Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Hoe ik het begrijp hebben ze nu dus ook het duo Def Leppard en Motley Crue als headliners op een dag
Ook Slipknot als headliner van een andere
En nu het trio Ghost / Pantera / Gojira op nog een andere.

Denk ik
Dan worden de ketels aangestoken: vandaag kunnen we onthullen dat PANTERA, GOJIRA en GHOST zijn bevestigd als headliners op COPENHELL 2023 - en met hen komen ELECTRIC CALLBOY, TESTAMENT, LIFE OF AGONY, THE GHOST INSIDE, SAMAEL, SPIRITBOX, SLEEP TOKEN, NESTOR , ASHKY, FOREVER STILL, BRUTUS, ENFORCER, KING BUFFALO, DANS MET DE DOOD, WEG ROT, UNDEATH, LEVENLOOS, SPECTRALE WOND, STRYCHNOS, RIVERHEAD en SHAAM LAREIN!

Bekijk de volledige lijst van alle 58 bands die zijn aangekondigd voor COPENHELL 2023 in de officiële COPENHELL-app en op onze website - tickets zijn nog verkrijgbaar via Ticketmaster.
Wo: Def Leppard, Mötley Crüe, Parkway Drive, Clutch
Do: Gojira, Pantera, Halestorm
Vr: Slipknot
Za: Ghost

Tot nu toe lopen ze dus redelijk 1-op-1 met GMM, behalve dan dat ze PD niet als headliner (vetgedrukt) hebben benoemd, maar Pantera wel.
Benieuwd wat GMM met Pantera gaat doen; dat ze komen lijkt me zo goed als zeker, maar zijn ze headliner of niet?
Boven Ghost zie ik ze niet staan.
Boven Gojira mogelijk wel, maar dan zou het wel een heel mager headliner-duo zijn..
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer en festivalryo

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Electric callboy op copenhell en pinkpop in het weekend van Graspop, kan dus nog wel, maar het verkleind toch de kans. Al gangt het hier mss wel af van wat Hellfest hen geboden heeft. Afstand copenhell-hellfest is wel aanzienlijk en weegt op een crew, desalnietemin zullen veel bands het wel doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.760
8.703
Alvast nog een paar vragen over de accommodatie opties, ik en mijn vriendengroep willen komend jaar voor het eerst niet op de camping staan en oriënteren ons een beetje naar de opties maar er is natuurlijk nog niet veel bekend.

1: Ervaring shuttle bussen, was dit allemaal een beetje goed geregeld dit jaar en van hoe laat tot hoe laat rijden die?
2. Rijden er shuttle bussen naar devil's lake en Metaltown? (als ik de namen juist heb, weet nog dat er 2 plekken waren met huisjes)
3. Wat is het verschil tussen devil's lake en Metaltown huisjes?

En mocht iemand enig idee hebben wat een 6 persoons huisje kost voor een wekend zou dit ook fijn zijn.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.374
1.454
Heel zot gedacht maar kan EC (of andere bands met niet al te grote productie) niet twee shows op een dag doen? 15 h Pinkpop en 20 h Graspop?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.986
8.956
Alvast nog een paar vragen over de accommodatie opties, ik en mijn vriendengroep willen komend jaar voor het eerst niet op de camping staan en oriënteren ons een beetje naar de opties maar er is natuurlijk nog niet veel bekend.

1: Ervaring shuttle bussen, was dit allemaal een beetje goed geregeld dit jaar en van hoe laat tot hoe laat rijden die?
2. Rijden er shuttle bussen naar devil's lake en Metaltown? (als ik de namen juist heb, weet nog dat er 2 plekken waren met huisjes)
3. Wat is het verschil tussen devil's lake en Metaltown huisjes?

En mocht iemand enig idee hebben wat een 6 persoons huisje kost voor een wekend zou dit ook fijn zijn.
Zelf nooit buiten de camping gebivakkeerd, maar vrienden van mij wel.

