is natuurlijk 15 juni. Dan staan we met z'n allen weer op de wei van ons geliefde festival met 4 mooie dagen voor de boeg.
Rekening houdende met je naam - nog 'de dag' is 17 juni, want dan krijgen we Slipknot.
Ergens rond 24 februari gok ik zo, is de dag van pagina 666, maar die dag kan beïnvloed worden door die andere dag - namelijk de dag dat Graspop nog eens een nieuwe naam / namen lost. Wanneer dat is, weet blijkbaar niemand, mogelijk zelfs de organisatie zelf niet indien ze moeten wachten op een 'go'.

Ohja en welkom bij het actief deelnemen!
 
Laatst bewerkt:

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
Nou ja, één naam (wel een hele mooie!).. 😉
Ook LF laat trouwens lang wachten op namen voor zowel hun metal- als punkdag..
Als er een mooie metaldag op zondag uit de bus komt, zou ik die best willen combineren met de maandag (Siouxsie Sioux en Placebo).
Wel jammer dat Siouxsie niet naar W-Festival in Oostende komt, waar ik al tickets voor heb.
Had haar daar eigenlijk wel verwacht, zeker aangezien W-Festival zelf hints aan het droppen was op Facebook...
Yep, is een mooie naam, is het overwegen waard afhankelijk wat er nog bij gaat komen.....
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

slipknot.collector.nl

Playlistbediener
9 feb 2023
44
45
Vandaag, natuurlijk
Werchter heeft al een nutteloze sociaal media post eruit gegooit, Graspop nog niet. kan niet meer missen toch? toch??
en als er om 16:00 nog niks is gekomen, dan is maandag de dag. dit is hoe we iedere dag in denial leven, welkom bij de groep :)

we kunnen bijna wel een disclaimer bovenaan de pagina van dit topic zetten:
"Festileaks is niet aansprakelijk bij psychische klachten ivm. dagelijks beloven dat vandaag de dag is terwijl vandaag niet de dag bleek te zijn"
Dank u. En wat betreft de psychische klachten, daar heb ik ondertussen al even last van. Maarja, elke dag weer de spanning of vandaag dé dag is... Geeft me wel een doel in het leven.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

slipknot.collector.nl

Playlistbediener
9 feb 2023
44
45
DE dag is natuurlijk 15 juni. Dan staan we met z'n allen weer op de wei van ons geliefde festival met 4 mooie dagen voor de boeg.
Rekening houdende met je naam - nog 'de dag' is 17 juni, want dan krijgen we Slipknot.
Ergens rond 24 februari gok ik zo, is de dag van pagina 666, maar die dag kan beïnvloed worden door die andere dag - namelijk de dag dat Graspop nog eens een nieuwe naam / namen lost. Wanneer dat is, weet blijkbaar niemand, mogelijk zelfs de organisatie zelf niet indien ze moeten wachten op een 'go'.

Ohja en welkom bij het actief deelnemen!
Dank! Ik voel me ook zeer welkom. En ja, voor mij is 17 juni inderdaad dé dag. Mede dankzij Slipknot
(wat dat betreft is 13 juni ook dé dag), maar de rest van de dag wordt ook flink aanpoten. Zin in!

Op naar pagina 666!
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
116
374
Linkin Park en Imminence hebben beiden nieuwe muziek uitgebracht, mijn dag kan al niet meer stuk :love:

De nieuwe van Delain doet me weinig, klinkt meer als een upbeat dance metal nummer, niet slecht maar ook niet echt speciaal. Beneath vind ik dan wel weer heel goed :)
 

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
2 stemmen komt er niet echt lekker uit.
Rif knalt er wel lekker in.😝
Ja dat dus….btw ik las ergens dat de opbrengsten van het nummer ten goede komen voor “Dallas Hope Charities” in memoriam van Ripley Gale, wijlen frontman van Power Trip. De “State Of Unrest” tour stond immers initiëel gepland voor 2020 met Power Trip! Is dus voor een goed doel, mooi gebaar van beide bands, dat kan dan wel weer waarderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
Denk dat Architects misschien wel boven In Flames zal staan dan? En Testament dan net daaromder inderdaad.
Voorheen niet, maar zou nu wel mogelijk kunnen zijn dat Architects boven In Flames gaat uitkomen. Testament idd daaronder, zijn niet meer zo groot als voorheen, stonden bij de laatste passage niet eens meer met logo op de poster.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken