Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Dan zouden ze alleen nog die donderdag kunnen, die vrijdag staan ze in Gothenburg met Metallica of ze moeten zeggen we gaan liever naar Graspop die vrijdag:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
volbeat en ghost hebben al samen getoured he, zou het nog steeds een sterke dag vinden moest het niet zijn dat ze er vorig jaar al stonden
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Dan zouden ze alleen nog die donderdag kunnen, die vrijdag staan ze in Gothenburg met Metallica of ze moeten zeggen we gaan liever naar Graspop die vrijdag:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Volbeat en Metallica komen donderdag gezellig samen.
Kunnen de de reiskosten delen ;)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.119
7.286
Het wachten begint wel vervelend te worden. Ben benieuwd hoe lang GNR nog op zich laat wachten. Volgende week zitten we 4 maanden voor het festival.

Hopelijk is GNR geboekt op donderdag, want dan kan Volbeat in ieder geval niet komen. Een headliner op herhaling zou wel erg jammer zijn.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Het wachten begint wel vervelend te worden. Ben benieuwd hoe lang GNR nog op zich laat wachten. Volgende week zitten we 4 maanden voor het festival.

Hopelijk is GNR geboekt op donderdag, want dan kan Volbeat in ieder geval niet komen. Een headliner op herhaling zou wel erg jammer zijn.
Aan de andere kant, als GNR geboekt was voor de donderdag, maar door omstandigheden (er moet toch iets zijn?) zijn die nu weggevallen, zullen ze wss wel terugvallen op Volbeat op donderdag.

De lange stilte is inderdaad wel vreemd...
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.119
7.286
Aan de andere kant, als GNR geboekt was voor de donderdag, maar door omstandigheden (er moet toch iets zijn?) zijn die nu weggevallen, zullen ze wss wel terugvallen op Volbeat op donderdag.

De lange stilte is inderdaad wel vreemd...
Ik geloof er niet in dat die tour op dit moment nog gecanceld zal worden, meeste shows zijn allang rond neem ik aan en wachten gewoon op de aankondiging.

wellicht is het wachten op Glastonbury? Die kondigen meestal hun headliners rond februari aan dacht ik ergens te hebben gelezen?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.593
4.954
Ik geloof er niet in dat die tour op dit moment nog gecanceld zal worden, meeste shows zijn allang rond neem ik aan en wachten gewoon op de aankondiging.

wellicht is het wachten op Glastonbury? Die kondigen meestal hun headliners rond februari aan dacht ik ergens te hebben gelezen?
Ik denk dat GnR hun tour al aardig rond hebben, maar dat ze toch nog bezig zijn er een paar shows aan toe te voegen, om er zoveel mogelijk geld uit te halen als mogelijk is.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
350
502
But we can’t be so sure that GNR are coming! They could be also on Firenze Rocks on June 15 or 16. And they were already scheduled for Firenze 2020
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

jbj

Dagopener
11 okt 2022
529
725
Baal ik even dat ik mijn gsm vergat deze morgen omdat ik dan de GMM-aankondiging ging missen. Nu baal ik dat er zelfs geen aankondiging was.

Vandaag is de baaldag!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Kneuzer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken