Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
2.328
1.963
Thundermother gaat verder met enkel de gitarist en alle andere leden zijn nieuw.
Duidelijk gevalletje dus van één persoon die alle beslissingen neemt, met of zonder goedkeuring van andere bandleden..
De rest gaat dus gewoon door onder een andere naam (met dezelfde muziek?). Benieuwd hoe ze gaan heten, Lightningmama ofzo? 😁

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
2.328
1.963
Pukkelpop with new names on Wednesday.

Maybe it’s not the Graspop week?
Go Away Do Not Want GIF

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: festivalryo en jonasvh

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
2.328
1.963
Of er komt enkel een klein berichtje dat Russkaja ermee stopt en niet vervangen gaat worden op graspop. #wegsfeer

Maar ik hoop alsnog op vandaag is de dag! 🙌
Waarom zouden ze niet vervangen worden?
Lijkt me toch heel makkelijk te vervangen, desnoods met een of ander Belgisch bandje ofzo.
En het is pas februari natuurlijk.

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
7.128
5.401
Ik ben erg benieuwd wat 16 uur ons gaat brengen. Om eerlijk te zijn voel ik 'm nog niet helemaal voor vandaag. Er zijn nergens seinen dat er iets staat te gebeuren. Maar ik laat me zeer graag verrassen!

Somekindofdylan

Gouden Tip
26 jun 2022
360
329
Ik ben erg benieuwd wat 16 uur ons gaat brengen. Om eerlijk te zijn voel ik 'm nog niet helemaal voor vandaag. Er zijn nergens seinen dat er iets staat te gebeuren. Maar ik laat me zeer graag verrassen!
Waren er bij de afzonderlijke headline bekendmakingen signalen vooraf?

Bij de droo van 100 namen was de website er even uit, als ik me goed herriner. Maar bij de afzonderlijke namen weet ik het niet meer.

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
7.128
5.401

Bij de droo van 100 namen was de website er even uit, als ik me goed herriner. Maar bij de afzonderlijke namen weet ik het niet meer.
Nee volgens mij viel dat ook wel mee. Maar vaak waren andere festivals dan al acts aan het aankondigen of waren er al wat hints van aankondigingen. Nu niks..

festivalryo

Dagopener
9 feb 2019
606
914

Mötley Crüe and Def Leppard updated the tour dates on their websites around 20 minutes early.

The Gojira announcement was teased by someone in this forum (Jimmy probably).

The Slipknot and Parkway Drive announcements both leaked a day early. However, the history segment on the website has been fixed it seems, so no more leaks.

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.385
1.635
Mötley Crüe and Def Leppard updated the tour dates on their websites around 20 minutes early.

The Gojira announcement was teased by someone in this forum (Jimmy probably).

The Slipknot and Parkway Drive announcements both leaked a day early. However, the history segment on the website has been fixed it seems, so no more leaks.
Nikki Sixx also tweeted out a hint, a day prior to the announcement. It was a bit obvious that one.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo

Ties23

Campingartiest
7 nov 2022
91
154
Is er geen mogelijkheid dat er een Amerikaanse band later op de avond hun tour bekend maakt, zoals het geval was bij Download bij Metallica? #waarblijvendie

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
3.968
2.353
Guns n roses
Bring Me The Horizon

Lamb of God
Alter Bridge
Porcupine Tree
Uriah heep
Generation Sex
Coheed & Cambria
Riverside
Vended
Northlane
King Buffalo
Birds In Row
British Lion
Amaranthe
Harakiri For The Sky
MØL
Nightfall
Municipal Waste
Code Orange
Brutus

+3 red bull bandjes

voila compleet
Hiervoor sta ik haast een nier voor af! Maar ik denk dat we verwachtingen wel een stuk moeten verlagen. De laatste worp zijn meestal een deel redelijk onbekende bands met 1 of 2 bands die nog moesten wachten door een concert die geplanned stond.

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken