Graspop Metal Meeting 2023

Nu wil ik toch ook wel mijn mening geven over Electric Callboy :) Ik begrijp dat iemand iets persoonlijk niet goed kan vinden. Maar voor je iets afkraakt moet je je eerst misschien eens afvragen: "Kan ik dit zelf en kan ik dit beter?". Het is echt niet evident om nummer na nummer te schrijven waarop heel het plein los gaat. Zelf ben ik bijvoorbeeld absoluut geen fan van populaire top 50 muziek maar ik heb wel veel respect voor mensen als bijvoorbeeld Regi of Miguel Wiels. Deze mensen schrijven nummer na nummer waar hele sportpaleizen op staan mee te brullen. Dit is uiteindelijk wat Electric Callboy ook doet en het is duidelijk dat ze er op het podium nog eens heel veel plezier aan beleven ook. Daar kun je toch alleen maar achter staan vind ik dan, ongeacht of je hetgene wat ze maken nu zelf goed vindt of niet. Het voordeel aan festivals als Graspop trouwens is dat er altijd wel ergens iets anders aan het spelen is. Of je kan ook steeds een dutje gaan doen in je tent ;)

Nu wil ik toch ook wel mijn mening geven over Electric Callboy :) Ik begrijp dat iemand iets persoonlijk niet goed kan vinden. Maar voor je iets afkraakt moet je je eerst misschien eens afvragen: "Kan ik dit zelf en kan ik dit beter?". Het is echt niet evident om nummer na nummer te schrijven waarop heel het plein los gaat. Zelf ben ik bijvoorbeeld absoluut geen fan van populaire top 50 muziek maar ik heb wel veel respect voor mensen als bijvoorbeeld Regi of Miguel Wiels. Deze mensen schrijven nummer na nummer waar hele sportpaleizen op staan mee te brullen. Dit is uiteindelijk wat Electric Callboy ook doet en het is duidelijk dat ze er op het podium nog eens heel veel plezier aan beleven ook. Daar kun je toch alleen maar achter staan vind ik dan, ongeacht of je hetgene wat ze maken nu zelf goed vindt of niet. Het voordeel aan festivals als Graspop trouwens is dat er altijd wel ergens iets anders aan het spelen is. Of je kan ook steeds een dutje gaan doen in je tent ;)
Inderdaad, er is altijd wel commotie rond iedere band die er rondloopt. Er zijn als ik het goed heb 8 plaatsen waar je van muziek kan genieten op Graspop, dan heb ik zoiets van ga daarheen of kom gewoon niet, er is letterlijk voor iedereen Iets wat hun aanspreekt. Anders gaan ze maar wat huilen in het reuzenrad.

Wat ik heb geleerd, als er commotie is rond een band is er iets gaande.
Electric callboy is niet mn ding, maar ze hebben wel aandacht, dus er moet iets aan zijn.
Bring me the horizon werd vroeger ook gehaat door 'echte' metalheads. Ondertussen zijn ze groter en succesvoller dan vele andere bands (subjectief naar mening). Er zijn genoeg voorbeelden te noemen. Ghost(niet metal genoeg), Limp Bizkit(nuja),...

Ben benieuwd wat voor bands we mogen verwachten donderdag, zitten altijd toch wel wat positieve en negatieve verrassingen tussen ook al weten we al veel van tevoren.

Als we deze week geen headliner krijgen, zal het wel geen Kiss zijn denk ik, lijkt me dat ze die gewoon bekend zouden maken.
Kansen voor Avenged Sevenfold stijgen wel in mijn ogen hoe langer het duurt.

Ben benieuwd wat voor bands we mogen verwachten donderdag, zitten altijd toch wel wat positieve en negatieve verrassingen tussen ook al weten we al veel van tevoren.

Als we deze week geen headliner krijgen, zal het wel geen Kiss zijn denk ik, lijkt me dat ze die gewoon bekend zouden maken.
Kansen voor Avenged Sevenfold stijgen wel in mijn ogen hoe langer het duurt.
Voor mij persoonlijk is het net het omgekeerde. Hoe langer het duurt, hoe minder ik de kans acht.

By the way: Gefeliciteerd Ge-Loek-zak, met je verjaardag. Wel een speciale dit jaar: 22/11/22. 🤘

• Geweldig
Waarderingen: Loek123
Bij Machine Head heb ik er volk voor zien vechten . En ook op Graspop blijkbaar verschillende keren. Heb het zelf ook meegemaakt bij Graspop met Destruction. Ik kon mijn voet juist op een plectrum zetten, iemand maar wringen en wringen aan mijn schoen want hij wou die plectrum. Uiteindelijk gaf hij op. Dus ik rustig mijn voet verzet. Bleek die klootzak er toch aan geraakt te zijn. Ik had gewoon op zijn hand moeten trappen. Had ook geen schrik, bleef gewoon rustig praten met iemand anders. Hij had geluk dat ik me uit respect voor de band en security heb ingehouden want had hem zo kunnen en willen een mot in zijn gezicht geven.
was met metallica dit jaar in de snakepit ook drummen en trekken voor plectrums dat ik me gewoon er niet aan gewaagd heb.
wat in mijn voordeel is uitgedraaid want stond de show ervoor ook al in de snakepit te praten met een engelse/amerikaanse man en bleek die van de metallica techcrew te zijn.
heeft me na de show zien staan, deed teken of ik iets had waarop ik teken deed van niet en heeft de setlist gefixt. Die dus nu ook ergens ophangt thuis incl snakepit pass :ROFLMAO:

Users who are viewing this thread