Graspop Metal Meeting 2023

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.628
3.222
Ik ga ook voor 'morgen is de dag'. Bij Firenze start enkel de presale morgen, en dat is pas om 11u, de general sale start pas vrijdag. Tijd genoeg dus om morgen gewoon iets bekend te maken.
Zelfs al toont Graspop morgen niks, als Hellfest dat wel doet, is het morgen nog altijd de dag hahaha. Heel benieuwd waar die mee komen, om bands volledig uit te sluiten, te vloeken in wat zij hebben en wij niet of te beseffen dat we wel goed bedeeld zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crusader en festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Speelt Slipknot wel eens 5 dagen achter elkaar (in verschillende landen)? Of is dat wat te veel van het goede?
in hun vorige europese festivaltour (2019) heb ik geen geval kunnen ontdekken waar ze meer dan 3 dagen achter elkaar spelen.
Als Slipknot op donderdag op Hellfest staat, dan zouden ze 5 dagen achter elkaar spelen.

Dit is een belangrijke vraag, want:
de Motley/DL combo zal zeer waarschijnlijk op de Hellfest vrijdag spelen.
Iron Maiden op de Hellfest zaterdag.
dan blijft voor Slipknot over: de donderdag en zondag. (en lijkt me dat dat de zondag wordt)

Als Slipknot donderdag op Hellfest staat, dan kunnen ze op zondag een grote headliner neer zetten en die met Graspop delen.
Als Slipknot zondag op Hellfest staat, dan zal hun vierde headliner op donderdag spelen en kan die dus niet op Graspop spelen waarschijnlijk.

Op basis van deze informatie is mijn gok: Slipknot speelt op zondag op Hellfest, en Hellfest heeft een grote headliner op donderdag die ze niet met Graspop zullen delen. bijvoorbeeld AC/DC of SOAD.
 
  • Wow
Waarderingen: Dr. Hannibal

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.571
575
Daar zouden ze de echte fans toch mee te kort doen, die moeten dan naar een dag vol Metal, zou het niet slim vinden.
 

Zwaan

Playlistbediener
8 dec 2022
36
70
Persoonlijk zou ik heel erg blij zijn met The Who, maar ik ben het er wel mee eens dat Graspop niet het ideale festival voor ze is.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
De datum is wel erg belangrijk hier.
met Maroon 5 op zondag, en The Who op zaterdag daar is het nu officieel uitgesloten dat GNR Graspop en Firenze beide zal doen lijkt me toch?
en Firenze heeft ook al zitten teasen met GNR dingen dacht ik?
Betekent dit dat GNR niet naar Graspop komt?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.628
3.222
Als Scorpinos, Foreigner, Europe en alles kunnen, kan The Who naar mijn gevoel ook wel.
Ik zou er op zich niet zoveel op tegen hebben om 'teenaaaage waaaastelands' te brullen op de Desselse weide.
Al weet ik niet hoe goed / slecht die tegenwoordig live zijn, maar het is tenminste eens iets anders dan de 352e herhaling van Scorpions.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en duck

Willem85

Playlistbediener
16 jun 2022
40
99
Weet iemand van de insiders hoe de voorverkoop loopt? Ik kon de voorbije jaren altijd via via aan een kaart met een beetje korting raken. Voor dit jaar is daar nog geen duidelijkheid over. Ik wil niet te lang wachten en zonder kaart zitten.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.290
5.669
Speelt Slipknot wel eens 5 dagen achter elkaar (in verschillende landen)? Of is dat wat te veel van het goede?
in hun vorige europese festivaltour (2019) heb ik geen geval kunnen ontdekken waar ze meer dan 3 dagen achter elkaar spelen.
Als Slipknot op donderdag op Hellfest staat, dan zouden ze 5 dagen achter elkaar spelen.

Dit is een belangrijke vraag, want:
de Motley/DL combo zal zeer waarschijnlijk op de Hellfest vrijdag spelen.
Iron Maiden op de Hellfest zaterdag.
dan blijft voor Slipknot over: de donderdag en zondag. (en lijkt me dat dat de zondag wordt)

Als Slipknot donderdag op Hellfest staat, dan kunnen ze op zondag een grote headliner neer zetten en die met Graspop delen.
Als Slipknot zondag op Hellfest staat, dan zal hun vierde headliner op donderdag spelen en kan die dus niet op Graspop spelen waarschijnlijk.

Op basis van deze informatie is mijn gok: Slipknot speelt op zondag op Hellfest, en Hellfest heeft een grote headliner op donderdag die ze niet met Graspop zullen delen. bijvoorbeeld AC/DC of SOAD.
The plot thickens... ik weet niet hoe zeker je kunt zijn van de speeldagen van die headline acts, maar ik ga er maar even vanuit dat je je huiswerk gedaan hebt haha. Het lijkt me niet dat Slipknot 5 dagen achter elkaar gaat spelen nee.

Ik zie hier overigens nog wel een mogelijkheid in voor GnR op de Graspop donderdag en de donderdag headliner van Hellfest op de Graspop vrijdag, of zeg ik nu iets heel geks?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken