Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.209
Hoogstwaarschijnlijk zal het dan volgende donderdag worden, gelijk met download
volgen mij hebben ze nog nooit tegelijk met download aangekondigd, is ook helemaal niet logisch.
we wachten momenteel vooral op headliners, die gaat download niet aankondigen. daarnaast doet Download volgens mij hun announcements in de avond in tegenstelling tot Graspop.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Er heeft maar een van jullie een doctorstitel, dus die zal ik maar geloven. 🤔 😉
hannibal lecter GIF
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
:mad:tot over 3 weken. volgende week donderdag carnaval, de week erna krokusvakantie. ik zeg op naar donderdag 2 maart.
nog 125 dagen dan gaat de boneyard open 🤘 🍻
 
Laatst bewerkt:

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
Love the detective work haha. And yeah it looks very likely they’ll play Graspop then.
Het lijkt er inderdaad op dat we die al met dikke potlood kunnen invullen.
Aan de andere kant ligt het ook niet echt voor de hand dat er nog veel metalcore/hardcore/punk bands bij gaan komen, gezien het aantal dat al is aangekondigd.
De Jupiler Stage staat al zo goed als vol, en ook op de Main Stage zullen er al meerdere gaan verschijnen.
Enkele van de 'twijfelgevallen' zullen mogelijk zelfs in de Marquee of Metal Down staan.

Maar goed, ik kan me ook niet echt voorstellen dat er geen enkele core band meer bij de laatste ~20 namen zal zitten. En Code Orange klinkt na een korte luisterbeurt ook wel dusdanig uniek (niet als een 13 in een dozijn metalcore/hardcore band), dat ze nog best een plekje verdienen op GMM.

Zijn er nog meer bands die we met grote waarschijnlijkheid in de laatste worp(en) kunnen verwachten (geen headliners dus)?

Lijst tot nu toe:
Code Orange
Vended
😋
 
Laatst bewerkt:

Metalhead Liam

Randprogramma
25 nov 2022
243
380
Het lijkt er inderdaad op dat we die al met dikke potlood kunnen invullen.
Aan de andere kant ligt het ook niet echt voor de hand dat er nog veel metalcore/hardcore/punk bands bij gaan komen, gezien het aantal dat al is aangekondigd.
De Jupiler Stage staat al zo goed als vol, en ook op de Main Stage zullen er al meerdere gaan verschijnen.
Enkele van de 'twijfelgevallen' zullen mogelijk zelfs in de Marquee of Metal Down staan.

Maar goed, ik kan me ook niet echt voorstellen dat er geen enkele core band meer bij de laatste ~20 namen zal zitten. En Code Orange klinkt na een korte luisterbeurt ook wel dusdanig uniek (niet als een 13 in een dozijn metalcore/hardcore band), dat ze nog best een plekje verdienen op GMM.

Zijn er nog meer bands die we met grote waarschijnlijkheid in de laatste worp(en) kunnen verwachten (geen headliners dus)?

Lijst tot nu toe:
Code Orange
Kan Fleddy Melcely misschien komen?
Ze komen ook naar Dynamo en ze staan regelmatig op graspop
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Het lijkt er inderdaad op dat we die al met dikke potlood kunnen invullen.
Aan de andere kant ligt het ook niet echt voor de hand dat er nog veel metalcore/hardcore/punk bands bij gaan komen, gezien het aantal dat al is aangekondigd.
De Jupiler Stage staat al zo goed als vol, en ook op de Main Stage zullen er al meerdere gaan verschijnen.
Enkele van de 'twijfelgevallen' zullen mogelijk zelfs in de Marquee of Metal Down staan.

Maar goed, ik kan me ook niet echt voorstellen dat er geen enkele core band meer bij de laatste ~20 namen zal zitten. En Code Orange klinkt na een korte luisterbeurt ook wel dusdanig uniek (niet als een 13 in een dozijn metalcore/hardcore band), dat ze nog best een plekje verdienen op GMM.

Zijn er nog meer bands die we met grote waarschijnlijkheid in de laatste worp(en) kunnen verwachten (geen headliners dus)?

Lijst tot nu toe:
Code Orange
😋
Vended. :)
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
257
437
Het lijkt er inderdaad op dat we die al met dikke potlood kunnen invullen.
Aan de andere kant ligt het ook niet echt voor de hand dat er nog veel metalcore/hardcore/punk bands bij gaan komen, gezien het aantal dat al is aangekondigd.
De Jupiler Stage staat al zo goed als vol, en ook op de Main Stage zullen er al meerdere gaan verschijnen.
Enkele van de 'twijfelgevallen' zullen mogelijk zelfs in de Marquee of Metal Down staan.

Maar goed, ik kan me ook niet echt voorstellen dat er geen enkele core band meer bij de laatste ~20 namen zal zitten. En Code Orange klinkt na een korte luisterbeurt ook wel dusdanig uniek (niet als een 13 in een dozijn metalcore/hardcore band), dat ze nog best een plekje verdienen op GMM.

Zijn er nog meer bands die we met grote waarschijnlijkheid in de laatste worp(en) kunnen verwachten (geen headliners dus)?

Lijst tot nu toe:
Code Orange
😋
IK denk dat we rekening mogen houden met Soulfly, Lamb of God, Baest en Hate.

Carnation zie ik er als belgische band ook wel bijkomen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
:mad:tot over 3 weken. volgende week donderdag carnaval, de week erna krokusvakantie. ik zeg op naar donderdag 2 maart.
nog 125 dagen dan gaat de boneyard open 🤘 🍻
Bwa.
Carnaval is echt geen ding hoor. Houden ze geen rekening mee.

En een headliner als GNR kijkt ook niet naar die vakantie.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.024
Heb even de Final Tour dvd van Motley Crue aan staan. En in een bepaalde vorm hebben ze gelijk. Vince Neil ergens tussen de nummers door “you’ll never see us four together on stage again”…

Mick Mars is er niet bij, dusja
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken