Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.439
Pinkpop 275 weekend ticket, valt mee lijkt me? #Hoopdoetleven
pinkpop is natuurlijk wel 3 dagen ipv 4
al zit Werchter ook op 292 met 4 dagen (zonder camping). zou fijn zijn als graspop niet over de 300 euro heen gaat ten minste.
 
  • Leuk
Waarderingen: jbj

jbj

Dagopener
11 okt 2022
537
734
pinkpop is natuurlijk wel 3 dagen ipv 4
al zit Werchter ook op 292 met 4 dagen (zonder camping). zou fijn zijn als graspop niet over de 300 euro heen gaat ten minste.
Agh my bad! Ik las toegang donderdag maar dit is enkel camping...
Happy bday trouwens!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
rond de 260 geloof ik. verwachting is wel dat die flink gaat stijgen
Al bekend is dat ze 275 zullen worden, toch?

Handig om te weten met betrekking tot andere MOJO festivals. Ik vind de prijsstijging van 15 euro best prima, moet ik eerlijk zeggen.
Edit: Oh wacht, ik zit in het verkeerde topic. Ik zag al geen Dennis op deze page..
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.439
Al bekend is dat ze 275 zullen worden, toch?

Handig om te weten met betrekking tot andere MOJO festivals. Ik vind de prijsstijging van 15 euro best prima, moet ik eerlijk zeggen.
wacht even heb je het nu over Graspop of Pinkpop? :) misschien verkeerde topic aangeklikt
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.344
5.891
Normaal donderdag het hele pakket namen, er worden deze week normaal gezien geen extra headliners meer gedeeld.
Wat ik al verwachtte ja, naar aanleiding van de eerder gespotte trend dat er meestal inderdaad maar 2 headliners voor de start van de kaartverkoop bekend zijn. Goed om het nu van jou ook bevestigd te zien, scheelt weer wat speculatie. Heb goede hoop dat een mooi pakket kleinere namen mij en mijn vriendengroep kan overtuigen zaterdag alvast tickets te halen, dan zitten we verder gebakken wat voor headliners er ook nog bij komen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.637
5.090
Ben ik nou gek of is dat precies wat @Joe ook zegt
Ow, my bad... 😖🤦‍♂️

Awkward Bye Bye GIF
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken