Graspop Metal Meeting 2023

Ben niet onder de indruk van hellfest persoonlijk. Enkel tenacious d mocht wel ook op graspop staan, zal niet gebeuren met hun show in vorst.
De rest bwaaaa... Iron maiden, kiss, within temptation voor de zoveelste keer.
Een mainstage met sum41, machine gun kelly en papa roach, lijkt me ook niet te kunnen overtuigen.
Behemoth staat op het kleinste podium, vreemde keuze? Of keuze van de band?

Coheed and Cambria staan er ook bij, die zie ik ook wel naar Graspop komen dan. Blijkbaar net het embargo eraf na die aankondiging voor Rockville eerder.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Daar is alle tamtam om? Zo speciaal is deze Hellfest line up nou ook weer niet. Mocht GMM nou SOAD en/of Tool scoren dan extra kudos.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Morgen om 8u ook aankondiging Lokerse. Misschien daar wel iets voor de metal dag die we hier kunnen uitsluiten?

Als het je bedoeling was om verwarring bij ons te zaaien, kan ik je melden dat het bij mij gelukt is. Ik heb je post echt drie keer nagelezen om te zien of ik het wel goed las van dat dagticket. :LOL:
Op zich kan het eh. 2 dagen Hellfest en 2 dagen Graspop. Of een andere combinatie.

Daar is alle tamtam om? Zo speciaal is deze Hellfest line up nou ook weer niet. Mocht GMM nou SOAD en/of Tool scoren dan extra kudos.
Ik weet dat we hier soms onrealistisch zijn maar die kans lijkt me echt 0,0. Al is het maar omdat die dat nog eerder op Werchter zouden staan, en ook daar lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.

• Leuk
Waarderingen: nikita
KISS stond in 2019 ook op Hellfest (en Graspop), dus misschien is KISS toch een van de headliners dit jaar?
In Frankrijk hadden ze nog geen andere show denk ik. In België hebben ze al wel een andere show dus dan zou het wel overkill worden. En als Kiss kan dan zou Tenacious ook theoretisch kunnen.

De resterende Graspop-headliners worden steeds mysterieuzer.

Van dat hele lijstje van potentiële headliners van de voorbije dagen lijkt op dit moment GnR de enige die nog realistisch is, terwijl we er toch nog 2 moeten krijgen. Tenzij ze nog een Ghost/Gojira doen en iets kleiners wat omhoog trappen, maar ook dan zou ik niet weten welke artiest dat zou moeten worden. Porcupine Tree of Alter Bridge zijn daar een maatje te klein voor.

Misschien Porcupine Tree als headliner van de donderdag of vrijdag? Ze staan op Hellfest ook op de Main Stage.

Users who are viewing this thread