Graspop Metal Meeting 2023

Vol verwachting klopt ons hart… moet zeggen dat ik zelf weinig sterke wensen heb, op de zeer onrealistische na. Op headliner gebied kan alleen Metallica/Tool/SOAD me echt interesseren, dus de kans dat daar iets voor mij bij zit is vrijwel nihil. Al zou ik wellicht een Hellfest dagticket gaan overwegen als die wel een van die drie hebben. Porcupine Tree reken ik ook niet meer op, aangezien die alleen lijken te willen headlinen, maar daar zou een Hellfest tent afsluiter bevestiging natuurlijk verandering in brengen. Dus laat ik daar maar op hopen. Verder laat ik me verrassen ✌🏼
Behalve dat dagticket ben ik het helemaal met je eens. De andere, realistische headliner namen die in de running zijn interesseren me weinig. Het zou bij mij eerder zoeken zijn naar interessante mogelijkheden in de kleinere namen. Verder ook gewoon benieuwd wat zij als programma hebben na dat dubbele weekend afgelopen editie waarvan we allemaal het gevoel hadden dat daar zowat elke te boeken band stond. Waarmee verras je dan het jaar nadien?

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Lol! Brainfart. Dan gaat die dagticket m niet worden idd. Geen idee hoe ik dat vergeten was…
Als het je bedoeling was om verwarring bij ons te zaaien, kan ik je melden dat het bij mij gelukt is. Ik heb je post echt drie keer nagelezen om te zien of ik het wel goed las van dat dagticket. :LOL:

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Net nog even de lineup bekeken, we mogen toch echt niet klagen voor 2023...
De zaterdag wordt een zware, slipknot, pwd en pantera, gojira en ghost de twee dagen ervoor. En op zondag chill afsluiten met Deff leppard en motley.
Is toch eigenlijk echt wel een goeie reeks headliners tot nu toe.
En dan spreken we nog niet over het aantal goeie bands net lager op de affiche.
Wat er nog bijkomt is voor mij bonus, maar ben nu al dik tevreden.

Werchter is niet hetzelfde weekend, en als SOAD of Tool beschikbaar is, zullen zij die wel hebben. Ineens nog 600 km uitgespaard ook!
Dat is waar. Maar daar heb ik dan weer minder met het Werchter terrein en de do/vr line up tot nu toe, terwijl ik best graag nog eens voor een dagje terug naar Hellfest zou willen. Leuk terrein is dat.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Lmao. Kiss, Motley Crue, Iron Maiden en Slipknot als headliners. Totaal niets wijzer, dus...

Die bastards hebben trouwens wel Porcupine Tree als sub. Die wil ik ook!

• Geweldig
Waarderingen: nikita en Dr. Hannibal
Ben er niet echt wijzer uit geworden moe ik zeggen. Zij hebben wel geen GnR, dus GnR graspop confirmed? Geen avenged sevenfold, SAOD of Tool.
Electric callboy hebben ze als sub headliner :)

320386891_837406344140109_6294983041467419076_n.jpg

Geen grote onverwachte headliner.
Kiss en Motley crue, beeiikkk.

Maaaaaaarrr Porcupine Tree!!

Users who are viewing this thread