Graspop Metal Meeting 2023

Als tegenhanger is er ook een lijstje van bands die een hoop verdeeldheid in de metal community zaaien:
Ozzy, KISS, Volbeat, Mötley Crüe, Scorpions, Sabaton, Heilung, BMTH, Disturbed, FFDP, Whitesnake, Lynyrd Skynyrd, Electric Callboy, Steel Panther, Beast In Black, Babymetal, Twin Temple, Dana Dentata... ;)
Twin Temple is geen metal, maar soul en jazz.

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo
Die eerste groep namen is altijd rond de 50 geweest (sinds dat ik naar Graspop ga), het zijn juist de latere worpen die kleiner zijn
Zo veel ja? Hmm, ik herinner het mij anders, maar heb de precieze aankondigingen niet paraat.

Niet erg om ernaast te zitten in dit geval!

Lijkt mij niet realistisch. Gezien we nu op 6 zitten, zal het mij verbazen als het er meer dan 20 zijn volgende week.

Edit: of ik moet het mij totaal verkeerd herinneren, maar volgens mij zijn normaal gesproken alleen wat headliners en een handjevol dagvulling bekend bij de verkoop. Grotere pakketten met namen komen later pas.
Laatste keer was de eerste aankondiging 74 namen, dus 20 lijkt me erg weinig. 40-50 lijkt me het minimum.

Goed. Ik had vooral moeite met de manier van zingen/grunten van de zanger. Muzikaal vond ik het altijd al wel sterk. Maar de zang begint ook te wennen. Live opnames zien er ook veelbelovend uit.
Top! Dan ben ik er vrij zeker van dat je 16 juni volgend jaar volledig bekeerd bent. ;)

• Haha
Waarderingen: Loek123
Bruce Dickenson is een optie jongens, dus met die leak van toen weet je het niet... Kan de poster momenteel niet plaatsen maar hij staat in april op de Braziliaanse variant van Summer Breeze.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Laatste keer was de eerste aankondiging 74 namen, dus 20 lijkt me erg weinig. 40-50 lijkt me het minimum.
Is ook mijn ervaring. Een groot deel vd line-up.is bij start voorverkoop wel bekend. Daarom verwacht ik uiterlijk woensdag een fors pakket inclusief verder verkoopinfo.

• Leuk
Waarderingen: JamesBourbon
Bruce Dickenson is een optie jongens, dus met die leak van toen weet je het niet... Kan de poster momenteel niet plaatsen maar hij staat in april op de Braziliaanse variant van Summer Breeze.
Het is echter niet wat je denkt, volgens mij..
Er staat 'palestra' (Portugees voor 'lezing') achter, dus het is geen echt muzikaal optreden.
Blijkbaar gaat het om 'An Evening with Bruce Dickinson', ook in 013 te zien in januari:

1668707248761.png

1668707299749.png

Als spreker. 1e alinea van de website vertaald met google:
Laat los
Bruce Dickinson, leadzanger van Iron Maiden, zal bij Summer Breeze zijn voor een speciale lezing, genaamd "From Rock Star to Businessman", waar hij zal praten over zijn leven, carrière en ondernemerschap in zijn zakelijke kant.

Die 'leak' was trouwens niets waard, meerdere inactieve bands.

Dat weet ik allemaal wel, jongens, maar als hij Summer Breeze afgaat met z'n lezing, dan zie ik hem nog wel andere festivals meepakken ook. Leak is inderdaad niks waard, maar aan de andere kant: hij heeft nog nooit solo opgetreden op Graspop, dus hij hoorde niet in die lijst te staan. Hij staat er toch echt, dus er zal wel wat uit te halen vallen.

Dat weet ik allemaal wel, jongens, maar als hij Summer Breeze afgaat met z'n lezing, dan zie ik hem nog wel andere festivals meepakken ook. Leak is inderdaad niks waard, maar aan de andere kant: hij heeft nog nooit solo opgetreden op Graspop, dus hij hoorde niet in die lijst te staan. Hij staat er toch echt, dus er zal wel wat uit te halen vallen.
Interessant wel, maar niet dit jaar denk ik, tourt natuurlijk met Iron Maiden.

Ik zou ‘t zelfs helemaal niet erg vinden. Tattooed Millionaire o.a. knalt hier geregeld door de speakers.

Als hij solo muziek komt maken, helemaal voor! Maar zo'n lezing laat ik aan me voorbij gaan. Lijkt me best interessant wat hij te melden heeft, maar ik ga daar niet op een festival naar zitten luisteren.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
Als hij solo muziek komt maken, helemaal voor! Maar zo'n lezing laat ik aan me voorbij gaan. Lijkt me best interessant wat hij te melden heeft, maar ik ga daar niet op een festival naar zitten luisteren.
Ik denk dat er wel veel interesse voor zou zijn.

Idem voor een Metal special van Alex Agnew.

Natuurlijk gewoon rond de middag in de Marquee.

Dacht dat ie ergens wel een keer op Graspop stond, 2002 of iets dergelijks

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en saurus

Users who are viewing this thread