Graspop Metal Meeting 2023

Bekijk bijlage 3119+
Zouden ze de zaterdag bijwonen?
Excited Jimmy Fallon GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

• Winning
Waarderingen: DennisvdBr
Bands à la Disturbed, Alter Bridge (door geen BE-datum van hun tour), Pantera, Hollywood Vampires, ... zie ik inderdaad in de komende drop zitten.
Airbourne dan pas na nieuwjaar, aangezien zij nog met een show zitten in december. Geen idee welke hard rock / metalbands nog met een show zitten tussen nu en pakweg maart.

• Leuk
Waarderingen: JamesBourbon
In ieder geval niet op donderdag dus op Graspop. Ze hebben nog vrijdag-zondag om Graspop en Hellfest in te plannen. Hoe kom je op zaterdag trouwens?
lijkt me dat Pantera as. donderdag ook wel bij de aankondiging zal zitten, dan zullen we het weten.
nee klopt, zaterdag pure gok, maar ja aangezien Hellfest daar ook nog bij kan, is het dus nog afwachten idd. In ieder geval de donderdag al niet meer.

• Leuk
Waarderingen: JamesBourbon en Loek123
Bands à la Disturbed, Alter Bridge (door geen BE-datum van hun tour), Pantera, Hollywood Vampires, ... zie ik inderdaad in de komende drop zitten.
Airbourne dan pas na nieuwjaar, aangezien zij nog met een show zitten in december. Geen idee welke hard rock / metalbands nog met een show zitten tussen nu en pakweg maart.
Misschien dat ze nog even met Alter Bridge wachten tot die in België en NL hun shows hebben gedaan

ghost gojira en pantera als headliners?
Hoe ik het begrijp hebben ze nu dus ook het duo Def Leppard en Motley Crue als headliners op een dag
Ook Slipknot als headliner van een andere
En nu het trio Ghost / Pantera / Gojira op nog een andere.

Denk ik

Hoe ik het begrijp hebben ze nu dus ook het duo Def Leppard en Motley Crue als headliners op een dag
Ook Slipknot als headliner van een andere
En nu het trio Ghost / Pantera / Gojira op nog een andere.

Denk ik
Nope ghost staat op zaterdag en pantera en gojira samen op donderdag

Electric Callboy is altijd in de buurt, komen uit west Duitsland dus dat zegt niets.
Aan de ene kant kun je zeggen: ze staan op Pinkpop dus ze gaan mainstream festivals af ipv metalfestivals, dus het wordt werchter.
maar aan de andere kant doen ze in hetzelfde weekend ook Copenhell dus is geen touw aan vast te knopen.
Ze staan wel al op Pinkpop en Copenhell dus als ze ook nog Graspop en Hellfest doen moeten ze 4 dagen achter elkaar spelen.

Weet ook niet of Werchter BMTH en Electric Callboy allebei zal boeken, misschien 1 van de 2 op Graspop en 1 op Werchter?

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Electric Callboy is altijd in de buurt, komen uit west Duitsland dus dat zegt niets.
Aan de ene kant kun je zeggen: ze staan op Pinkpop dus ze gaan mainstream festivals af ipv metalfestivals, dus het wordt werchter.
maar aan de andere kant doen ze in hetzelfde weekend ook Copenhell dus is geen touw aan vast te knopen.
Ze staan wel al op Pinkpop en Copenhell dus als ze ook nog Graspop en Hellfest doen moeten ze 4 dagen achter elkaar spelen.

Weet ook niet of Werchter BMTH en Electric Callboy allebei zal boeken, misschien 1 van de 2 op Graspop en 1 op Werchter?

Is bekend welke dag ze op Copenhell spelen?

Users who are viewing this thread