Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Lijstje met kanshebbers van andere festivals nog maar eens een update gegeven: :)

Bekijk bijlage 3946
Bekijk bijlage 3948
Bekijk bijlage 3949
Mooie lijst!
Met deze lijst kan je zowat een tweede Graspop weekend organiseren, jammer dat de line up al bijna rond is :p
Kleine correctie, Any Given Day is al geboekt

Sum 41 heeft ook een opvallend leeg tourschema trouwens. slechts 6 shows in een paar weken tijd, lijkt me toch dat die daar niet helemaal voor naar europa komen. zou ik ook nog een leuke toevoeging vinden. alleen wil ik ook graag Alter Bridge en Lamb of God nog zien verschijnen en denk ik niet dat dat we nog zo veel grote namen tegoed hebben naast de headliners.

Nummer 1 wens voor mij blijft toch wel BMTH op dit moment, nog nooit live gezien en zou ze graag afvinken dit jaar.
 

TVS

Playlistbediener
8 dec 2022
5
7
volbeat wordt dus weer een mogelijkheid. en als danzig met een lagere plaats zoals hier genoegen neemt dan mag die voor mij ook over komen. zou voor mij wel een leuke marquee headliner zijn
Lijkt erop dat er een streep kan door Danzig voor Graspop, helaas. De shows in Polen en Finland zullen de enige Europese shows zijn. (Bron: Instagram Danzig_7thhouse)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: festivalryo en jonasvh

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.589
4.940
De lokerse Feesten hebben vanochtend namen gelost en op een vrijdag is het nog nooit de dag geweest ;)
Nou ja, één naam (wel een hele mooie!).. 😉
Ook LF laat trouwens lang wachten op namen voor zowel hun metal- als punkdag..
Als er een mooie metaldag op zondag uit de bus komt, zou ik die best willen combineren met de maandag (Siouxsie Sioux en Placebo).
Wel jammer dat Siouxsie niet naar W-Festival in Oostende komt, waar ik al tickets voor heb.
Had haar daar eigenlijk wel verwacht, zeker aangezien W-Festival zelf hints aan het droppen was op Facebook...
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackRamIndian

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
320
946
Niet slecht inderdaad, maar ook niet speciaal. Vind het nu meer als een gemiddelde band klinken
Die nieuwe zangeres klinkt qua sound best wel als Charlotte, maar dan een afgezwakte versie vind ik. Ik vind de nieuwe nummers ook minder speciaal klinken dan de vorige albums, daardoor. Maarja ik was ook erg fan van Charlotte dus heb wel een vooroordeel :p Wel cool dat Marco toch weer meedoet als gastzanger!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
138
312
Pendulum kondigde zonet hun "only UK south coast show" van deze zomer aan, op 16 juli

Het zou gaan om Electric Bay Festival in Torquay


Ik hoop nog steeds dat graspop ze geboekt heeft :)
 
  • Leuk
Waarderingen: redbaron

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
ik vind het eigenlijk vreemd dat airbourne er nog niet staat. zijn toch zo'n beetje de huisband van graspop telkens ze in de buurt zijn en vorig jaar waren ze al op werchter. zou het vreemd zijn als ze graspop 2 maal na elkaar skippen
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken