Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
volbeat wordt dus weer een mogelijkheid. en als danzig met een lagere plaats zoals hier genoegen neemt dan mag die voor mij ook over komen. zou voor mij wel een leuke marquee headliner zijn
Dan zouden ze alleen nog die donderdag kunnen, die vrijdag staan ze in Gothenburg met Metallica of ze moeten zeggen we gaan liever naar Graspop die vrijdag
Dan zouden ze alleen nog die donderdag kunnen, die vrijdag staan ze in Gothenburg met Metallica of ze moeten zeggen we gaan liever naar Graspop die vrijdag
Aan de andere kant, als GNR geboekt was voor de donderdag, maar door omstandigheden (er moet toch iets zijn?) zijn die nu weggevallen, zullen ze wss wel terugvallen op Volbeat op donderdag.
Aan de andere kant, als GNR geboekt was voor de donderdag, maar door omstandigheden (er moet toch iets zijn?) zijn die nu weggevallen, zullen ze wss wel terugvallen op Volbeat op donderdag.
Ik geloof er niet in dat die tour op dit moment nog gecanceld zal worden, meeste shows zijn allang rond neem ik aan en wachten gewoon op de aankondiging.
wellicht is het wachten op Glastonbury? Die kondigen meestal hun headliners rond februari aan dacht ik ergens te hebben gelezen?
Ik geloof er niet in dat die tour op dit moment nog gecanceld zal worden, meeste shows zijn allang rond neem ik aan en wachten gewoon op de aankondiging.
wellicht is het wachten op Glastonbury? Die kondigen meestal hun headliners rond februari aan dacht ik ergens te hebben gelezen?
Ik denk dat GnR hun tour al aardig rond hebben, maar dat ze toch nog bezig zijn er een paar shows aan toe te voegen, om er zoveel mogelijk geld uit te halen als mogelijk is.
Die headliner interesseert mij minder en minder. Ik wil vooral het tijdsschema. Ik wil mijn zoektocht/research naar de bands die ik minder ken deftig starten