1. Shuttlebussen schijnt prima te zijn geregeld. Rijden regelmatig en tot diep in de nacht.
2. Er rijden shuttlebussen naar allebei.
3. Devil's Lake is een luxe vakantiepark op zo'n 25km van het Graspopterrein. Metal Town ligt een stuk dichterbij en zijn meer simpele huisjes. Devil's Lake is een stuk prijziger ook, maar dan leef je wel als een koning.

Prijzen weet ik niet uit m'n hoofd, maar denk voor beide opties aan enkele honderden euro's per persoon minimaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Alvast nog een paar vragen over de accommodatie opties, ik en mijn vriendengroep willen komend jaar voor het eerst niet op de camping staan en oriënteren ons een beetje naar de opties maar er is natuurlijk nog niet veel bekend.

1: Ervaring shuttle bussen, was dit allemaal een beetje goed geregeld dit jaar en van hoe laat tot hoe laat rijden die?
2. Rijden er shuttle bussen naar devil's lake en Metaltown? (als ik de namen juist heb, weet nog dat er 2 plekken waren met huisjes)
3. Wat is het verschil tussen devil's lake en Metaltown huisjes?

En mocht iemand enig idee hebben wat een 6 persoons huisje kost voor een wekend zou dit ook fijn zijn.
Hallo, heb nog een hotelkamer in een van de twee geboekt. Weet niet meer van buiten welkeen het was. Het was de dichtste van de twee. Er zit wel wat verschil in kilometers tussen. Beide zijn vrij recent vernieuwd, dus veel verschil zit er niet tussen.
Er rijden shuttlebussen naar beide. Was smorgens een kwartiertje wachten, dus zeer goed te doen. Ze rijden de ganse dag door. S'avonds wel wat drukker bij de bussen, dan is het rechtstaan in de bussen. Was ongeveer kwartiertje op de bus. Was zeer te spreken over deze formule, doordat ik toch wel heel wat beter slaap in een bed dan in een tent. Voor mij maakt het dit het al waard, anders trek ik op de kloten dn laatstn dag.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.760
8.703
dank voor de antwoorden @jamel @Somekindofdylan
Is het dan zo dan Devil's lake een echt bungalow park is en dat Metaltown meer huisjes/hutjes zijn die speciaal voor graspop worden neergezet? of zijn het beide bungalowparken?

Klopt het dat de oude metaltown nu inferno is geworden?
wat is je in deze video op 00:16 kunt zien is zeker zo'n festihut op inferno of niet?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.986
8.956
dank voor de antwoorden @jamel @Somekindofdylan
Is het dan zo dan Devil's lake een echt bungalow park is en dat Metaltown meer huisjes/hutjes zijn die speciaal voor graspop worden neergezet? of zijn het beide bungalowparken?

Klopt het dat de oude metaltown nu inferno is geworden?
wat is je in deze video op 00:16 kunt zien is zeker zo'n festihut op inferno of niet?
Daar moet ik je het antwoord helaas schuldig op blijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Je hebt ook nog Metal Park, da’s dan het omgebouwde Sun Parks (soort van Center Parks). Zelfde principe. +- 20 minuten in de shuttlebus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
dank voor de antwoorden @jamel @Somekindofdylan
Is het dan zo dan Devil's lake een echt bungalow park is en dat Metaltown meer huisjes/hutjes zijn die speciaal voor graspop worden neergezet? of zijn het beide bungalowparken?

Klopt het dat de oude metaltown nu inferno is geworden?
wat is je in deze video op 00:16 kunt zien is zeker zo'n festihut op inferno of niet?
Metaltown is idd een park aangelegd voor graspop, de andere accomodaties zijn center parcs achtige dingen.
Ik dacht dat je ook op metaltown kan staan met een camper of tent.
Ik denk dat ik vorige keer metalpark heb gedaan. Is gelijkaardig aan devils lake.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken