Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.593
4.954
Lekker nieuw album van Katatonia, wilde ze toch al gaan zien op GMM, maar nu nog wat meer!

Ook fijne albums van Uriah Heep, VV (Ville Valo, ex-zanger van HIM) en Ahab, die mogen allen van mij nog wel doorkomen!

Dat geldt zeker ook voor Xandria, die afgelopen week hun nieuwe album uit hebben gebracht (nu aan het beluisteren). Er mag immers nog wel een flinke schep symphonic en/of power metal bij!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.593
4.954
Camping is inderdaad een ander verhaal. Daar was het afgelopen jaar best idioot, uit je bed komen met een volle blaas en dan een eindeloze rij zien staan doet toch echt fysiek een beetje pijn 🥴 ik hoop dat ze daar een oplossing voor creëren want zo erg heb ik het nooit eerder meegemaakt.
Als ik als man een tip mag geven: de plasemmer! 😎
Afgelopen jaar weer eens bij uitzondering en min of meer noodgedwongen in een tent geslapen op Summer Breeze (weliswaar een vooropgezette op een afgebakend gedeelte van de camping).

Aangezien mijn vrouw doorgaans met regelmaat 's nachts naar de wc moet, bedachten we om zo'n plasemmer bij een campingwinkel te kopen.
Uiteindelijk heeft zij er echter nooit gebruik van gemaakt, maar ik meerdere keren per nacht... :ROFLMAO:🍺🍺🍺
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.361
6.553
Als ik als man een tip mag geven: de plasemmer! 😎
Afgelopen jaar weer eens bij uitzondering en min of meer noodgedwongen in een tent geslapen op Summer Breeze (weliswaar een vooropgezette op een afgebakend gedeelte van de camping).

Aangezien mijn vrouw doorgaans met regelmaat 's nachts naar de wc moet, bedachten we om zo'n plasemmer bij een campingwinkel te kopen.
Uiteindelijk heeft zij er echter nooit gebruik van gemaakt, maar ik meerdere keren per nacht... :ROFLMAO:🍺🍺🍺
Waar leeg je die dan?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.593
4.954
Waar leeg je die dan?
Tja, gewoon ergens (ruim) achter de tent in de bosjes of langs een hek ofzo (waar toch al veel mannen gaan plassen 's nachts). Door al het bier is het toch zo verdund dat het bijna water is.. 😅
Natuurlijk kun je het ook op een rustig moment ergens in een toilet gooien ofzo.
Daarna nog even naspoelen met wat water.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Vandaag is de dag!
Ik help het je hopen maar nog steeds geen enkel signaal dat er wat staat te gebeuren. Die nietszeggende post van gister is oom weinig hoopvol. Maar toch gewoon vrolijk elk heel uur ff de f5 pakken om het niet te verleren.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Normaal weet Jimmy aardig wat er komen gaat dus ik blijf me wel vasthouden aan dat er deze week iets zou komen. Vandaag of morgen. Die nietszeggende posts zeggen inderdaad helemaal niets, in positieve of negatieve zin. Als ze wel met namen komen, kondigen ze dat ook niet de dag ervoor aan toch? Je krijgt ze gewoon in je schoot geworpen…
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Elke dag van het jaar 50% kans op namen. Dat is nog een best grote kans!
calculating the hangover GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Efestivals is nog vrij rustig over een GnR aankondiging. Dat lijkt er nog niet echt snel aan te komen. Maar zeg nooit nooit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken