Graspop Metal Meeting 2023

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
481
1.512
Tips and Tricks please. First time combi for Graspop.
1. Doe elke dag schoon ondergoed aan. Als het ondergoed op is, vouw je hem binnenstebuiten.
2. Drink voldoende water, anders ga je dood.
3. Kom je met je lul tegen de rand van een dixietoilet, dan heb je de volgende dag een urineweginfectie. Mocht het toch gebeuren, haal preventief wat antibiotica bij de eerste hulp of bij je huisarts voor vertrek.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
1. Doe elke dag schoon ondergoed aan. Als het ondergoed op is, vouw je hem binnenstebuiten.
2. Drink voldoende water, anders ga je dood.
3. Kom je met je lul tegen de rand van een dixietoilet, dan heb je de volgende dag een urineweginfectie. Mocht het toch gebeuren, haal preventief wat antibiotica bij de eerste hulp of bij je huisarts voor vertrek.
and most important of all:
4. vandaag is de dag!
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
320
947
Tips and Tricks please. First time combi for Graspop.
Ben je een vrouw, bedenk dan minstens 45min van tevoren of je naar de wc moet. De rij bij de mannen gaat sneller, maar heel veel scheelt het ook weer niet. Wil je naar een signing sessie, ga dan afval rapen! Dat kun je inruilen voor een skip the line kaartje, hoef je geen uur in de rij te staan. Ten slotte, watermeloen is goddelijk en ook zo op, en vandaag is de dag!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Ben je een vrouw, bedenk dan minstens 45min van tevoren of je naar de wc moet. De rij bij de mannen gaat sneller, maar heel veel scheelt het ook weer niet. Wil je naar een signing sessie, ga dan afval rapen! Dat kun je inruilen voor een skip the line kaartje, hoef je geen uur in de rij te staan. Ten slotte, watermeloen is goddelijk en ook zo op, en vandaag is de dag!
Hmm, ik weet niet naar welk toilet jij dan gaat, maar ik heb nog nooit 45 minuten in de rij hoeven staan op Graspop.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
534
731
Persoonlijk nooit geen problemen gehad met wachtrijen bij toiletten, zowel voor kleine als grote boodschap. Wij durven soms wel omlopen naar een minder logisch toilet (waar bv geen optreden speelt). Enkel de waterkraantjes waren wachten maar het was ook warm. Op de camping is het wel een ander verhaal helaas...
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Ben je een vrouw, bedenk dan minstens 45min van tevoren of je naar de wc moet. De rij bij de mannen gaat sneller, maar heel veel scheelt het ook weer niet. Wil je naar een signing sessie, ga dan afval rapen! Dat kun je inruilen voor een skip the line kaartje, hoef je geen uur in de rij te staan. Ten slotte, watermeloen is goddelijk en ook zo op, en vandaag is de dag!
Als er een optreden bezig is op Main Stage 1, ga dan naar de toiletten van Main Stage 2 en omgekeerd.

Ik ken een locatie met toiletten waar je nooit moet aanschuiven, maar die geef ik enkel door via PM, anders gaat er wel een aanschuifrij staan vanaf dit jaar 😎
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.010
Als er een optreden bezig is op Main Stage 1, ga dan naar de toiletten van Main Stage 2 en omgekeerd.

Ik ken een locatie met toiletten waar je nooit moet aanschuiven, maar die geef ik enkel door via PM, anders gaat er wel een aanschuifrij staan vanaf dit jaar 😎
Voor het hoofdpodium als Limp Bizkit speelt?
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.167
1.229
Qua toiletten. Ge moet pakken dat bv om 19 h (druktste moment zowat op de wei) het wreed druk is aan de mainstage toiletten maar aan de camping toiletten rustig. Ik durf dan eerder naar de camping te gaan (ook al ben ik geen kampeerder hahaha, ik huur accomodatie in Mol). Maar hangt er ook vanaf eh. Als ik een optreden heb aan MS1 en direct er na MS2 ga ik niet helemaal naar de camping gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

saurus

Dagopener
4 feb 2019
530
619
voor de mannen de plasgoten rechtsvoor zijn meestal rustig en voordeel van op camping inferno te staan de straat over en de ganse dag door propere toiletten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
De enige toiletten waar het vaak erg druk is, zijn die recht tegenover de marquee. De toiletten aan de mainstage eigenlijk alleen wanneer er net een optreden eindigt. Volgens mij heb ik nog nooit meer dan 10 minuten moeten wachten op de wei.

Camping is inderdaad een ander verhaal. Daar was het afgelopen jaar best idioot, uit je bed komen met een volle blaas en dan een eindeloze rij zien staan doet toch echt fysiek een beetje pijn 🥴 ik hoop dat ze daar een oplossing voor creëren want zo erg heb ik het nooit eerder meegemaakt.
Die "alleen pipi" toiletten mogen absoluut terug ingevoerd worden!!

Andere tips voor een eerste keer Graspop:
- luister goed in, maak een strakke planning, elke dag lukt net iets minder, maar 't is allemaal oké
- deel je bierverbruik slim in
- geniet van elke minuut
- draag elke dag een propere t-shirt, we staan nu eenmaal vaak allemaal dicht op elkaar
- doe een beetje lief, we zijn tenslotte 1 big family ;)
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken