Graspop Metal Meeting 2023

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
110
196
Goh ja, een terugkeer van LP. Jeugdliefde. Gateway band. Geweldige liveshows van gezien (en ja, daar tel ik ook de laatste doorkomst op Werchter bij). Gezamenlijke band van mij en de misses. Chester is zo'n bepalend onderdeel van de band (zowel qua stem maar vooral ook qua binding met de teksten) waardoor ik wel twijfel over de terugkeer. Aan de andere kant zijn bands doorgegaan met meer tegenslagen dus sta er zeker voor open. En voor mij is er geen twijfel dat ze een plek op Graspop kunnen innemen. Korn kan, dus LP ook.
Mooi verhaal, werd ik even door getriggerd! Voor mij heeft LP ook echt een speciale plek. Ik was al een Metalhead, dus voor mij was het geen gateway band, werd mij vaak niet in dank afgenomen door zogenaamde “echte” Metalheads haha. De muziek en met name juist het aandeel van Chester en zijn beleving in de teksten hebben mij door een moeilijke periode geholpen, het is dan ook jammer dat hij het zelf niet heeft gered. Voor mij is muziek emotie en beleving, ik moet het voelen en dat had ik bij LP heel sterk door de puurheid van Chester. Van mij mogen de overige bandleden met nieuwe muziek naar buiten komen, het is hun gegund!

prins

Gouden Tip
9 nov 2019
441
359
10u geweest dus vandaag geen headliner.
gok toch op donderdag
toch vreemd van GnR als je een europese tour gaat doen over 3/4 maand en nog geen data hebt vrij gegeven.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
4.004
2.423
ik blijf het vreemd vinden dat we de vrijdag headliner nog niet kunnen aankondigen ergens geeft het mij een lichte hoop dat het over een band gaat die nog niks heeft aangekondigd

prins

Gouden Tip
9 nov 2019
441
359
ik blijf het vreemd vinden dat we de vrijdag headliner nog niet kunnen aankondigen ergens geeft het mij een lichte hoop dat het over een band gaat die nog niks heeft aangekondigd
welke dan ? ik heb nog steeds het gevoel dat het evanescence word voor vrijdag.

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
3.144
3.277
headliners worden om 10u aangekondigd en pakketjes met namen om 16u volgens mij.
dit jaar was alles om 10 uur, ook het pakket met namen. behalve motley crue en def leppard die waren om 16:00
denk echter dat we er niet te veel achter moeten zoeken, de aankondigingen zullen wel om 10:00 of 16:00 komen
en die van GNR kan natuurlijk ieder moment van de dag komen, als ze met de aankondiging van de band mee gaan.
Ik geloof er niet zo meer in dat een band nu nog een tour gaat lossen waar nog niets over bekend is, zelfs geen geruchten.
denk dat die laatste headliner gewoon wordt achter gehouden als aankondigingsstrategie.

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
2.395
2.132
Gelden de 2 overgebleven headliners samen als pakketje namen?
Nee, tenzij ze een echte 'package deal' zouden vormen, zoals bij DL & MC het geval is.
De 2 overgebleven headliners staan echter op een andere dag, dus daar is zeker geen sprake van.
Worden gewoon 2 aparte aankondigingen dus, en de rest in een pakketje (en later mogelijk nog een handjevol ontbrekende namen en/of vervangers).

• Leuk
Waarderingen: jonasvh

festivalryo

Dagopener
9 feb 2019
613
950
Germany's Elbriot festival drops their line up at noon. Probably nothing Graspop-related and more interesting for Lokerse Feesten.

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
4.004
2.423
maakt architects plots wel beschikbaar voor lokerse, of als backup headliner voor alcatraz moest er een wegvallen

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken