Graspop Metal Meeting 2023

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
445
240
Een donderdag.

Terug naar het plan van (ik dacht) @Rockbeer ? Maandag en/of dinsdag headliner(s) en donderdag groepje?

Hoewel volgens mij Download en Graspop nooit echt tegelijk aankondigen met groepjes?
Zoveel bands moeten er niet meer worden toegevoegd (denk vooral wat belgische zaken en coverbands), dus een groepje namen zou ik niet echt op hopen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.294
5.695
Further evidence suggesting a Code Orange appearance at Graspop: their unannounced tour is a (co-head?) tour with Loathe who are already confirmed for GMM.

So far the event page is only accessible via the Spotify leak I've mentioned some posts ago.

Presented by Live Nation.

Bekijk bijlage 3943
Love the detective work haha. And yeah it looks very likely they’ll play Graspop then.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.294
5.695
Irritant die bands. Van mij hoeft een festival zulke treuzelaars niet te boeken. #geengeduld
Werd hier in het GnR topic toch ook wel gezegd dat festivals nog weleens voor zo’n hele tour announcement uit bevestigd worden. Als dat al wel in kannen en kruiken is. Op een gegeven moment wil zo’n festival niet langer wachten. Komen de arena data maar later.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken